بافت پادری با کاموا ضخیم و ظریف با ایده های جدید و شیک

0

یکی از هنرهای بسیار زیبا و دوست داشتنی هنر بافتنی می باشد که بسیار پرکاربرد بوده و با استفاده از ایده ها و روش های مختلف می توان با بکارگیری این هنر وسایل مختلف و کارآمدی ساخت و مورد استفاده قرار داد. از جمله وسایلی که می توان با استفاده از این هنر ساخت بافت پادری می باشد که در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب شما عزیزان را با مراحل و نحوه بافت پادری با کاموا آشنا کنیم.

آموزش بافت پادری با کاموا با طرح های متنوع

از جمله آموزش های کاربردی و جالبی که می توان با استفاده از هنر بافتنی انجام داد آموزش بافت پادری با کاموا می باشد که شما می توانید با استفاده از روشی ساده به راحتی آن را فراگرفته و سپس مطابق با سلیقه ای که دارید طرح ها و مدل های جذاب و شیکی از آن را بسازید و در قسمت های مختلف منزلتان بکار برید. البته قبلا نحوه بافت پادری با هنر گونی بافی را آموزش دادیم، حال می خواهیم روشی متفاوت در این زمینه را ارائه دهیم.

شیوه بافت پادری با پوم پوم

شما می توانید با توجه به هنری که دارید با کمی دقت و حوصله پس از انتخاب طرح مورد دلخواه با استفاده از انواع کاموا های رنگی و اضافه ای که در منزل دارید یک مدل زیبا و جذاب پادری را ببافید و از هنر دست خود لذت ببرید. پادری را می توان با قلاب بافی، بافت با دو میل و… بافت که بستگی به طرح و مدل بافت دارد. حال اگر می خواهید با صرف کمترین هزینه و مطابق با سلیقه خود پادری زیبا و شیکی را ببافید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید و با آموزش بافتن پادری زیبا و جذاب به دو روش مختلف آشنا شوید و از بافتن این بافتنی های جدید و زیبا لذت ببرید.

نحوه درست کردن پادری با کاموا

مراحل بافت پادری با قلاب

برای درست کردن این نوع پادری به یک تور نیاز دارید که در واقع جزء اصلی این پادری به حساب می آید. این تور در انواع مختلفی وجود دارد که بهتر است برای انجام این کار از انواع پلاستیکی آن با بافت درشت استفاده نمایید که قابلیت برش آسانی دارد. در ادامه تصویر تور مناسب برای انجام این کار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

شیوه درست کردن پادری با کاموا

در مرحله اول ابتدا طرح دلخواه و مدنظر خود را بر روی تور انتقال دهید و بعد مطابق با طرح موردنظر کاموا با رنگ های مناسب را انتخاب نمایید و سپس آن ها را به طول حدود ۵ سانتی متر برش بزنید و برای جلوگیری از به هم ریختن آن ها کامواهای بریده شده را درون ظرفی یا یک قوطی مناسب بگذارید.

شیوه ساخت پادری با کاموا

طریقه درست کردن پادری به روشی آسان

در گام بعدی بافت پادری با کاموا یک تکه کاموا برداشته و بعد آن را به شکل یک حلقه درآورید و با کمک قلاب مناسب از لا به لای تور رد کنید. باید به این نکته دقت داشته باشید که برای هر نقطه از رنگ مناسب استفاده نموده تا طرح موردنظر شما جلوه و ظاهر بهتری به خود بگیرد.

آموزش درست کردن پادری به روشی آسان

شیوه بافت پادری با کاموا

آموزش بافت پادری زیبا و شیک

بافتن این نوع پادری کار بسیار آسانی می باشد و فقط کافی است که کمی دقت و حوصله داشته باشید. در ادامه تصاویری به صورت مرحله به مرحله از بافتن پادری را ملاحظه می نمایید که مطابق با آن ها می توانید خیلی راحت اقدام به بافتن پادری نمایید.

آموزش بافت پادری به روشی ساده

نحوه ساخت پادری با کاموا

طریقه درست کردن پادری با کاموا

آموزش ساخت پادری با کاموا

هر بخش از طرح را با استفاده از رنگ مربوط به آن ببافید. در ادامه تصویری از طرف پشت کار را ملاحظه می نمایید که قسمت پشت پادری شما نیز باید به همین صورت باشد.

آموزش بافت پادری با کاموا اکنون باید دور دوزی کار را انجام دهید و بافت پادری را به پایان برسانید. برای این کار باید دور اطراف طرح بافته شده را به مقدار ۳ سانتی متر با استفاده از مداد نشانه گذاری نمایید.

آموزش ساخت پادری با کاموا

بعد از آن بخش های اضافی را با استفاده از قیچی برش بزنید و سپس به طرف داخل تا بزنید.

آموزش درست کردن پادری با کاموا

طریقه ساختن پادری با کاموا

بخش تا زده را با کمک نخ و سوزن فیکس و ثابت کنید و بعد نوار ضخیمی بر روی آن دوخت بزنید.

شیوه درست کردن پادری با کاموا

نحوه بافتن پادری با کاموا

در این جا بافت پادری زیبای شما به پایان رسیده و می توانید از آن استفاده نمایید.

نحوه بافت پادری با کاموا

نحوه بافتن پادری با کاموا

مراحل بافت پادری با پوم پوم

برای درست کردن این نوع پادری اگر با روش ساختن پوم پوم آشنایی داشته باشید می توانید خیلی راحت و به سادگی آن را بسازید و برای قسمت های مختلف منزلتان از آن استفاده نمایید. برای درست کردن این نوع پادری به انواع کامواهای رنگی احتیاج دارید. به طور کلی با استفاده از هر عدد کاموای صد گرمی می توانید حدود ۷ تا ۸ عدد پوم پوم یا توپک کاموایی درست کنید و پس از آماده سازی آن ها را بر روی سطحی از جنس گونی، تور پلاستیکی و وسایلی از این نوع وصل نموده و خیلی راحت پادری زیبا و جذابی بسازید.

در این مرحله تصمیم داریم به آموزش نحوه ساخت پوم پوم و شیوه وصل کردن آن را بر روی تور پلاستیکی به منظور یادگیری شما عزیزان بپردازیم که برای آغاز کار باید از هر نوع کاموا با هر رنگی که به آن علاقه دارید مقداری را برداشته و سپس همانند شکل کاموا را به دور دو تا از انگشتان خود بپیچید.

آموزش بافت پادری با کاموا به روشی ساده

اکنون باید یک تکه نخ از کاموای موردنظر را از لای دو انگشت خود رد کنید و قسمت مرکز کامواهای پیچانده را به دور انگشتان خود ببندید و بعد گره بزنید. برای این کار بهتر است که گره را مقداری شل بزنید تا در زمان خارج نمودن کاموا انگشتتان دچار آسیب نشود.

طریقه ساخت پادری با کاموا

سپس کامواها را به آهستگی از درون انگشتان خود بیرون آورید و نخ کاموا را مطابق شکل محکم گره بزنید تا باز نگردد.

نحوه درست کردن پادری با پوم پومقسمت انتهایی گره زده شده را با کمک انگشتان خود بگیرید و با کمک دست دیگر خود دو سمت کاموا را با استفاده از قیچی برش بدهید.

شیوه بافتن پادری در منزلسمت دیگر کاموا را نیز همانند شکل بالا برش دهید که بعد از آن یک منگوله نامنظم بدست خواهید آورد.

نحوه ساخت پادری به روشی راحت

در گام بعدی باید با استفاده از قیچی منگوله بهم ریخته را مرتب نمایید و نخ های اضافه آن را برش بزنید تا همانند یک توپ گرد شود. باید توجه داشته باشید که قسمت انتهای نخ کاموایی که در بخش مرکزی پوم پوم گره زدید را نباید کوتاه نمایید.

شیوه بافت پادری به روشی ساده

باقی مانده کامواهایی که در اختیار دارید را نیز به همین صورت درست کرده و بعد آن ها را یکی یکی بر روی پارچه توری بگذارید و از قسمت نخ کاموای مرکز پوم پوم به تور موردنظر گره بزنید و سپس به خوبی محکم نمایید و در پایان از سمت پشت کار انتهای نخ های اضافی را با استفاده از قیچی برش بزنید.

شیوه بافت پادری با کاموا به روشی سادهپس از گره زنی تمامی پوم پوم های آماده شده اکنون شما دارای یک پادری زیبا و شیک خواهید بود.

نحوه بافت پادری با پوم پوم

امیدواریم که در این مطلب با نحوه بافت پادری با کاموا به دو روش مختلف و جالب آشنا شده باشید و بتوانید مطابق با توضیحات ارائه شده یک پادری زیبا با طرح دلخواه خود ببافید و از هنر دست خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید