آموزش نقاشی ساده برای بچه ها با موضوعات متنوع و جذاب

0

یکی از انواع کارهای جالب و سرگرم کننده و در عین حال لذت بخش برای کودکان نقاشی کردن می باشد که به نوعی باعث پر کردن اوقات فراغت آن ها می شود و از طرفی موجب پرورش خلاقیت و قوه تخیل آن ها می گردد. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب به آموزش نقاشی ساده به منظور یادگیری و افزایش مهارت کودکان بپردازیم.

آموزش نقاشی ساده به روشی راحت

نقاشی در واقع از جمله کارهای لذت بخش و جذاب است که بسیاری از کودکان علاقه زیادی به آن دارند. آموزش نقاشی ساده به کودکان باعث افزایش توانایی و مهارت های مختلف در آن ها می شود. کودکان با بکارگیری قوه تخیل خود و خلاقیتی که دارند آن چه در ذهن و خیال خود می پرورانند را به وسیله نقاشی بر روی کاغذ منتقل می کنند. ایده های متفاوتی برای نقاشی دخترانه و پسرانه وجود دارد، که والدین می توانند به راحتی به بچه ها آموزش دهند.

یادگیری نقاشی ساده به صورت مرحله به مرحله

نقاشی در واقع وسیله ای در جهت آموزش و یادگیری فعالیت ها و مهارت های مختلف به کودکان است. اگر تمایل دارید با طریقه نقاشی کردن آسان و راحت آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما باشید و با آموزش نقاشی جذاب و جالب و مراحل آن آشنا شوید.

مراحل کشیدن نقاشی :

در مرحله اول ابتدا مدل مورد نظر را انتخاب نمایید و طرحی دلخواه متناسب با علاقه فرندتان در نظر بگیرید. سپس به دو عدد کاغذ سفید به منظور استفاده خود و کودکتان احتیاج دارید. همچنین به لوازمی نظیر دو عدد مداد سیاه نرم، پاک کن، مداد رنگی یا ماژیک و یا مداد شمعی و پاستیل نیاز دارید.

به آموزش مرحله به مرحله نقاشی همانند بچه گربه تصویر زیر با کمی دقت نگاه نمایید. همانند آموزش ارائه شده باید در ابتدای کار دو عدد دایره رسم کنید. خوب در این جا باید شروع به کار کنید.

خودتان دایره های موردنظر را بر روی کاغذ خود رسم کنید. سپس از کودکتان بخواهید با استفاده از کمی دقت و تماشا کردن همین کار را تکرار نماید. قطعا کودک شما به خوبی قادر به کشیدن شکل های هندسی نخواهد شد بنابراین بهتر است با تعریف و تشویق کردن به او روحیه و انگیزه بدهید.

تمامی مراحل را در ابتدا یک به یک خودتان انجام داده و سپس از فرزندتان بخواهید تا آن کار را با دقت انجام دهد.

در صورت تمایل می توانید از او بخواهید که در ابتدا داخل چک نویس تمرین نموده و دفعه دوم نقاشی اصلی خود را کاملا تمیز و بدون خطا بر روی کاغذ بکشد. در پایان کار نقاشی های خود را به دلخواه رنگ آمیزی نموده و از نقاشی کشیدن به همراه فرزندتان لذت ببرید.

آموزش نقاشی آسان برای کودکان در ادامه این مطلب نمونه های زیبا و جالبی از انواع نقاشی ساده کودکانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نقاشی مرحله به مرحله برای کودکان

در ادامه نمونه های جالبی از نقاشی های متنوع و ساده را برای مشاهده و الگوبرداری شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

آموزش نقاشی ساده برای کودکان  نقاشی زیبا و جالب ببر با الگویی ساده

یادگیری نقاشی ساده و جالب مدل زیبا و ساده نقاشی طوطی برای کودکان

یادگیری نقاشی با الگویی ساده نقاشی کودکانه زیبا با الگویی آسان و ساده

یادگیری نقاشی با الگویی آسانمدل ساده کشیدن نقاشی خرگوش برای بچه ها

آموختن نقاشی به روشی ساده و راحت نمونه زیبا نقاشی کودکانه با طرحی ساده

آموختن نقاشی ساده برای بچه ها مدل جالب نقاشی برای کودکان به صورت مرحله به مرحله

آموزش نقاشی ساده کودکانه جالب و زیبا نمونه زیبا و جذاب نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان

آموزش نقاشی با الگوی ساده    مدل ساده و زیبا نقاشی خروس برای کودکان

آموختن نقاشی به روشی ساده مراحل کشیدن نقاشی زرافه با الگویی ساده و راحت

یادگیری نقاشی ساده برای بچه ها نمونه بسیار زیبا و ساده نقاشی خفاش با الگویی آسان

یادگیری نقاشی ساده کودکانه نمونه جالب کشیدن نقاشی فیل به روشی بسیار ساده و راحت

آموختن نقاشی به شیوه ای ساده مدل ساده و راحت نقاشی برای بچه ها

یادگیری نقاشی ساده کودکانه

مراحل کشیدن نقاشی جوجه برای بچه ها با الگویی ساده و راحت :

  آموختن نقاشی برای بچه ها با الگویی ساده کشیدن سر جوجه و چشم هاآموزش نقاشی برای کودکان با الگویی آسانکشیدن قسمت بدن و نوک جوجه آموختن نقاشی برای کودکان با الگویی ساده

کشیدن قسمت بال ها و پاهای جوجهآموزش نقاشی برای کودکان با الگویی آسانکامل کردن قسمت پاها و سر جوجهآموختن نقاشی آسان با طرح های متنوع

آموزش مراحل کشیدن نقاشی کودکانه به صورت مرحله به مرحله با الگویی آسان :

یادگیری نقاشی برای کودکان کشیدن سر حیوان  آموختن نقاشی به روشی آسان تقسیم کردن قسمت سر به دو نیمه آموختن نقاشی به روشی ساده کشیدن بینی و دهان آموختن نقاشی به روشی ساده

کشیدن قسمت بدن، دست ها و پا هایادگیری نقاشی با الگویی آسانکشیدن گوش ها آموزش نقاشی ساده و جالبکشیدن چشم های حیوان آموختن نقاشی راحت و سادهکامل کردن قسمت جزئیات صورتآموختن نقاشی ساده برای بچه هاتکمیل کردن قسمت چشم های حیوان و موها آموختن نقاشی با الگویی آسانکشیدن تمام جزئیات و آماده کردن برای رنگ آمیزی

آموزش نقاشی ساده و مراحل آن

امیدواریم که در مطلب ارائه شده با آموزش نقاشی ساده به صورت کامل و هم چنین مجموعه ای از انواع نمونه های جالب و زیبا نقاشی با الگویی ساده و راحت آشنا شده باشید و با الگوبرداری از آن ها بتوانید در منزل به همراه فرزندتان نقاشی های فانتزی زیبایی را بکشید و لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید