۶+۱ ترفند عالی برای شیک لباس پوشیدن در زمستان

0

هر چقدر تنوع لباس‌های تابستانه زیاد است، به نظر می‌رسد لباس‌های زمستانی نسبت زیادی با متنوع بودن ندارند. به همین دلیل هم ست کردن لباس و شیک پوشی در زمستان نیاز به دانستن ترفندهای ضروری دارد. در این مقاله با هفت ترفند عالی برای شیک پوشی در زمستان آشنا خواهید شد.

معجزه‌ای به نام لایه‌ها

یکی از بهترین روش‌ها برای شیک پوشی در زمستان استفاده از لایه‌ها Layers در استایلتان است. لایه لایه کردن لباس به این معنی است که چند لباس را به طوری که مشخص باشد روی هم بپوشید. مثلا ممکن است یقه شومیزتان از زیر بلوز بافتنی‌تان مشخص باشد، بعد یه لایه رویه یا کاردیگان اضافه کنید و سپس پالتو یا کاپشن بپوشید.

  • لایه بندی کردن لباس‌ها احساس گرما را به بیننده منتقل می‌کند و در عین حال باعث می‌شود خوش استایل‌تر به نظر برسید.
  • به خاطر داشته باشید استفاده از لباس‌های متعدد به این معنی نیست که قرار است به یک کوه لباس متحرک تبدیل شوید. بهتر است لایه‌های لباستان را از الیافی مثل کشمیر تهیه کنید که نازک اما گرم هستند.

کت‌هایی پوشانده شده با خز

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در حق استایل زمستانی‌تان انجام دهید این است که حداقل یک پالتوی تهیه شده از خز یا یک کت با یقه خز داشته باشید. البته از آنجایی که ما طرفدار حقوق حیوانات هستیم، منظورمان از خر، حتما خز مصنوعی است.

  • پالتوی تمام خز را در مجالس و مهمانی‌های رسمی بپوشید. از آنجایی که این پالتو بسیار گرم است، بهتر است زیر آن بلوز نازک یا شومیز تهیه شده از الیاف طبیعی بپوشید، تا عرق نکنید. از بین انواع مدل پالتوهای زمستانی زنانه ، مدل های خزدار ، مجلسی ترین مدل‌ها هستند. برای استایل مهمانی می‌توانید یک مدل جدید بلوز حریر زیبا و شیک را از بین انواع مدل‌ها انتخاب کرده و زیر پالتویتان بپوشید.
  • ‌کت‌هایی با لبه خز، رسمیت زیادی دارند؛ اما نه آنقدر که کت‌های تمام خز رسمی هستند. بنابراین می‌توانید بسته به مدلشان، از این کت‌ها در مجالس نیمه رسمی هم استفاده کنید.

انتخاب بهترین بوت برای استایل زمستانه

 بهترین انواع کفش برای استایل های زمستانی

بهتر است برای خوش استایل شدن در زمستان، سراغ کتانی، مدل‌های آل استار و سایر کفش‌هایی که حال و هوای زمستانه ندارند یا از پارچه تهیه شده‌اند، نروید. در عوض پولتان را برای خرید یکی از گزینه‌های زیر صرف کنید.

  • اگر همیشه استایل کژوال دارید و علاقه‌ای به پاشنه بلندها ندارید، از نیم بوت‌های زیبای آگ با پاشنه تخت و ظاهر گرم و پشمی غافل نشوید. این مدل‌ها به خصوص وقتی با شلوار جین اسکینی Skinny و پانچو ترکیب شوند، استایلی زیبا ایجاد می‌کنند.
  • نیم بوت‌های پاشنه دار برای داشتن یک استایل نیمه رسمی عالی عمل می‌کنند.
  • بهترین سرمایه‌گذاری برای استایل زمستانه شما خرید بوت‌های Over the Knee یا بلند و تا بالا زانو هستند. این بوت‌ها برای مجالس رسمی کارکردی بسیار شیک و زیبا خواهند داشت و استایل شما را به استایل مدل‌ها نزدیک می‌کنند.

نقش کلیدی پالتو در داشتن استایل شیک

برای خوش استایل بودن در زمستان قرار نیست پالتویی که به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنید، تیره باشد؛ بلکه قرار است یک عنصر ویژه داشته باشد که توجه را جلب خودش کند.

  • در روزهای آفتابی زمستان که اثری از بارندگی نیست، دور پوشیدن کاپشن و پالتوی تیره را خط بکشید و در عوض سراغ رنگ‌های شاد بروید.
  • داشتن یک پالتوی شیک خوش رنگ که کمربندی خاص دارد، طرح متفاوت یا حتی رنگی ویژه دارد، می‌تواند یک استایل شیک و جذاب برایتان به ارمغان بیاورد.
  • پالتوهایی با رنگ‌های تند متضاد انتخاب‌های خوبی برای کسانی هستند که روحیه‌هایی جسور و متفاوت دارند.

مثلثی با یک ضلع اصلی

ست جذاب لباس زمستانی زنانه

در هر زمستان برای اینکه بتوانید زیباتر به نظر برسید، بهتر است مثلث پلیور آزاد، بلوز بافت فیت و ژاکت بلند را در کمدتان داشته باشید؛ اما اگر قرار باشد پولتان را صرف خرید یکی از این سه لباس مهم زنانه کنید، بهتر است سراغ گزینه اول یعنی انواع پلیور یا بافت هایی با فرم آزاد و فری سایز بروید. این پلیورها یکی از ترندهای نسبتا جدید هستند که طی چند سال اخیر جایشان را در سبد خرید زمستانه باز کرده‌اند. بعد از پلیور اولویت با ژاکت بلند است و سپس با بلوز فیت بافتنی.

پلیورهای آزاد و حجیم با آستین‌ها ترجیحا بلند و تا روی دست را با شلوارهای تنگ یا لگینگ‌ها و نیم بوت‌های آگ همراه کنید تا یک استایل متفاوت و جذاب داشته باشید.

سرتان را گرم کنید

کلاه‌ها و شال دو عنصر اصلی استایل زمستانه زیبا هستند؛ بنابراین اگر کت یا کاپشنتان یک کلاه بزرگ با لبه‌های خزدار و جذاب ندارد، بهتر است روی خرید شال گردن و کلاه سرمایه گذاری کنید.

  • دقت داشته باشید که هر کلاهی به هر صورتی نمی‌آید. بنابراین لازم است فرم صورتتان و کلاه‌هایی را که به شما می‌آیند، بشناسید.
  • رنگ کلاه و شال علاوه بر اینکه باید به پالتو و کاپشن شما بیاید، باید روی تناژ رنگ پوستتان هم تاثیر مثبتی داشته باشد. بنابراین دقت داشته باشید که انعکاس رنگ کلاه و شال روی صورتتان، باعث جذابیت بیشترتان شود؛ نه برعکس.

کدام پارچه‌ها زمستانی‌تر هستند؟

بهتر است در زمستان برای اینکه احساس گرما را به خودتان و بیننده منتقل کنید و زیباتر به نظر برسید، روی جنس لباسی که انتخاب می‌کنید هم دقت داشته باشید.

  • پشمی‌ها: لباس‌های پشمی تاثیری بسیار خوب روی استایل شما دارند. به خصوص که پشم الیاف طبیعی است و به سلامت بدنتان هم آسیبی نمی‌رساند.
  • کشمیر: لباس‌های کشمیر، مثل شال‌ها، کاردیگان‌ها و بلوزها قیمت بالایی دارند، ولی جنسی بسیار لطیف و گرم دارند.
  • مخمل: در مهمانی‌های رسمی زمستانه می‌توانید با خیال راحت یک پیراهن مخملی بپوشید و در مجلس بدرخشید.
  • جیر: برای انتخاب جنس کیف و کفش می‌توانید به راحتی سراغ جنس جیر بروید. این جنس به خاطر بافت مخملی‌اش تاثیر بسیار خوبی روی استایل زمستانه شما خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید