شیک ترین مانتوهای بافت پاییزه که هیچ جا ندیده اید

0

مانتو بافتنی یکی از بهترین انتخاب های بانوان شیک پوش در فصل پاییز و زمستان است که هرگز قدیمی نمی شود و هر ساله شاهد مدل های متنوع و زیبای آن در این فصول سال هستیم. اگر شما به دنبال ایده ایی برای زیباتر شدن استایل خود در روزهای سرد هستید ما انواع مدل مانتو بافت پاییزه را پیشنهاد می کنیم که می توانید آن را به شکل های مختلف ست نمایید و استایلی شیک و خاص داشته باشید.

۲۶ مدل مانتو بافت پاییزه برای بانوان شیک پوش و به روز

لباس های بافتنی طی سال های گذشته با توجه به مد روز و طبق نظر طراحان مد و زیبایی دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته اند و شاهد مدل های متنوع و جذابی از انواع بافتنی ها هستیم. طراحانی که برای بانوان شیک پوش طراحی انجام می دهند با توجه به همه جوانب سعی کرده اند پوشش را معرفی نمایند که مورد توجه خانم ها قرار بگیرد. از جمله لباس های پرطرفدار برای بانوان که این سال ها رواج بیشتری داشته است می توان به انواع مدل پانچو بافت، مانتوهای بافتنی بلند و کوتاه، سویشرت بافتنی، شنل های بافت متنوع انواع مدل کلاه بافتنی و شال های زیبا اشاره نمود که هر یک دارای تنوع بالایی هستند البته در این میان می توان گفت انواع مدل مانتو های بافتنی طرفداران بیشتری دارند و مورد استقبال واقع شده اند.

مدل مانتو جدید دخترانه

لازم است بدانید انواع مدل مانتو بافت پاییزه نیز خود دارای تنوع بسیار بالایی است که با توجه به نیاز و سلیقه شخصی می توان بهترین انتخاب را داشت. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های این سبک مانتوهای می باشد که مطمئنا مورد پسند شما عزیزان نیز واقع می شوند.

مانتو بافت پاییزهمانتو بافتنی جدید و شیک

مانتو بافتنی گل برجسته جدید

مدل مانتو پاییزهمدل مانتو بافت جدید

مانتو بافت زنانهمانتو جدید بافتنی

مدل مانتو زمستانیمانتو بافتنی طرح برگ

مدل مانتو بافتنی مجلسیمانتو مجلسی بافتنی

بافت مانتو سادهبافت مانتو ساده زنانه

مدل مانتو ساده بافتنیمدل مانتو جدید پاییزه

مانتو بافت ساده و زیبامانتو بافتنی برای پاییز

مانتو بافتنی جلو بستهبافت مانتو گل برجسته جدید

مانتو مجلسی پاییزهعکس مدل مانتو جدید زنانه

مدل مانتوی بافتنی جدیدمدل مانتو پاییزه زنانه

مانتو زنانه جدیدمانتو بافتنی ساده

مانتو بافت برای پاییزمانتو بافت جدید و زیبا برای پاییز

مدل مانتو شیک دخترانهمانتو بافتنی بلند زنانه

مدل مانتو بافت پاییزهبافت مانتوی زنانه برای پاییز

مانتو بافتنی زنانه جدیدمانتو پاییزه بافتنی کوتاه

ست کردن با مانتو بافتنی

حال که تصمیم گرفته اید پاییز امسال با مانتوهای بافتنی استایلی زیبا و خاص داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با چند ایده زیبا و دوست داشتنی برای ست کردن با این مانتوها آشنا شوید و به این صورت بهترین استایل را در پاییز امسال داشته باشید.

مانتو بافتنی جدید

مانتو بافتنی شیک و جدید

استایل پاییزه با مانتو بافتنی

مانتو جلو باز بافتنی

مدل جدید مانتو بافت

ماتتوی بافتنی شیک و جدید

ست با مانت بافت کرمی

مانتو زنانه بافتنی

مدل مانتو جدید

ضمن اینکه امیدواریم از تماشای مدل های ارائه شده در این مطلب لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل های بافتنی جدید و شیک و همچنین آموزش های متنوع و کامل برای انواع بافتنی در بخش های دیگر مجله ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید