ایده های جالب برای کادوپیچی لباس های مختلف با ترفندهای ساده

0

یکی از کارهای جذاب و پرکاربردی که افراد در مناسبت ها و مراسم مختلف به منظور ابراز علاقه و یا تشکر و قدردانی از عزیزانشان انجام می دهند تهیه یک هدیه ارزشمند و به یادماندنی برای فرد مقابل است که هر فردی بنا به سلیقه خود امکان دارد از هر چیزی به عنوان کادو استفاده کند اما بخش مهمی که در این رابطه می توان به آن اشاره داشت نحوه بسته بندی و دیزاین آن است که بدین منظور در این مطلب روش ها و ایده های جذابی برای کادوپیچی لباس را به جهت یادگیری شما عزیزان معرفی کرده ایم.

ایده های جالب و کاربردی برای کادوپیچی لباس

به طور کلی می توان گفت یکی از اقداماتی که نما و جلوه ظاهری هدیه را جذاب تر و زیباتر می کند نحوه کادوپیچ کردن و تزیین آن است که نشان دهنده سلیقه شما و ارزشمندی فرد مقابل است، مطمئنا تزیین هدیه تولد، تزیین هدیه ولنتاین، روز مادر و پدر و… برای همه اهمیت دارد و با توجه به نوع کادو سعی می کنیم بهترین کادوییچی و دیزاین را داشته باشیم. کادوپیچ کردن لباس از جمله این گزینه ها می باشد که با توجه به این که هدیه ای مناسب برای تمامی رده های سنی می باشد اغلب افراد ترجیح می دهند برای هدیه دادن از لباس استفاده نمایند ولی نحوه بسته بندی آن نیز اهمیت زیادی دارد چرا که اولین چیزی که در هنگام کادو دادن به فرد مقابل توجه او را جلب می کند دیزاین و طراحی بسته بندی کادو و یا باکس هدیه موردنظر است.

روش های جذاب کادو کردن لباس

با وجود این که امروزه باکس ها و پک های آماده و متنوعی برای قرار دادن و بسته بندی هدیه در دسترس وجود دارد اما در صورتی که تمایل دارید هدیه ای منحصر به فرد و خاص به فرد مقابل تان بدهید و او را شگفت زده نمایید می توانید از ایده ها و راهکارهای جذاب و خلاقانه ای که در این زمینه وجود دارد بهره بگیرید و  اقدام به تزیین هدیه به زیباترین شکل ممکن نمایید.

ترفندهای جذاب برای دیزاین و کادو کردن لباس

برای اجرای این گونه ترفندها نیازی به هزینه و وقت زیادی ندارید و خیلی راحت با بکارگیری کمی سلیقه و دقت می توانید لباس خریداری شده به عنوان کادو را بسته بندی و دیزاین نمایید. به طوری که با استفاده از یک سری وسایل و ابزار ساده به روش هایی آسان می توانید تزییناتی زیبا بر روی کادوی خود انجام داده و آن را به بهترین شکل بسته بندی نمایید. در ادامه به معرفی و شرح این ترفندها پرداخته ایم.

شیوه های جالب بسته بندی لباس

بسته بندی کادو با چسب و اکلیل :

برای این کار ابتدا با یک کاغذ کشی یا پارچه دور تا دور کادو موردنظرتان را به طور کامل بپوشانید و با یک روبان یا کش رنگی آن را سفت ببندید. سپس با استفاده از چسب مایع طرح هایی به دلخواه بر روی کادو کشیده و بعد اکلیل های رنگی را بر روی چسب ها بریزید. این نکته را مدنظر داشته باشید که ریختن اکلیل را حتما پیش از خشک شدن چسب ها بایستی انجام بدهید.

کادو کردن با شاخ و برگ :

به منظور این کار با کمک یک اسپری طلایی یک برگ و یک شاخه را رنگ آمیزی نمایید و بعد با استفاده از کاغذ کادو مشکی رنگ کادوی خود را بسته بندی کنید. با استفاده از نخ کنفی دور تا دور کادو را بسته و سپس برگ و شاخه را لا به لای نخ کاموا بگذارید.

روش های جالب کادوپیچی لباس

کادوپیچی با استفاده از شیشه های استوانه ای :

این روش و ترفند برای کادو کردن لباس هایی همچون بلوز و تیشرت کاربرد دارد. برای اجرایی کردن این کار در آغاز لباس منتخب را به صورت لول در آورده و بعد درون شیشه بگذارید. به منظور زیبایی بیشتر شیشه و جلوه دادن به آن می توانید با استفاده از یک روبان خوش رنگ و جذاب آن را تزیین نمایید.

کادوپیچ کردن با کمک روبان :

برای کادو کردن لباس می توانید بنا به سلیقه خود از روبان های رنگی برای زیبایی بیشتر جعبه کادو استفاده نمایید. برای انجام این کار روبان انتخاب شده را دور تا دور جعبه پیچیده و سپس یک پاپیون با استفاده از آن درست کرده و با کمک چسب بر روی جعبه بچسبانید.

روش های جالب بسته بندی لباس

کادو کردن به صورت شکلات :

در این روش ابتدا لباس موردنظر را به هر شکلی که دوست دارید تا نمایید و یا به صورت لوله مانند بپیچید. بعد از آن کاغذ کادویی منتخب را در اندازه ۱۵ سانتی متر برش زده و جدا کنید. کاغذ کادو را بر روی سطح صافی بگذارید و سپس لباس را بر روی یک لبه آن قرار دهید و لوله کردن آن را آغاز کنید. در آخر بعد از این که کاغذ کادو به انتها رسید با کمک نخ های رنگی و روبان هر دو طرف آن را سفت ببندید.

انواع ایده های مختلف کادوپیچی لباس

بکار بردن اشکال مختلف :

به منظور دیزاین و زیبا سازی جعبه خود می توانید از شکل های متنوع بهره ببرید. به منظور این کار بر روی یک کاغذ رنگی که رنگ آن با رنگ کاغذ رنگی روی جعبه فرق دارد به هر تعدادی که می خواهید از هر نوع شکلی که دوست دارید نقاشی نمایید. بعد آن ها را با کمک قیچی ببرید و در قسمت وسط همه آن ها با دقت زیادی سوراخی به وجود آورید. این شکل های کاغذی را از یک روبان رنگی یا یک نوار ظریف عبور دهید و بعد آن را به دور جعبه بپیچانید.

روش های جالب کادو کردن لباس

بسته بندی لباس با پارچه های نمدی و چسب رنگی :

با کمک پارچه های نمدی می توانید جعبه های کادویی زیبایی درست کنید که ضمن جذابیتی که دارند دوام زیادی نیز داشته و می توان دفعات زیادی از آن ها استفاده نمود. در صورتی که از چسب های رنگی برای کادوپیچ کردن لباس مدنظر خود استفاده نمایید می توانید شادابی و زیبایی را از راه جادو و جذابیت رنگ ها به فرد مقابل منتقل سازید.

ایده های خلاقانه کادو کردن لباس

بکار بردن گل های کاغذی یا گل های طبیعی :

یکی از ترفندهای راحت و ساده به منظور دیزاین جعبه کادو درست کردن گل های کاغذی و چسباندن آن ها بر روی جعبه می باشد. برای این کار می توانید با کمک کاغذها و روزنامه های باطله که در منزل دارید به تعداد دلخواه گل رز کاغذی بسازید و بعد با کمک چسب مایع آن ها را بر روی جعبه بچسبانید. در صورتی که وقت کافی برای ساخت گل های کاغذی ندارید می توانید از تعدادی شاخه گل طبیعی بهره ببرید. آن ها را بر روی جعبه موردنظر چسبانده و بدین گونه ضمن دیزاین زیبا، عطر و بوی خاص و بی نظیری نیز به کادوی خود بدهید.

طریقه کادو کردن لباس با ترفندهای جدید

در این مطلب روش ها و ترفندهای جالبی برای کادوپیچی لباس ارائه دادیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید