آموزش نقاشی روی دیوار به روشی ساده و متفاوت

2

نقاشی روی دیوار از نقاشی هاییه که طرفدارهای زیادی خصوصا بین جوانها داره و اغلب دوست داریم دیوار اتاقمون رو اونطور که خودمون دوست داریم نقاشی کنیم و طرحی رو که دوست داریم روی دیوار اتاقمون داشته باشیم. از این روش زیبا برای نقاشی دیوار بچه ها هم میشه به راحتی استفاده کرد و طرح و نقش دلخواهتونو روی دیوار پبت کنید. با این آموزش زیبا و متفاوت همراهم باشید.

نقاشی روی دیوار با رنگ روغن:

امروز با نقاشی روی دیوار با یه روش خیلی ساده در خدمت شما دوستهای خوبم هستم و بهتون یاد میدم که چطور خیلی راحت طرح دلخواهتونو روی دیوار اتاقتون پیاده کنید. برای شروع این نوع نقاشی طرحی که دوست دارین رو در سایز دلخواهتون روی کاغذ ضخیم یا مقوا بکشید.

نقاشی روی دیوار

بعد از اینکه طرح رو کشیدید داخل اونو با تیغ یا کاتر دربیارید تا کاغذ شما شبیه به یک شابلون شه، البته میتونید از شابلون های آماده موجود در بازار هم استفاده کنید ولی روش اول باعث میشه که نقاشی شما کم هزینه تر شه.

نقاشی روی دیوار

نقاشی روی دیوار

بعد از اینکه شابلونتون آماده شد اونو روی دیوار در قسمت هایی که به نظر خودتون مناسب تره قرار بدین. برای فیکس کردن کار میتونید از کمی چسب نواری یا کاغذی استفاده کنید که بعد به راحتی از روی دیوار جدا شه.

نقاشی روی دیوار

حالا به وسیله یه قلمو مناسب و رنگ روغن دلخواهتون فضای داخل شابلون رو رنگ بزنید. برای انتخاب رنگ هم به فضای اتاق و دکوراسیونتون توجه کنید و سعی کنید رنگ ها رو متضاد هم انتخاب کنید تا جلوه زیباتری داشته باشه.

نقاشی روی دیوار

حالا شابلون رو بردارید و صبر کنید تا رنگ روغن خشک شه تا نقاشی شما خراب نشه.

نقاشی روی دیوار

خب دوستهای خوبم نقاشی روی دیوار شما اماده س. اینم یه نمونه دیگه از این سبک نقاشی که از چند رنگ مختلف استفاده شده و شما میتونید به جای استفاده از استیکر برای تزیینات اتاق خواب و دیوارهاتون از این روش زیبا و متفاوت استفاده کنید.

نقاشی روی دیوار

امیدوارم از نقاشی روی دیوار خوشتون اومده باشه و حتما برای تزیین دیوارهاتون ازش استفاده کنید. راستی سری هم به بقیه آموزش های  هنر در خانه بزنید. شاد و موفق باشید دوستهای خوبم.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید