مدل های شومیز گلدار برای خانم های شیک پوش و به روز

0

شومیز های متنوع از جمله شیک ترین لباس های زنانه برای مهمانی ها و دورهمی ها می باشند که می توان آنها را به راحتی با شلوارهای مختلف و انواع دامن ست نمود. انواع مدل شومیز گلدار، ساده و طرح دار بلند و کوتاه رایج ترین مدل لباس زنانه محسوب می گردد که از محبوبیت خاصی برخوردار است و امروزه شاهد تنوع بالای آنها در بازار هستیم از این رو آشنایی با جدیدترین مدل ها، می تواند نقش مثبتی در شیک پوشی شما دارد.

مدل شومیز جدید

۲۴ مدل شومیز گلدار جدید با طرح های متنوع

برای داشتن استایلی شیک و خاص با انواع شومیز باید به موارد زیادی توجه نمود و بهترین انتخاب را داشت، انواع مدل شومیز بلند و کوتاه طرحدار و گلدار انتخاب مناسبی برای تمام فصول سال هستند و شما می توانید جذاب ترین ست شومیز با شلوار یا دامن را داشته باشید. جنس پارچه شومیز نیز اهمیت زیادی در زیبایی و جذابیت آن دارد، به طور مثال انواع مدل شومیز حربر برای فصل بهار و تابستان انتخاب فوق العاده ایی هستند و می توانند به زیباتر شدن استایل شما کمک کنند.

شومیز جدید و شیک زنانه

مدل شومیز حریر زنانه شیک

شومیز گلدار شیک و زیبا

مدل شومیز بلند زنانه

شومیز بلند زنانه

شومیز گلدار زنانه

تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید نمونه های جذابی از انواع شومیزهای گلدار می باشند که بهترین انتخاب برای ست کردن با انواع مدل دامن فون، دامن کوتاه و حتی دامن بلند می باشند و استایلی خاص برای مهمانی و دورهمی محسوب می گردند.

مدل شومیز گلدارست شومیز با دامن کوتاه

ست شومیز و دامن دخترانهشومیز جدید با پارچه

شومیز با پارچه گلدار درشتشومیز دخترانه جدید

مدل شومیز جدید زنانهشومیز حریر مجلسی

شومیز با پارچه گلدار جدیدشومیز دخترانه شیک برای مهمانی

شومیز شیک و زیبای دخترانهشومیز دخترانه با پارچه گل دار

ست شومیز با دامن جدیدست شومیز با دامن بلند

مدل شومیز شیک زنانهشومیز حریر با دامن کوتاه

شومیز زنانه شیکشومیز دامن دخترانه جدید

مدل شومیز جدیدشومیز گلدار جدید و شیک

شومیز گلدار شیک و زیباشومیز گلدار با دامن چرم کوتاه

ست کردن شومیز با شلوار نیز می تواند انتخاب مناسبی برای مراسم های مختلف باشد که در بین دختران جوان طرفداران زیادی نیز دارد. برای این استایل می توانید از شومیزهای بلند و یا کوتاه استفاده کنید و آنها را با شلوارهایی با همان طیف رنگی و یا رنگ متضاد ست نمایید. این استایل جذاب انتخاب مناسبی برای زیر مانتوهای جلو باز نیز می باشد.

شومیز جدید زنانه

مدل شومیز جدید

شومیز طرحدار زنانه

شومیز زنانه جدید و شیک

عکس شومیز با پارچه گلدار

مدل شومیز زیبا و شیک

همانطور که مشاهده نمودید شومیزهای گلدار دارای تنوع بسیار بالایی هستند و به راحتی با دامن یا شلوارهای ساده و تک رنگ ست می شوند از این رو انتخاب فوق العاده ایی برای بانوان شیک پوش محسوب می گردند. البته اگر قصد خرید یا دوخت شومیز را دارید پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید