آموزش ساده و راحت دوخت کیف لی زنانه

13

دوخت کیف لی با این روشی که امروز میخوام بهتون یاد بدم خیلی متفاوت و راحته و شما با یه شلوار لی کهنه و قدیمی هم میتونید یک کیف لی زیبا داشته باشید و از داشتنش لذت ببرید. پس با این آموزش متفاوت و جالب همراهم باشید.

نحوه دوخت کیف لی با شلوار لی کهنه:

برای دوخت کیف لی شما فقط به یه شلوار لی که دیگه ازش استفاده ایی نمیکنید احتیاج دارید. البته وسایل جزئی دیگه ایی هم مثل یه تکه پارچه رنگی، زیپ و کمی هم پشم شیشه لازم دارید که البته به راحتی تهیه میشن. خب برای شروع دوخت کیف پایین شلوار لی تونو برش بزنید و اونو به شکل زیر دربیارید.

دوخت کیف لی

حالا تکه پارچه هایی که دارید و برای دسته کیف در نظر گرفتین رو به شکل زیر برش بزنید. پشم شیشه رو هم به همون شکل دربیارید.

دوخت کیف لی

پشم شیشه رو به قسمت پشت یکی از تکه پارچه ها بدوزید و بعد تکه پارچه دیگه رو به صورت برعکس بهش بدوزید. فقط یک قسمتش باز باشه که موقع برگردوندن به مشکل نخورید.

دوخت کیف لی

دوخت کیف لی

حالا کار رو برگردونبد و لبه های اونو بدوزید تا بند کیف شما تکمیل شه.

دوخت کیف لی

دوخت کیف لی

دوخت کیف لی

دوخت کیف لی

خب تو این مرحله از دوخت کیف لی باید بند کیفی رو که آماده کردید به کیف تون متصل کنید. توجه داشته باشید که بند کیف رو از داخل به کیف وصل کنید تا کار شما مرتب تر و زیباتر شه.

دوخت کیف لی

حالا وقتشه که زیپ کیف رو بهش متصل کنید، برای اینکار میتونید از تکه ایی پارچه هم برای قسمت زیپ استفاده کنید.

دوخت کیف لی

برای قسمت پایین کیف هم میتونید از پارچه لی و یا از پارچه رنگی استفاده کنید تا کیف شما زیباتر شه.

دوخت کیف لی

در ضمن دوستهای خوبم موقع دوخت کیف میتونید از انواع وسایل تزیینی که مناسب با کاراتونه هم برای زیبا و جذاب تر شدن کیف استفاده کنید.

دوخت کیف لی

دوخت کیف لی

امیدوارم از آموزش دوخت کیف لی خوشتون اومده باشه و حتما اونو برای خودتون و اطرافیانتون تهیه کنید. شاد و موفق باشید دوستهای خوبم.

اشتراک گذاری

۱۳ دیدگاه

  1. سلام. خیلی جالب بود.فقط به نظرم باید لطف کنید اندازه ی پارچه های اضافه شده، مثل ته کیف و دسته ها و کنار زیپ رو نسبت به شلوار بگذارید
    من یه دامن کوتاه لی رو تقریباً به همین شکل کیف کردم، ولی چون اندازه هاش از خودم بود، کارایی نداشت.
    منتظر جوابتونم ،ممنون

یک نظر دهید