۴۰ ایده شیک و لاکچری برای تزیین باکس گل و میوه شب یلدا

0

از دیگر اقداماتی که به منظور زیبایی بخشیدن و جلوه دادن به دیزاین شب یلدا انجام می گیرد میوه آرایی و استفاده از سبد گل می باشد که افراد مختلف با توجه به سلیقه و ذوق هنری که دارند با کمک وسایل گوناگون به تدارک و تهیه آن می پردازند. از همین رو قصد داریم در این مطلب در جهت الگوبرداری شما عزیزان مدل های منحصر به فردی از انواع سبک های مختلف تزیین باکس گل و میوه را در اختیارتان قرار دهیم.

ایده های متفاوت و جذاب تزیین باکس گل و میوه

شب یلدا یکی از مراسم آیینی و سنت های دیرینه ما ایرانیان است که آداب و رسوم و تزیینات مختص به خود را داشته و به احترام و اهمیت این رسم باستانی ایرانیان در این شب کنار هم جمع شده و آن را به خوشی سپری می کنند. در این شب بانوان هنرمند با استفاده از عناصر ویژه شب چله به هنرنمایی پرداخته که از این میان می توان به تزیین باکس گل و میوه اشاره کرد که با بهره گیری از میوه های زمستانی مخصوص این شب و گل های طبیعی یا مصنوعی بانوان طبق سلیقه و خلاقیتی که دارند به اجرای ایده های مختلفی در این زمینه پرداخته و مدل جذابی از آن را دیزاین نموده و سفره شب یلدای خود را شکیل تر می کنند. این باکس ها می توانند زینت بخش دکوراسیون شب یلدا باشند و زیبایی آن را چندین برابر کنند ایده های شیک دیزاین باکس گل و میوه

برای انجام این کار می توانید طبق دیزاینی که مدنظر دارید با استفاده از وسایلی همچون سبدهای حصیری و چوبی، باکس شیشه ای، هارد باکس، جعبه کنفی و … مدل منحصر به فردی از دیزاین جعبه گل و میوه را درست کرده و سفره خود را زینت بدهید. هم خوانی و هماهنگی رنگ میوه ها در کنار گل های انتخاب شده اگر به درستی و با خلاقیت انجام گیرد قطعا با ایجاد و ارائه یک طیف رنگی مناسب باکس موردنظر شما جلوه زیبایی به خود خواهد گرفت و در واقع همچون یک تابلوی چشم نواز چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ما قبلا این سبک تزیینات را به شکل تزیین میوه در کدو حلوایی اجرا نمودیم حال می خواهیم میوه ها را داخل باکس های متنوع بچینیم.

در مراسم شب یلدا انجام این گونه هنرنمایی ها میز یا سفره شب یلدا شما را شکیل تر و جذاب تر خواهد کرد و نمایش دهنده ذوق هنری شما خواهد بود. بدین ترتیب بانوان هنرمندی که به انجام چنین کارهایی علاقه مند بوده می توانند با وسایل و ابزاری ساده در منزل با کمی خلاقیت و حوصله با استفاده از انواع میوه ها و گل ها در رنگ ها و مدل های مختلف باکسی زیبا و منحصر به فرد آماده نمایند.

مدل های زیبا دیزاین باکس گل و میوه

تصاویری دیدنی از سبک ها جذاب دیزاین جعبه گل و میوه

در صورتی که به دنبال ایده های جدید و متنوعی در این زمینه هستید تا از آن ها الگوبرداری نمایید و سفره یلدای خود را زیبا سازید می توانید در ادامه با ما همراه شده و از این نمونه های دیزاین شب یلدا و میوه آرایی های شیک و زیبا داخل باکس دیدن نمایید و الهام بگیرید.

مدل های مختلف تزیین جعبه گل و میوه سبک های جالب دیزاین باکس گل و میوه انواع سبک های جذاب تزیین باکس گل و میوه انواع دکوراسیون باکس گل و میوه انواع دیزاین شیک جعبه گل و میوه سبک های جدید دیزاین باکس گل و میوه انواع دیزاین زیبا جعبه گل و میوه انواع تزیینات جالب جعبه گل و میوه انواع تزیین زیبا باکس گل و میوه انواع دیزاین جالب باکس گل و میوه انواع تزیین جذاب جعبه گل و میوه انواع دیزاین جدید و شیک جعبه گل و میوه  مدل های جالب دیزاین جعبه گل و میوه انواع تزیین خلاقانه باکس گل و میوه انواع دیزاین جالب باکس گل و میوه سبک های متنوع دیزاین باکس گل و میوه انواع تزیینات شیک باکس گل و میوه انواع تزیینات شیک جعبه گل و میوه مدل های جذاب تزیین جعبه گل و میوه انواع تزیین شیک باکس گل و میوه مدل های جالب دیزاین باکس گل و میوه انواع جالب و جدید تزیین جعبه گل و میوه مدل های زیبا و خاص دیزاین باکس گل و میوه سبک های جالب دیزاین جعبه گل و میوه سبک های جالب دیزاین جعبه گل و میوه مدل های لاکچری تزیین باکس گل و میوه ایده های جذاب تزیین جعبه گل و میوه سبک های جذاب دیزاین باکس گل و میوه انواع تزیینات جالب جعبه گل و میوه انواع دیزاین شیک باکس گل و میوه  ایده های خلاقانه تزیین باکس گل و میوه انواع دیزاین خلاقانه جعبه گل و میوه انواع دیزاین جدید باکس گل و میوه مدل های شیک دیزاین جعبه گل و میوه انواع تزیین خلاقانه جعبه گل و میوه سبک های خلاقانه دیزاین باکس گل و میوه مدل های جالب تزیین باکس گل و میوه

مدل های جذابی از انواع دیزاین و تزیین باکس گل و میوه را با ایده های خلاقانه ملاحظه نمودید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و از تماشای آن ها لذت کافی را برده باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید