ساخت زیورآلات دست ساز در منزل

6

برای همه خانم های خونه ساخت زیورآلات دست ساز یکی از هنرهای زیبا و مهمه و همه دوست دارن بتونن توی خونه زیورآلات بدلی و مرواریدی رو خیلی راحت و سریع درست کنن و ازش نهایت استفاده رو ببرن. با این آموزش زیبا در ادامه مطلب همراهم باشید.

آموزش ساخت زیورآلات مرواریدی:

همینطور که گفتم امروز با آموزش ساخت زیورآلات در خدمت شما دوستهای گلم هستم و تصمیم دارم شما رو با ساخت یه نوع گردنبند مرواریدی خیلی قشنگ آشنا کنم. برای ساخت این نوع گردنبند که کابردهای زیادی هم داره شما به مقداری مروارید سایز متوسط به رنگ دلخواه و دو تا وسیله تزیینی مثل انواع پاپیون های فلزی و همینطور حلقه و قفل گردنبند احتیاج دارید که میتونید از خرازی ها تهیه کنید. برای شروع کار نخ مورد نظرتون به شکل زیر به حلقه منصل کنید، توجه داشته باشید که قراره دو رج مروارید داشته باشیم. پس به دو تا نخ هم احتیاج داریم. من نخ نامرئی ضخیم رو پیشنهاد میکنم.

Making Jewelery

بعد از متصل کردن نخ به حلق و گره زدن اون، مرواریدها رو از نخ رد کنید. میتونید برای اینکار از سوزن ظریف هم استفاده کنید.

زیورآلات دست ساز

ساخت زیورآلات

بعد از اینکه یک سوم مروارید ها رو رد کردید، میتونید از وسیله تزیینی که قبلا آماده کردید برای زیبایی بیشتر استفاده کنید. دوستهای گلم از این روش میشه برای ساخت انواع دستبند و گوشواره هم استفاده کرد.

ساخت زیورآلات

Making Jewelery (4)

زیورآلات دست ساز

تو این مرحله از ساخت زیورآلات بقیه مرواریدها رو هم رد میکنیم و بعد از اینکه یک سوم کار باقی موند دوباره از وسیله تزیینی دلخواه استفاده میکنیم.

زیورآلات دست سازMaking Jewelery (10)

زیورآلات دست ساز

بعد از اینکه کار به اتمام رسید حلقه و قفل گردنبند رو بهش متصل میکنیم. برای دستبند هم دقیقا همین کار رو میکنیم تا ست قشنگی از زیورآلات مرواریدی داشته باشیم.

زیورآلات دست ساز

زیورآلات دست ساز

زیورآلات دست ساز

خب دوستهای گلم ساخت زیورآلات مرواریدی ما به پایان رسید، امیدوارم خوشتون اومده باشه. راستی برای آشنایی با مدل های بیشتر و آموزش های متنوع تر حتما سری به زیورآلات بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۶ دیدگاه

یک نظر دهید