جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین ماشین عروس

0

چگونگی طراحی و تزیین ماشین عروس برای همه عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز مهمه و اغلب ترجیح میدن بهترین و شیک ترین تزیینات رو داشته باشن. امروز با چند نمونه خیلی زیبا از تزیینات ماشین عروس در خدمت شما دوستهای خوبم هستم، با این امید که از این مدل ها خوشتون بیاد و نهایت استفاده رو ببرید همراهم باشید.

تصاویر زیبای تزیین ماشین عروس و نحوه تزیین آن:

همینطور که گفتم امروز با چند مدل خیلی زیبا از تزیین ماشین عروس در خدمتتون هستم و سعی میکنم شما رو با مدل های جدید این تزیینات آشنا کنم تا بتونید بهترین و زیبا ترین انتخاب رو داشته باشید. یکی از رایج ترین تزیینات، تزیین با گل و تور های رنگیه که استفاده از این دو تا در کنار هم باعث میشه ماشین عروس شما زیبا و جذاب شه. انتخاب گلها و تور به سلیقه خودتون بستگی داره اما سعی کنید به هماهنگی رنگها کنار هم توجه کنید.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

در بعضی از مدل ها به جای تور از روبان های مختلف در کنار گلها استفاده میشه که تزیینات این مدل ها هم زیبایی و جذابیت خاص خودشونو دارن.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

میشه به جای انواع گل و وسایل تزیینی ماشینتونو با استیکرهای موجود در بازار و یا به وسیله نقاشی روی بدنه ماشین تزیین کنید.

تزیین ماشین عروس

اینم یه مدل زیبا و جدید برای تزیین ماشین عروس که با مدل هایی دیگه کمی متفاوته.

تزیین ماشین عروس

اگه میخواین ماشین تون خیلی زیبا و جالب شه بهتون پیشنهاد میکنم که تمام سطح ماشین رو از پرهای زیبا بپوشونید و بعد روی اونو با انواع گل یا وسایل تزیینی زیباتر کنید. این روش باعث میشه ماشین شما متفاوت و جذاب شه.

تزیین ماشین عروس

اینم یه مدل زیبا و با کلاس از تزیین ماشین عروس که همه خوششون میاد.

تزیین ماشین عروس

خب دوستهای خوبم امیدوارم از این مدل های تزیین ماشین عروس خوشتون اومده باشه و از اونها ایده های خوبی گرفته باشید. سری همه به قسمت های دیگه و آموزش های هنر در خانه بزنید. شاد و خوشبخت باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید