میوه آرایی و تزیین میوه در کدو حلوایی برای شب یلدا

0

یکی از میوه های اصلی و مهمی که برای شب یلدا تدارک دیده می شود کدو حلوایی می باشد که در کنار سایر خوراکی ها و تنقلات و میوه های مخصوص این شب استفاده می گردد و اغلب تزیینات و طرح های جالبی بر روی آن به منظور زیبایی و جذابیت بخشیدن به ظاهر آن صورت می گیرد. بدین منظور تصمیم داریم در این مطلب نمونه های زیبا و متنوعی از انواع تزیین میوه در کدو به شکل های خلاقانه برای شب یلدا را برای تماشای شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

ایده های جدید تزیین میوه در کدو حلوایی

شب یلدا در واقع طولانی ترین شب سال بوده که با فرا رسیدن آن افراد سعی در برگزاری مراسم مخصوص آن به بهترین شکل را دارند و به فراهم کردن انواع تدارکات، تزیینات، میوه آرایی و … می پردازند که تمامی این اقدامات بستگی به ذوق و سلیقه افراد دارد. تزیین میوه در کدو بخشی از تزیین میوه شب یلدا می باشد که با داشتن کمی خلاقیت و حوصله می توان طرح های جالب و جذابی همچون ننه سرما، آدم برفی، سبد میوه، گل و … بر روی آن اجرا نمود و به سفره و دکوراسیون شب یلدا زینت بخشید.

انواع دیزاین جالب میوه کدو

امروزه این جشن مطابق با سلیقه افراد شکیل تر و باشکوه تر انجام می گیرد و بانوان کدبانو متناسب با نوع دیزاینی که برای این شب زیبا در نظر گرفته اند طرح ها و مدل های متنوع و خلاقانه ای را با توجه به ذوق و هنری که دارند بر روی خوراکی های مخصوص این جشن اجرا می کنند و سفره شب یلدا زیبایی می چینند.

میوه آرایی هنری دلنشین و جذاب بوده که بسیاری از بانوان هنرمند در آن مهارت داشته و برخی علاقه مند به یادگیری آن هستند تا در جشن ها و مراسم مختلف با ارائه و اجرای آن جلوه و دکوراسیون زیبایی به جشن و سبک پذیرایی خود بدهند. در مراسم یلدا نیز بنا بر سنت دیرینه ای که به یادگار مانده انواع میوه ها همچون تزیین انار، هندوانه، چغندر، کدو و … به همراه دیگر تنقلات و خوراکی ها به سبک های متفاوت تزیین شده و بر روی سفره شب یلدا قرار گرفته می شوند.

مدل های شیک تزیین میوه در کدو

کدو حلوایی یا کدو تنبل که به عنوان یکی از عناصر و نمادهای شب یلدا در نظر گرفته می شود با توجه به این که این میوه زمستانی رنگ نارنجی جذابی دارد جلوه و ظاهر زیبایی داشته به همین دلیل با اجرای طرحی خاص و منحصر به فرد بر روی آن می توان سفره شب یلدا را جذاب تر و شیک تر نمود و حتی در دیگر مراسم همچون هالوین و … از آن بهره مند شد.

تزیین کدو برای شب یلدا

در صورتی که به دنبال ایده های متنوع و جدیدی در زمینه دیزاین و طراحی کدو شب یلدا هستید و تمایل دارید با استفاده از هنر دست خود در این شب هنرنمایی کنید و سفره ای رنگین و منحصر به فرد آماده نمایید می توانید با دیدن مدل های جذابی از این سبک تزیینات که در ادامه ارائه داده ایم الگوبرداری نمایید و شبی به یادماندنی را در کنار خانواده سپری کنید.

  انواع دیزاین کدو برای شب یلدا مدل های جذاب دیزاین کدو انواع دیزاین خلاقانه کدو برای شب چله مدل های جذاب میوه آرایی کدو مدل های تزیین خلاقانه میوه در کدو انواع میوه آرایی کدو برای شب چله انواع سبک های جدید تزیین کدو تنبل مدل های جالب دیزاین کدو حلوایی مدل های جالب میوه آرایی کدو مدل های زیبا و شیک تزیینات کدو انواع تزیین شیک میوه در کدو انواع دیزاین جالب کدو برای یلدا انواع تزیین شیک و جالب کدو انواع دیزاین جدید کدو برای شب یلدا انواع دیزاین کدو برای شب چله ایده های خلاقانه تزیین کدو برای سفره یلدا انواع مدل های جالب تزیین میوه در کدو انواع دیزاین خلاقانه کدو انواع میوه آرایی جالب کدو انواع تزیینات شیک کدو برای شب یلدا انواع میوه آرایی شیک کدو دیزاین جالب کدو برای یلدا ایده های خلاقانه تزیین میوه در کدو انواع تزیین خلاقانه کدو برای یلدا تزیینات خلاقانه میوه کدو انواع دیزاین میوه کدو برای یلدا تزیینات شیک و زیبا میوه کدو مدل های زیبا تزیینات میوه در کدو مدل های جالب تزیین میوه در کدو

مدل های جالبی و شیکی از انواع تزیین میوه در کدو را برای تدارکات شب یلدا مشاهده نمودید که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد و بتوانید از آن ها ایده بگیرید و تزیینات جذابی را در این شب داشته باشید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید