مدل مانتو های عروسکی کوتاه که امسال ترند شده اند

0

مانتوهای عروسکی را می توان یکی از جدیدترین مدل مانتوهای دخترانه و زنانه دانست که استایل خاص و زیبایی به فرد می بخشد، این سبک مانتوها که به عنوان مانتو فانتزی نیز شناخته می شوند علاوه بر زیبایی و شیک بودن امسال به عنوان یکی از مانتوهای ترند شناخته شده اند و از این رو محبوبیت زیادی دارند. انواع مدل مانتو عروسکی کوتاه هستند و دارای پف و چین زیاد می باشند و به همین دلیل اغلب افراد لاغر اندام از این سبک مانتوهای جذاب استقبال می کنند.

مدل مانتو عروسکی پفی با طرح های جدید

انتخاب مدل مانتو زنانه کاملا سلیقه ایی است و افراد با توجه به نیاز و علایق شخصی سعی می کنند بهترین انتخاب را داشته باشند. مدل مانتو فانتزی یا عروسکی نوعی مانتو کوتاه پفی است که می توان با آن استایلی شیک و خاص را تجربه نمود و از جمله مانتوهای شیک و زیبا در سال ۱۴۰۰ می باشند که ترند امسال محسوب می گردند. البته علاوه بر مدل، جنس پارچه مانتویی نیز اهمیت زیادی دارد به طور مثال برای مانتوهای عروسکی بهتر است از پارچه هایی استفاده نمود که کمی آهار دارند و دارای ایستایی مناسبی می باشند. این سبک مانتوها برخلاف انواع مدل مانتو ابروبادی، نخی و کتان که اغلب دارای حالتی افتاده هستند، آهار بخصوصی دارند و دارای جذابیت بالایی هستند.

مانتو جدید دخترانه

اگر به دنبال یک مدل مانتو ۱۴۰۰ شیک و خاص هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ یکی از انواع مانتوهای کوتاه عروسکی و پفی بروید و با آن استایلی خاص و متفاوت بسازید. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مانتوهای کوتاه فانتزی هستند که انتخاب مناسبی برای شما عزیزان می باشند.

مانتو عروسکی سفید مدل مانتو پفی مانتو دخترانه فانتزی مدل مانتو چین دار جدید مدل مانتو دخترانه مانتو عروسکی شیک و جدید  مانتو کوتاه دخترانه مدل مانتو فانتزی مدل مانتو مجلسی کوتاه مانتو کوتاه جدید عکس مانتو عروسکی مدل مانتو جدید

مانتوهای پفی فانتزی انتخاب مناسبی به عنوان مانتو مجلسی نیز می باشند و می توان از سبک های مختلف آن برای مجالس و مهمانی ها استفاده نمود. تصاویر زیر بخشی از این سبک مانتوها می باشند که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب هستند و می توانید از آنها به عنوان مانتو مجلسی کوتاه استفاده نمایید.

مانتو کوتاه عروسکیمانتو دخترانه کوتاه

مانتو کوتاه دخترانهمدل مانتو مشکی پفی

مدل مانتو کوتاه عروسکیمانتو مخمل کوتاه دخترانه

مانتو مجلسی سفیدمانتو سفید کوتاه

مدل مانتو جدید ژاکاردمدل مانتو ژاکارد کوتاه

مدل مانتو مجلسی زنانهمانتو مجلسی شیک و زیبا

مدل مانتو استین پفیمدل مانتو کوتاه دخترانه

مانتو شلوار عروسکی جدیدمانتو و شلوار عروسکی شیک

مانتو فانتزی کوتاهمانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو فانتزی جدیدعکس مانتو سفید عروسکی

 عکس مانتو مجلسی زنانهمانتو ژاکارد مجلسی

مدل مانتو پفیمانتو کوتاه دخترانه  مانتو دخترانه شیک و زیبامانتو مجلسی کوتاه

همانطور که مشاهده نمودید مانتوهای پفی عروسکی تنوع بالایی دارند و برای افراد با سلایق مختلف طراحی و دوخته شده اند که شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. حال اگر چنانچه از بین این مانتوها، مانتوی مناسب خود را انتخاب نکرده اید، می توانید با مراجعه به بخش مدل مانتو و همچنین دیگر صفحات مجله هنر در خانه از جدیدترین و بروزترین مدل ها و تصاویر دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید