تزیین انبه و ایده هایی برای تزیین کیک و دسر با این میوه

0

انبه میوه ایی خوشمزه و بسیار مقوی است که علاقه مندان زیادی دارد، از این رو می تواند انتخاب مناسبی برای پذیرایی در مهمانی و دورهمی ها باشد. اما با توجه به ظاهر ساده این میوه، اغلب افراد تمایل دارند برای پذیرایی بهتر و همچنین زیبایی بخشیدن به دیزاین ظرف میوه اقدام به تزیین انبه نمایند. حال اگر شما نیز چنین قصدی دارید ما در ادامه بهترین ترفندها را برای برش انبه و میوه آرایی با آن معرفی می نماییم که مطمئنا برای شما نی جذاب خواهد بود.

ایده های جذاب برای میوه آرایی و تزیین انبه

با کمی خلاقیت و ابتکار می توان ساده ترین میوه ها را تزیین نمود و زیبایی خاصی به آنها بخشید. مطمئنا اغلب ما میوه آرایی با خیار،  تزیین سیب، تزیین کیوی، تزیین هندوانه و… را بارها انجام داده ایم، اما برخی میوه ها تزیینات کمتری دارند و یا به علت عدم دسترسی در تمام طول سال، از آنها کمتر در دیزاین ها استفاده می شود. تزیین موز، تزیین آناناس، تزیین نارنگی، تزیین انبه و.. از جمله این تزیینات می باشند که بنا به درخواست شما عزیزان ما در مطالب قبلی برخی از این دیزاین های زیبا را آموزش داده ایم. حال می خواهیم به معرف ایده هایی برای میوه آرایی انبه بپردازیم که این تزیینات بسیار خاص و زیبا هستند و می توانند برای پذیرایی بهتر به شما کمک کنند.

دیزاین کیک با توت فرنگی و انبه

تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید نمونه هایی از برش انبه و دیزاین آن است که به راحتی انجام می گیرند و همانگونه که ملاحظه می نمایید ظاهر زیبایی به این میوه بخشیده اند.

تزیین انبه به شکل ماهی

میوه آرایی انبه به شکل گل

تزیین انبه

تزیین میوه کودکان

تزیین میوه جدید

تزیین دسر شیک و زیبا

تزیین میوه

تزیینات کیک و دسر با انبه

از انبه های تزیین شده علاوه بر میوه آرایی و دیزاین ظرف میوه می توان برای تزیین کردن نوشیدنی، دسر و کیک های مختلف نیز استفاده نمود و به این صورت تزیینات فوق العاده ایی داشت. در ادامه تصاویری از زیباترین دیزاین ها با انبه را مشاهده می نمایید که با کمی دقت می توانید آنها را به راحتی انجام دهید.

دیزاین میوه برای مهمان

تزیین کیک با خامه و میوه

تزیین انبه به شکل گل رز

کیک نبه با دیزاین زیبا

دیزاین کیک با میوه

آموزش دیزاین انبه

دیزاین ساده انبه

دیزاین دسر با انبه

نحوه برش انبه

دیزاین کیک با انبه

دیزاین نوشیدنی با انبه

امیدواریم مشاهده ایده ها و تزیینات زیبایی که معرفی نمودیم توانسته باشد شما را برای انجام دیزاین های مورد نظر کمک کند. با این حال می توانید برای مشاهده ایده های متفاوت تر با کلیک بر روی میوه آرایی از دیگر مطالب ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید