ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت

0

کاردستی ها در انواع و اقسام مختلف با استفاده از وسایل گوناگونی ساخته می شوند که می توانند هم جنبه تزیینی و هم جنبه کاربردی داشته باشند. ایده های فراوان و متنوعی برای درست کردن کاردستی وجود دارد و همچنین ساخت این وسیله سرگرم کننده و جذاب بستگی به خلاقیت و هنر و ذوق شما دارد. در همین راستا در این مطلب مدل های جالب و خلاقانه ای از انواع کاردستی ورزشی را برای مشاهده و الگوبرداری شما عزیزان ارائه داده ایم.

مدل های جذاب و متنوع کاردستی ورزشی

کودکان و نوجوانان اغلب به ساخت کاردستی علاقه مند بوده و تمایل دارند با توجه به خلاقیت و قدرت تخیل و تفکری که دارند با ساده ترین وسایل کاردستی های جالبی را بسازند که از جمله آن ها می توان به کاردستی ورزشی اشاره کرد که هر کودکی می تواند متناسب با رشته ای که طرفدار آن می باشد با ابزار و امکانات کمی همچون جعبه کفش، مقوا، کاغذ، کارتون، چوب بستنی و … آن را در مدل منحصر به فردی بسازد و مورد استفاده قرار دهد. این نوع سازه های جذاب و کاربردی شامل انواع کاردستی متحرک و یا ثابت می باشند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

انواع هنردستی ورزشی با وسایل ساده

درست کردن صنایع دستی و کارهای هنری در مورد ورزش و رشته های ورزشی ایده ای جالب و هیجان انگیز در این زمینه بوده که می توان از طریق آن ها کودکان را سرگرم نمود و مشغول بازی کرد و همچنین آن ها را به گونه ای کاملا خلاقانه با انواع فعالیت های ورزشی و نحوه انجام دادن آن ها آشنا کرد. همینطور می توان میزان مهارت و خلاقیت کودکان را از این طریق مورد سنجش قرار داد و آن ها را به ورزش علاقه مند ساخت.

به طور مثال می توان آن ها را با ورزش هایی همچون فوتبال، بسکتبال، تنیس، بیلیارد و … آشنا کرد و قوانین و اصول هر بازی و رشته را به طور کامل برایشان توضیح داد و به آن ها یاد داد. برای ساخت زمین فوتبال می توانید با وسایل و ابزار ساده ای همچون مقوای سبز رنگ، ماژیک آبی و قرمز، گیره لباس، جعبه کفش، توپ تنیس، خط کش، سیخ چوبی و چسب یک کاردستی جالب و کاربردی به صورت فوتبال دستی بسازید و در اختیار کودکتان قرار دهید.

انواع هنردستی جذاب ورزشی

یکی دیگر از ورزش های گروهی که می توان آن را به صورت یک ماکت و هنر دستی ساخت زمین بسکتبال بوده که برای این کار نیاز به یک زمین بازی مستطیلی شکل و دو تخته دارید که با استفاده از دو میله در دو طرف زمین قرار گرفته می شوند. به هر کدام از این تخته ها یک حلقه متصل شده و به حلقه موردنظر نیز تور بسکتبال آویزان می گردد.

ساخت ماکت زمین فوتبال با وسایل ساده

در صورتی که به دنبال ایده ها و مدل های جالبی از این سبک هنر دستی هستید و تمایل دارید متناسب با رشته ورزشی که فرزندتان دوست دارد سازه ورزشی جالب و خلاقانه ای بسازید و برای سرگرمی و تفریح در اختیار او قرار دهید توصیه می کنیم تا پایان با ما همراه شوید.

تصاویری جذاب از انواع کار هنری جالب در مورد ورزش

در ادامه مدل ها و نمونه های خلاقانه ای از انواع ماکت های رشته های ورزشی مختلف که با ساده ترین وسایل ساخته شده اند را برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

انواع سازه ورزشی زیبا  انواع ماکت ورزشی خلاقانه با وسایل ساده  مدل های خلاقانه صنایع دستی ورزشی انواع کاردستی زیبا ورزشی برای کودکان انواع هنردستی جالب ورزشی ساخت انواع صنایع دستی ورزشی با وسایل ساده انواع کارهنری ورزشی با کارتن مدل های جالب صنایع دستی ورزشی انواع کارهنری جالب ورزشی ایده های خلاقانه ساخت کاردستی ورزشی مدل های جالب سازه ورزشی ساخت کارهنری ورزشی با مقوا ساخت هنردستی ورزشی با جعبه کفش انواع هنردستی ورزشی با کاغذ و مقوا مدل هیا خلاقانه هنردستی ورزشی مدل های خلاقانه کاردستی ورزشی ساخت صنایع دستی ورزشی با وسایل ساده ساخت ماکت ورزشی به روشی ساده انواع ساده و خلاقانه ماکت ورزشی انواع کارهنری ورزشی با کاغذ و مقوا طریقه ساخت ماکت ورزشی با مقوا ساخت کاردستی ورزشی با کاغذ و مقوا انواع صنایع دستی زیبا ورزشی انواع هنردستی جذاب ورزشی انواع ماکت ورزشی خلاقانه با وسایل ارزان  ایده های جالب ساخت کارهنری ورزشی نحوه ساخت کاردستی ورزشی

در این مطلب انواع مختلف و جالبی از کاردستی ورزشی در سبک های متنوع را مشاهده نمودید که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کارهای هنری جذابی را بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید