مدل های مانتو بلند زنانه و دخترانه

0

مدل های مختلفی از مانتو بلند توی بازار هست که گاهی داشتن انتخاب مناسب رو برامون سخت میکنه، به همین خاطر امروز سعی دارم شما رو با چند مدل از جدیدترین و شیک ترین مانتوهای بلند که مورد پسند اغلب خانم های شیک پوش و سختگیره آشنا کنم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید. با این مدل های زیبا در ادامه مطلب همراهم باشید.

جدیدترین مدل های مانتو بلند:

برای انتخاب شیک ترین مانتو بلند مناسب فصل به اولین نکته ایی که باید توجه کنید جنس پارچه مانتو و نوع ایست اونه. برای فصل تابستان بهترین انتخاب میتونه یه مانتو نخی و خنک باشه، سعی کنید برای فصل تابستان و گرما از رنگ های روشن استفاده کنید تا علاوه بر جذابیت و شیک پوش بودن مانتو از خنکی آن هم نهایت استفاده رو ببرید. برعکس برای فصل پاییز و زمستان از جنس های ضخیم تر استفاده میشه. توجه داشته باشید که مانتوهای بلند در فصل تابستان کاربرد بیشتری دارند و مورد استفاده قرار میگیرند.

مدل مانتو

مانتو بلند

مانتو بلند

مدل مانتو

مدل مانتو

اغلب مانتو های بلند از مدل های مانتو ترکیه الگو برداری میشه، در بیشتر این مانتوها از کمربند استفاده شده که باعث زیبایی بیشتر مانتو و شیک تر شدنش میشه.

مانتو بلند

مانتو بلند

مدل مانتو

مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

خب دوستای گلم در ادامه چند تا از شیک ترین مدل های مانتو بلند رو میبینید که میتونید بهترین انتخاب رو از بین این مدل ها داشته باشید، همچنین این تصاویر بهتون کمک میکنه شال یا روسری مناسب مانتویی که انتخاب کردید رو ببینید و خیلی راحت بتونید یه ست زیبا و قشنگ داشته باشید.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

امیدوارم از این مدل های مانتو بلند که امروز بهتون معرفی کردم خوشتون اومده باشه و بهترین و شیک ترین انتخاب مانتو رو داشته باشید، فقط دوستهای گلم موقع انتخاب مانتو به نیازتون و موارد استفاده مانتو خیلی توجه کنید. راستی برای مشاهده مدل های بیشتر حتما سری به مدل مانتو بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید