مدل نقاشی روی سفال و ظروف

12

امروز با چندین مدل نقاشی روی سفال در خدمت شما دوستهای گلم هستم با این امید که با ارائه این مدل های نقاشی بتونم ایده های خوبی بهتون بدم و بهتون برای انجام نقاشی روی سفال کمک کنم. با این مدل های زیبا و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

عکس های مدل نقاشی روی سفال:

این مدل نقاشی روی سفال ها که امروز براتون گذاشتم کارهای خودمه و از هر کدوم که خوشتون اومده میتونید بگید تا آموزشش رو هم براتون بزارم. گلدان های سفالی مورد استفاده زیادی در منزل داره و همینطور خیلی طرفدار داره. اگه شما هم از گلدان های سفالی خوشتون میاد سعی کنید اونها رو با انجام انواع نقاشی زیباتر کنید و بعد توی خونه به عنوان دکوری و وسایل تزیینی ازش استفاده کنید. اینم چند مدل گلدان سفالی که با روش های مختلف نقاشی شده.

مدل نقاشی روی سفال

مدل نقاشی روی سفال

مدل نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

اینم یه کوزه زیبا که قبلا آموزش مرحله به مرحله نقاشیش رو براتون گذاشتم و میتونید با مراجعه به نقاشی روی سفال آموزشش رو مشاهده کنید.

نقاشی روی سفال

اگه یه بشقاب سفالی دارید میتونید اونو به شکل زیر نقاشی کنید. برای طرحش هم از کتاب های هنرهای تزئینی و یا هنز تذهیب استفاده کنید و بعد از انتخاب طرح اونو روی ظرف مورد نظرتون پیاده کنید.

نقاشی روی سفال

انواع و اقسام مشک ها از سفال های پرطرفدار و خیلی زیبا به عنوان دکوری برای منزل است که اونها ر و میتونید به شکل های مختلف نقاشی کنید. در ادامه چند مدل نقاشی روی سفال رو میبینید که مخصوص مشک های سفالیه.

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

خب دوستهای خوبم اینم چند مدل دیگه از انواع نقاشی روی ظروف سفالی که میتونید با توجه به اینها ایده های خوبی برای نقاشی ازش بگیرید و سفال هاتون به بهترین شکل نقاشی کنید.

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

نقاشی روی سفال

امیدوارم از این چند مدل نقاشی روی سفال خوشتون اومده باشه و از این هنر زیبا حتما برای تزیینات منزل استفاده کنید. راستی دوستهای خوبم برای مشاهده انواع آموزش ها و مدل های نقاشی حتما سری به نقاشی بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱۲ دیدگاه

  1. سلام … خیلی عالیست کارهاتون . واسه نقاشی روی سفال میشه به چیزهایی که نیاز هست . مرحله به مرحله به صورت جزیی بهم توضیح بدید.

  2. با سلام و خسته نباشید و تشکر از سایت خوبتون میخواستم اگه امکانش هست آموزش پیاده کردن طرح های تذهیب و اسلیمی روی کوزه یا کاسه و… ظروفی ک انحنا دارند رو بزارید.ممنون

  3. سلام ممنون از طرح های زیباتون.اگه امکانش هست آموزش مشک که زمینه آبی داره و طرح مثل فرش داره رو برام بذارید ممنونم

  4. با سلام و خسته نباشید خیلی نقاشی هایتان زیباهستند ممنون .درآمداین هنرچطوراست میتوانم بااستفاده ازاین هنردرآمدخوبی داشته باشم؟لطفاجوابم رابدهیدتشکر

    • سلام دوست خوبم.
      نقاشی روی سفال یکی از هنرهای زیبا و البته کم هزینه ست که با کمی خلاقیت می توانید زیباترین وسایل تزیینی و ظروف شیک و متفاوتی دشاته باشید. درامد این کار هم بستگی به منظقه رندگی شما و افرادی داره که به عنوان مشتری یش رو دارید. اما در کل هنر زیبا و باارزشیه که میشه به عنوان کسب درآمد در منزل بهش نگاه کرد. موفق باشید

  5. درود بر شما ، سوالی داشتم . چرا من وقتی چسب چوب رو میزنم بعد از اون کل سفال رو رنگ زمینه میزنم که روی اون نقاشی بکشم رنگ زمینه ترک بر میداره دلیلش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنین . سپاس

    • سلام ممکنه به خاطر غلظت چسب چوب و یا نوع رنگتون باشه. بهتره از گواش استفاده کنید و اونو کمی با آب رقیق کنید و بعد از نقاشی و رنگ آمیزی صبر کنید تا کار شما کاملا خشک بشه. موفق باشید.

    • سلام دوست عزیز. بله فقط ظروف سفالی نقاشی شده فروشی است و سفارش هم پذیرفته میشه. موفق باشید

  6. بسیار عالی کارکردین.ممنون
    در صورت امکان روش طراحی ظرفی که زمینه سبز و گل های سفید داره و با ظرف آبی که عکس یک خانومی نقاشی کردی رو بزارین ممنون میشم…

یک نظر دهید