کاردستی هواپیما، جذاب ترین کاردستی برای پسر بچه ها

0

ساخت کاردستی های کودکانه به شکل های مختلف، نقش مثبتی در آموزش کودکان دارد، مطمئنا والدین و مربیان بارها تلاش نموده اند که با ساخت انواع مختلف کاردستی ها، بچه ها را با وسایل نقلیه، خانه ها، اشیا و… آشنا نمایند. یکی از این کاردستی های جذاب که بسیار مورد توجه قرار گرفته است کاردستی هواپیما می باشد که برای ساخت آن می توان از وسایل ساده و در دسترس استفاده نمود و بدین صورت یک کاردستی جذاب و زیبا داشت.

ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی هواپیما برای بچه ها

ساختن کاردستی برای بچه ها در سنین مختلف، متفاوت است و اغلب بر اساس علاقه و توانایی های کودک مدل و سبک کاردستی انتخاب می گردد. اگر شما قصد ساخت کاردستی پسرانه با وسایل ساده را دارید انواع کاردستی شمشیر، کاردستی هواپیما، کاردستی ماشین، کاردستی موتور و دوچرخه و… می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند که در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با هواپیماهای کوچک و نحوه ساخت آنها آشنا نماییم. مطمئنا تجربه ساخت موشک کاغذی را دارید که به راحتی در فضای اتاق از سویی به سوی دیگر می رود اما هواپیماها اغلب این قابلیت را ندارند و کاردستی هایی که به این شکل ساخته می شوند نمی توانند پرواز کنند مگر اینکه بتوانید با ایده هایی خلاقانه آنها را بسازید که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شوید.

کاردستی با بطری خالیساخت هواپیما با بطری نوشابه

کاردستی هواپیما با بطریکاردستی خلاقانه برای بچه ها

ساخت کاردستی با چوبکاردستی پسرانه جذاب و دیدنی

کاردستی جدید پسرانهساخت هواپیما با وسایل ساده

ساخت هواپیما با بطری خالیهواپیمای دست ساز برای بچه ها

کاردستی هواپیما با مقواکاردستی  خلاقانه برای بچه ها

کاغذ و مقوا از مهمترین ابزار ها و مواد اولیه برای ساخت کاردستی های کودکانه محسوب می شوند که علاوه بر ارزان و در دسترس بودن، کار با آنها نیز بسیار راحت می باشد. در ادامه نمونه هایی از هواپیماهای دست ساز کودکانه با کاغذ و مقوا را مشاهده می نمایید که ایده های جذابی برای ساختن کاردستی می باشند.

کاردستی با مقوا و کاغذساخت موشک کاغذی

ساخت هواپیما با کارتن  ساخت هواپیما با کارتنساخت کاردستی موشکهواپیمای کاغذی کودکانه  ساخت کاردستی خلاقانهساخت کاردستی پسرانه جدید  ساخت کاردستی خلاقانه  کاردستی با کاغذ و مقواکاردستی کودکانه با کارتن ساخت هواپیما با کارتن و مقواکاردستی هواپیما کاغذی ساخت موشک کاغذی کاردستی با کاغذ آسان کاردستی با مقوا  ساخت هواپیما مقوایی کاردستی برای پسر بچه ها کاردستی هلی کوپتر  کاردستی هواپیمای مقوایی

اگر تجربه ساخت کاردستی با چوب را دارید مطمئنا می توانید یک هواپیمای زیبا و جذاب با تکه های چوب بسازید و از آن حتی برای دیزاین اتاق کودک نیز استفاده نمایید. تصاویری که در ادامه مشاهده می نمایید نمونه هایی از هواپیماهای چوبی دست ساز هستند که با کمی خلاقیت و ابتکار به زیبایی ساخته شده اند.

کاردستی خلاقانه با چوب

کاردستی پسرانه

هواپیما چوبی دست ساز

کاردستی خلاقانه با چوب

کاردستی هلی کوپتر

هواپیما چوبی

ساخت هواپیما متحرک با چوب

کاردستی با چوب

کاردستی کودکانه زیبا

حال که با نمونه های مختلف و جذاب هواپیما آشنا شدید می توانید با تهیه مواد اولیه و استفاده از خلاقیت خود جذاب ترین کاردستی ها را به این شکل بسازید و آنها را به کودکان هدیه دهید و همچنین نحوه ساخت این کاردستی ها را به بچه ها آموزش دهید و به این شکل فرزندان مبتکر و باهوشی تربیت کنید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید