کیک های فنجانی را شیک و لاکچری تزیین کن

0

کیک های فنجانی و یا کاپ کیک ها نوعی کیک کوچک تک نفره هستند که پیش از این داخل فنجان پخته می شدند و حال برای راحتی بیشتر از قالب هایی به اندازه فنجان و به صورت به هم پیوسته به نام قالب کاپ کیک استفاده می شود. این نوع کیک های کوچک ظاهر ساده ای دارند پس با پخت و تزیین روی آنها می توانید پذیرایی فوق العاده ایی داشته باشد. تزیین کیک فنجانی به راحتی انجام می گیرد تنها کافیست کمی خلاقیت و ابتکار به کار ببرید و به اینصورت دیزاین فوق العاده ایی داشته باشد.

کیک های فنجانی رنگی

تزیین کیک فنجانی برای مهمانی و دورهمی

ایده های متنوعی برای تزیین کیک های مختلف وجود دارد و اغلب بر اساس اندازه و شکل کیک و همچنین مناسبت مورد نظر دیزاین خاصی انجام می گیرد. برای تزیین کیک دخترانه و پسرانه برای تولد، تزیین کیک های سالگرد ازدواج، کیک ولنتاین، کیک تولد برای افراد مختلف و… اغلب از خامه، خمیر فوندانت، ژله بریلو و… استفاده می شود اما ممکن است بخواهیم مینی کیک ها یا کاپ کیک ها را تزیین کنیم که در اینصورت باید کمی ظریف تر اقدام نمود. اگر قصد دارید کیک فنجانی را با خامه دیزاین نمایید باید دقت داشته باشید که این تزیینات با خامه کشی کیک متفاوت است و کافیست فقط مقداری خامه را داخل قیف ریخته و سطح روی کاپ کیک را با آن دیزاین نمایید.

تزیین کیک فنجانی زیبا

تزیین کیک با خامه

تصاویر زیر نمونه هایی از انواع کیک فنجانی شیک و زیبا هستند که با خامه رنگی دیزاین شده اند و می توانند ایده جذابی برای تزیینات شما عزیزان باشند.

دیزاین کیک های فنجانیتزیین کاپ کیک با خامه و توت فرنگی

تزیین روی کاپ کیکدیزاین ساده کیک فنجانی

کیک های فنجانی زیباتزیین مینی کیک

تزیین کیک با خامهتزیین کیک یزدی با خامه

کیک فنجانی با شکلاتکیک فنجانی شکلاتی

تزیین روی کیک فنجانیدیزاین روی کیک فنجانی

کاپ کیک های شیک و زیباکیک فنجانی خامه ای

تزیین کیک یزدی با خامهتزیین کاپ کیک با خامه رنگی

برای تزیین کیک های کوچک که برای مناسبت های مختلف تدارک دیده اید می توانید از تم های متنوع و جذاب استفاده نمایید و کیک را به زیبایی تزیین کنید. انتخاب تم مناسب، نقش مهمی در تزیینات دارد و می تواند جذابیت کیک را چندین برابر کند.

تزیین کیک فنجانی کاپ کیک های زیبا و خوشمزه

دیزاین کیک با خامهکیک فنجانی فانتزی

تزیین کاپ کیک با فوندانتتزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت

تزیین جدید کیک فنجانیتزیین زیبای کاپ کیک برای دورهمی

کیک فنجانی خوشمزه دیزاین کیک یزدی با خامه و انار

کاپ کیک شکلاتیکاپ کیک شکلاتی

تزیین کاپ کیک دخترانه کیک فنجانی با دیزاین دخترانه

دیزاین کیک های فنجانیکاپ کیک شکلاتی  تزیین کیک شکلاتیکیک های فنجانی شیک و زیبا     دیزاین کیک با خامه و شکلاتتزیین روی کاپ کیک با خامه

تزیین کیک یزدیکیک فنجانی ساده و خوشمزه

تزیین روی کاپ کیکتزیین ساده کاپ کیک برای مهمانی

تزیین کاپ کیک با گلدیزاین کیک فنجانی با خامه و فوندانت

حال که با تعدادی از بهترین ایده ها برای تزیین روی کاپ کیک ها و انواع کیک فنجانی آشنا شدید می توانید به راحتی، دیزاین ایده آل خود را انجام دهید و با کیک هایی شیک و زیبا میزبانی کنید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید