دوخت کیف کمری با آموزش آسان و ساده

0

کیف کمری یکی از کیف های زیبا و جذاب است که مدل های متنوعی دارد و اغلب توسط دختران و پسران جوان مورد استفاده قرار می گیرد، این مدل کیف به علت راحتی حمل و نقل طرفداران زیادی دارد، حال اگر شما به دنبال یک کیف کمری زیبا و متناسب هستید و موفق به انتخاب مدل های موجود در بازار نشده اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با آموزش دوخت کیف کمری آشنا شده و با این روش صاحب کیفی زیبا و خاص شوید.

آموزش دوخت کیف کمری بسیار زیبا

کیف ها در انواع مختلفی وجود دارند که در جنس های گوناگونی دوخته شده اند و بسته به نوع استفاده آن در مدل های متنوعی طراحی می شوند. کیف کمری از جمله انواع کیف می باشد که به دلیل سایزی که دارد بسیار راحت می باشد و با توجه به بسته شدن آن در قسمت کمر از لحاظ دسترسی سریع بسیار مناسب می باشد و نحوه دوخت بسیار آسانی دارد.

کیف کمری دارای جنس های مختلفی هم چون چرم، فوم، پارچه برزنتی، نمد و انواع پارچه های مختلف می باشد که در مدل های مختلفی با توجه به جنسیت افراد طراحی و دوخته می شود. این کیف یک وسیله بسیار مناسب برای گذاشتن و حمل وسایل ضروری و شخصی می باشد که قابلیت استفاده در هر جایی را دارد. کیف های کمری به دلیل جنبه های مختلفی از جمله حمل موبایل، کارت های اعتباری، لوازم کوچک و ضروری و بعضی وسایل مربوط به کار مورد استفاده قرار می گیرند و دوخت کیف ساده با این مدل طرفداران زیادی دارد.

نحوه دوختن کیف کمری مردانه

دوخت کیف های کمری همچون دوخت کیف پول و کیف های دوشی با پارچه های مختلف از جمله چرم، نمد، مخمل و… انجام می گیرد و افراد با سلایق مختلف می توانند کیف دلخواه خود را تهیه کنند. همانطور که می دانید کیف کمری نوعی کیف یک طرفه است کاربردهای مختلفی دارد، حال  اگر دارای هنر خیاطی هستید و تمایل دارید در خانه یک کیف کمری زیبا و شیک برای خود بدوزید پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید و با نحوه دوختن کیف کمری با الگویی بسیار ساده و آسان آشنا شوید.

وسایل مورد نیاز :

  • پارچه برزنتی
  • قیچی
  • چرخ خیاطی
  • سوزن ته گرد
  • زیپ
  • سگک
  • تسمه کوله پشتی

نحوه دوختن :

در مرحله اول ابتدا باید طبق الگوی مورد نظر پارچه را برش بزنید که دوخت این نوع کیف نحوه برش بسیار آسانی دارد، به طوری که شما می توانید به منظور این کار ابتدا پارچه موردنظر را دولا کرده و سپس الگوی کیف را بر روی آن قرار دهید و آن را کاملا فیکس کنید سپس با استفاده از قیچی بخش های مختلف آن را برش بزنید.

در روش دوختن این کیف در گام اول به سراغ زیپ کیف بروید و آن را با دقت بدوزید. به منظور راحت شدن عمل دوختن می توانید با استفاده از چند سوزن ته گرد ابتدا بر روی پارچه زیپ را کاملا ثابت نگه دارید و بعد آن را بدوزید.

روش خیاطی کیف کمری

در مرحله بعدی ابتدا سگک را به تسمه بدوزید و سپس آن را به پارچه وصل نمایید. در مرحله پایانی اقدام به دور دوزی کناره های کیف کمری به منظور محکم شدن دوختن کیف نمایید. تسمه انواع مختلف کیف کمری را در صورت تمایل می توانید از داخل کمربند شلوار خود عبور دهید تا علاوه بر بهتر بودن و فیکس بودن نحوه ایستای کیف کمری، حمل و نگه داری آن نیز راحت تر باشد.

در ادامه برای مشاهده شما عزیزان تصاویری از انواع کیف کمری را به نمایش گذاشته ایم.

نحوه دوختن کیف کمری زنانه

کیف کمری پارچه ای بسیار زیبا زنانه

نحوه دوختن کیف کمری مردانه کیف کمری جادار و زیبا نحوه دوخت کیف کمری کیف کمری بسیار شیک

نحوه خیاطی کیف کمری   کیف کمری چرمی بسیار زیبا

روش خیاطی کیف کمری با آموزش آسان کیف کمری برای گذاشتن وسایل کار

روش دوخت کیف کمری با الگویی ساده کیف کمری بسیار شیک با طراحی بسیار زیبا

  روش دوختن کیف کمری جادار و شیک کیف کمری اسپرت

آموزش خیاطی کیف کمری

امیدواریم از آموزش ارائه شده لذت برده باشید و با دوختن این نوع کیف بسیار زیبا و پرکاربرد در منزل از هنر دست خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین می توانید در بخش دوخت کیف و کفش مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های کامل و جدید ما در رابطه با دوخت کیف های جدید و زیبا دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید