پافر چیست و جذاب ترین استایل زنانه با پافر کدام است؟

0

شیک و به روز بودن برای همه افراد اهمیت زیادی دارد از این رو طراحان مد هر ساله سعی می کنند با معرفی مدل لباس های جدید و خاص و چگونگی ست کردن آنها با یکدیگر کمک شایانی به طرفدارن مد نمایند. پافر یکی از این دسته پوشاک می باشد که توسط طراحان مد و زیبایی به عنوان ترند پاییز و زمستان امسال معرفی شده است. اگر می خواهید با انواع مدل پافر زنانه و چگونگی ست کردن آن آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید.

مدل پافر جدید دخترانه

پافر چیست ؟

پافر نوعی پوشش مشترک بین خانم ها و آقایان محسوب می گردد که به نوعی یک کاپشن بدون آستین می باشد، این مدل لباس نوعی جلیقه بلند به حساب می آید که دارای رویه جنس نایلون یا پلی استر و آستر از جنس پشم یا پنبه می باشد و پوششی گرم برای روزهای سرد محسوب می گردد. افراد زیادی پافر را جایگزین خوبی برای انواع مدل پالتو یا کاپشن می دانند که البته باید با یک تونیک یا ژاکت بافتنی گرم مورد استفاده قرار گیرد. پافرها دارای طرح و رنگ متفاوتی هستند و هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه شخصی می تواند بهترین گزینه را انتخاب نماید با این حال برای کمک به داشتن بهترین انتخاب ما در ادامه تعدادی از جدیدترین مدل های پافر زنانه و همچنین استایل های مختلف با آن را معرفی خواهیم نمود.

مدل پافر صورتی دخترانه

پافر صورتی جدید

پافر دخترانه کوتاه

۲۶ مدل پافر زنانه جدید و شیک

حال لازم است بدانیم که چگونه استایلی شیک و زیبا با پافر بسازیم و با نحوه ست کردن با پافر آشنا شویم. برای قسمت بالاتنه می توانید از انواع بلوز یقه اسکی، هودی های متنوع، بلوزهای بافت و دورس و… استفاده نمایید، همچنین پافر را می توان با شلوار های جین، مام استایل، لگ و… ست نمود و بدین شکل استایلی زیبا و خاص داشت. تصاویر زیر نمونه هایی از ست کردن با انواع پافر دخترانه و زنانه را نشان می دهند.

مدل پافر زنانه مدل پافر دخترانه ست با پافر کرمی  مدل پافر دورو  مدل پافر زنانه جدید  ست با پافر کوتاه دخترانه استایل با پافر عکس پافر جدید عکس پافر جدید و شیک

همانگونه که گفتم قد پافرها متفاوت هستند و ممکن است شما پافر بلند یا کوتاه را انتخاب کنید، همچنین پافر هم به صورت کلاه دار و بدون کلاه و با طراحی های مختلف دوخته و آماده فروش شده اند که هر فرد با توجه به سلیقه شخصی می تواند مدل مناسب را انتخاب کنید. تصاویر زیر تعدادی از این پافرهای متنوع و زیبا را نشان می دهند.

ست با پافر مشکی استایل با پافر مشکی ست با پافرهای رنگی استایل با پافر مدل پافر جدید و شیک زنانه عکس پافر زنانه شیک مدل پافر زنانه 1400 مدل پافر جدید زنانه استایل پاییزی با پافر ست با پافر سفید خرید پافر زنانه  استایل با پافر زرد بلند

ست جدید و شیک با پافر

ضمن اینکه امیدواریم مدل های ارائه شده در این مطلب که صرفا جهت ایده معرفی گردید مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، از همه شما علاقه مندان به مد و زیبایی دعوت می نماییم از دیگر مطالب جدید و به روز ما دیدن نمایید و نظرات خود را در رابطه با مدل های ارائه شده مطرح فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید