مانتو های مخمل کبریتی در پاییز ۱۴۰۰ ترند شده اند

0

مطمئنا برای شما نیز سوال شده است که پاییز امسال چی بپوشیم و یا چه استایلی را انتخاب نماییم که علاوه بر شیک و زیبا بودن، به روز نیز باشد و به شیک پوشی بیشتر کمک کند. اگر این موارد برای شما نیز اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید و ضمن آشنا شدن با جدیدترین مدل های مانتو مخمل کبریتی که امسال ترند شده اند، با نحوه ست کردن آنها نیز آشنا شوید.

مانتو پاییزه کوتاه

 مدل مانتو مخمل کبریتی پاییزه

برخلاف انواع مدل مانتو تابستانه که از پارچه های نازک و نخی تهیه شده اند، اغلب مانتوهای پاییزه دارای پارچه هایی با ضخامت بیشتر هستند که تا حد زیادی برای فصل پاییز مناسب می باشند و علاوه بر زیبایی بخشیدن به استایل فرد، انتخاب مناسبی برای روزهای خنک پاییز نیز می باشند. این سبک مانتوهای شیک و زیبا شامل انواع مدل مانتو عروسکی و فانتزی، مانتوهای کوتاه و بلند، مانتو اسپرت، مانتوهای مجلسی و.. می باشند که افراد با سلایق مختلف ممکن است از هر یک از آنها استفاده نمایند.

مدل مانتو جدید مخمل

مانتو های مخمل که قصد معرفی بیشتر آنها را داریم، دارای تنوع بالایی می باشند که بانوان امروزی می توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین انتخاب را در این راستا داشته باشند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مانتوهای دخترانه و زنانه با پارچه مخمل چوب کبریتی می باشند که می توانید به عنوان الگو برای انتخاب مانتو از آن استفاده نمایید.

مدل مانتو مخمل کبریتی مانتو مخمل کوتاه پاییزه

مدل مانتو پاییزیمدل مانتو با پارچه مخمل کبریتی

مدل مانتو مخمل بلندمانتو بلند مخمل جدید

مانتو شلوار مخمل جدیدمانتو و شلوار مخمل پاییزی

مدل مانتو جدید پاییزهمانتو جدید و شیک پاییزی

مانتو مخمل جدید و شیکمدل مانتو بلند مخمل

مانتو پیراهنی مخملمانتو مجلسی مخمل

مدل مانتو کتی مخملمدل مانتو کتی با پارچه مخمل

مانتو جلو بسته مخمل کبریتیمانتو جلوبسته مخمل

مدل مانتو جلوباز مخملمانتو مخمل کبریتی درشت

مدل مانتو پاییزی مخملمدل مانتو پاییزه ۱۴۰۰

مانتو اسپرت مخملمدل مانتو اسپرت مخمل

مدل مانتو برای پاییزمانتو پاییزه جدید و شیک

توجه به مدل های ترند شده باعث می شود شما همیشه به روز و شیک پوش باشید و به این صورت زیبایی و جذابیت خود را چندین برابر نمایید. همانگونه که می دانید مانتوهای مخمل سال هاست از جمله محبوب ترین مدل های مانتو می باشند، حال باید به این نکته توجه داشته باشد که این مانتوها در پاییز امسال ترند شده اند پس اگر می خواهید به روز باشید بهتر است یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید.

مدل مانتو جدید و شیک زنانه

مدل مانتو جدید دخترانه

مدل مانتو مخمل کبریتی جدید

مانتو پاییزه زنانه

مانتو پاییزه جدید و شیک

مدل مانتو بلند مخمل

مانتو مخمل جدید و شیک

مانتو با پارچه مخمل کبریتی

مانتو جدید و شیک پاییزه

مانتو مخمل کبریتی جدید و شیک

مدل مانتو جدید مخمل

همانطور که ملاحظه نمودید مانتوهای مخمل تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند بهترین انتخاب برای فصل پاییز باشند. در صورت تمایل به آشنایی با دیگر مدل های مانتو و همچنین مشاهده شیک ترین استایل ها از دیگر مطالب ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید