ایده های جالب و شیک برای ساخت استند اسم با مقوا و فوم

0

یکی از انواع دکوری های فانتزی زیبا و جذاب که دارای تزیینات خاص و منحصر به فردی می باشد انواع استند بوده که طراحی و دیزاین آن بستگی به سلیقه افراد دارد. ایده ها و سبک های جالبی برای ساخت استند اسم وجود دارد که در همین زمینه قصد داریم در مطلب ارائه شده به منظور یادگیری شما عزیزان به نحوه درست کردن یک مدل استند زیبای حروف و نمایش مدل های جالب و خاصی از این نوع استند بپردازیم.

آموزش ساخت استند اسم با وسایل ساده

بسیاری از افراد تمایل دارند به منظور ایجاد فضایی هنری و متفاوت در بخشی از دیزاین داخلی منزل خود از انواع مدل های مختلف استند استفاده کنند. استندها در شکل های مختلفی همچون اعداد و حروف طراحی شده اند که برخی از افراد از آن به عنوان یک هدیه خاص و جذاب استفاده می کنند و به عزیزانشان تقدیم می کنند. شما می توانید به راحتی در منزل با استفاده از چند وسیله ساده به ساخت استند اسم یا عدد بپردازید.

تقریبا شیوه درست کردن همه استندها مشابه هم می باشد که با یادگیری یک نمونه ساده آن می توانید مدل های متنوعی از آن را با داشتن کمی خلاقیت و ذوق هنری بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید. استند اسم برای کاربردهای مختلفی همچون اسم کودک، اسم عروس و داماد، تزیین میز تولد، دیزاین اتاق نوزادان تزیین اتاق بیماستان برای زایمان، هدیه گل و … طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

شیوه درست کردن استند اسم برای تولد

در صورتی که تمایل دارید با استفاده از سلیقه و خلاقیت خود با بهره گیری از روشی ساده و راحت به ساختن مدل جذابی از آن بپردازید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما بوده و با شیوه درست کردن یک نمونه استند زیبا آشنا شوید و از آن الگوبرداری نمایید. این نوع استند را می توان به عنوان یک کاردستی دخترانه یا پسرانه نیز ساخت و یا از آن برای تزیین باکس ولنتاین استفاده نمود.

وسایل مورد نیاز :

  • مقوای ضخیم یا کارتون پلاست
  • اسفنج گل سازی
  • گل های طبیعی یا مصنوعی در چند رنگ مختلف
  • ورق آلومینیومی
  • منگنه

نحوه درست کردن استند حروف

نحوه درست کردن استند :

در ابتدا نیاز دارید برای درست کردن استند طرح مدنظر خود را در اندازه ای که می خواهید پرینت گرفته و یا این که بر روی کاغذ الگو بکشید. بعد از آن طرح آماده شده را با استفاده از قیچی برش بزنید و بعد آن را به مقوای ضخیم منتقل کنید.

پس از آن برای قسمت دیواره ماکت به یک مستطیل با عرض ۶ سانتی متر و طولی به اندازه محیط حرف یا عدد استند احتیاج دارید که برای این عمل هم باید از روی مقوا برش بزنید و با استفاده از منگنه به حرف پایه انتقال دهید.

در اینجا کار ساخت پایه استند به پایان رسیده است. برای قسمت داخلی ماکت بهتر است که ابتدا با استفاده از یک ورق آلومینیومی نازک فضای داخلی آن را به طور کامل پوشش دهید و بعد از آن اسفنج های گل سازی را به تکه های کوچک قسمت کرده و داخل ماکت بگذارید و کاملا فیکس نمایید.

طریقه درست کردن ماکت اسم

در گام بعدی می توانید کاملا خلاقانه عمل نمایید، به این صورت که باید ابتدا ساقه گل های موردنظر را برابر با سایز ارتفاع ماکت استند کوتاه کرده و بعد آن ها را یکی یکی به صورت کاملا سلیقه ای داخل اسفنج فرو برید.

برای انجام این کار بهتر است که از گل های متعددی استفاده نمایید چرا که هر چقدر تعداد گل ها بیشتر باشد و میزان تراکم و فشردگی آن ها زیادتر گردد جذابیت و زیبایی کار دو برابر خواهد شد.

همچنین می توانید به منظور این کار از گل های طبیعی بهره بگیرید چرا که باعث می شود نتیجه کار متفاوت و منحصر به فرد باشد و یا گل های مصنوعی رنگارنگی از بازار تهیه نمایید. در صورت تمایل می توانید خودتان تعدادی گل کاغذی رنگارنگ و زیبا با استفاده از کاغذ و مقوا بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

شیوه ساخت استند اسم با وسایل ساده

در ادامه به جهت مشاهده و ایده گرفتن شما عزیزان نمونه های زیبایی از انواع مدل های جذاب و خاص استند اسم را به نمایش گذاشته ایم.

 آموزش ساخت استند اسم  مدل زیبا و بسیار شیک استند اسم با طراحی جدید

  طریقه درست کردن استند حروف و اعداد استند اسم با طراحی جذاب و فانتزی

مراحل ساخت استند اسم نمونه جالب و خاص استند تولد با طراحی زیبا

آموزش درست کردن لوگو اسم مدل جالب و زیبا استند عدد با گل های کاغذی

روش درست کردن لوگو اسم با مقوا استند اسم بسیار زیبا و شیک با ایده ای خلاقانه و جذاب

طریقه درست کردن استند حرف و عدد نمونه خلاقانه و خاص استند حرف با ایده ای جدید

شیوه ساختن استند حروف و اعداد مدل جالب و خاص استند اسم با طراحی زیبا و جدید

نحوه درست کردن استند تولدنمونه بسیار زیبا و جذاب استند حرف با ایده ای شیک

  طریقه درست کردن لوگو اسم به روشی ساده مدل جدید و خلاقانه استند اسم با ایده ای جالب

شیوه درست کردن استند تولد نمونه بسیار زیبا و شیک استند اسم با طراحی جذاب و خاص

آموزش درست کردن استند اسم به روشی سادهاستند بسیار شیک و خاص عدد با طراحی زیبا

شیوه ساختن استند حروف

در مطلب ارائه شده با نحوه ساخت استند اسم به روشی راحت و مدل های جذاب و جالبی از این نوع استند آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها در منزل با استفاده از کاغذ و مقوا مطابق با سلیقه خود هر مدلی از آن را که می خواهید به راحتی بسازید و از هنر دست خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید