تزیین سینی مزه برای تولد و مهمانی های لاکچری

0

چیدن سینی مزه برای مهمانی ها و دورهمی ها یکی از بهترین ایده های پذیرایی لاکچری و خاص است که به راحتی انجام می گیرد و می توان با کمی سلیقه و هنرف کدبانو بودن خود را به اثبات برسانید. ما در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین و زیباترین ایده ها برای تزیین سینی مزه شما عزیزان را در جهت میزبانی فوق العاده بودن کمک کنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

۲۲ ایده لاکچری برای چیدن و تزیین سینی مزه

کمی خلاقیت و سلیقه باعث می شود بتوانید با هزینه کم بهترین و شیک ترین پذیرایی را داشته باشید، اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که همیشه سعی می کنید حتی در میزبانی نیز به روز باشید پیشنهاد می کنیم برای همه مهمانی ها و دورهمی سینی مزه بچینید و به این شکل هنر و سلیقه خود را به نمایش بگذارید. ما در مطالب قبلی ایده هایی برای تزیین سالاد، تزیین غذاهای ساده، تزیین فینگرفود، تزیین میوه، تزیین ساندویچ و… را معرفی نموده اید که حال با مجموعه ایی از اطلاعات به دست آمده از موارد ذکر شده می توانید یک سینی مزه بسیار شیک و لاکچری بچینید، تنها کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از ایده های معرفی شده نهایت استفاده را ببرید.

تزیین سینی مزه سینی مزه برای تولد

چیدمان سینی مزه

چیدمان سینی مزه دیزاین سینی مزه چیدن سینی مزه

سینی مزه ارزان

سینی مزه ارزانچیدمان سینی مزه

سینی مزه ساده

انتخاب محتویات سینی مزه کاملا سلیقه است و شما می توانید از هر آنچه که در منزل دارید استفاده نمایید. به طور مثال ممکن است بخواهید در چیدمان سینی که تدارک دیده اید از میوه های مختلف، انواع فینگرفود، تنقلات متنوع، سس های خوشمزه، شکلات های مختلف و… استفاده نمایید و به این صورت یک سینی مزه بسیار شیک و زیبا داشته باشید.

سینی مزه ساده سینی مزه تولد لاکچری چیدمان سینی مزه سینی مزه ارزان برای تولد سینی مزه ساده و ارزان تزیین فینگرفود سینی مزه لاکچری تزیین سینی میوه و خوراکی چیدن سینی مزه برای دورهمی سینی مزه جدید و زیبا دیزاین سینی مزه گرد سینی مزه جدید و شیک تزیین سینی مزه دیزاین سینی مزه

همانطور که مشاهده نمودید سینی های مزه تنوع بالایی دارند که شما با توجه به امکانات و همچنین مهمانی مورد نظر می توانید بهترین آنها را بچینید و تزیین کنید. حال ضمن اینکه امیدواریم ایده های ارائه شده مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشند، از شما دوستان تقاضا داریم نظر خود را در رابطه با دیزاین و چیدمان این سینی های مزه در ادامه مطرح نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید