ایده برای ولنتاین ۲۰۲۰ و روش های سورپرایز ولنتاین

0

روز عشق یا ولنتاین روزی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای تمام عاشقان است پس چه بهتر که این روز را با هدیه ای بی نظیر و هیجان انگیز شیرین تر و لذت بخش تر کنیم، به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با چند ایده جالب و خلاقانه برای ولنتاین آشنا کنیم.

ایده های جالب و زیبا برای ولنتاین

با فرا رسیدن روز ولنتاین هرکسی به نحوی تصمیم دارد تا عشق خود را در این روز شگفت زده کند و عشق و علاقه خود را به او ابراز نماید و با دادن هدیه ای زیبا و جذاب او را سورپرایز نماید. ایده های زیادی برای ولنتاین به منظور اظهار عشق و علاقه به کسی که دوستش دارید وجود دارد که شما می توانید با کمی خلاقیت بهترین هدیه را در این روز کادو دهید.

بعضی از افراد از چند روز قبل در تدارک برنامه ای زیبا و خاص برای خوشحال کردن طرف مقابل خود هستند و تمام سعی خود را می کنند تا روز ولنتاین را بهترین روز برای عشقشان رقم بزنند. هدایای زیادی می توان برای این روز تدارک دید و با تزیین باکس ولنتاین با ایده های خلاقانه زیبایی بیشتری به ان بخشید ولی اگر می خواهید هدیه ای خاص و ناب داشته باشید پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید. اما علاوه بر هدیه، می توانید با تهیه کیک ولنتاین یا شیرینی ها و کوکی های مخصوص این روز، با تزیین خانه برای ولنتاین، با دیزاین میز و… سورپرایز بی نظیری تدارک ببینید.

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

کادو های شگفت انگیز و زیبا برای ولنتاین

در ادامه شما را با چند نمونه زیبا و جذاب از انواع هدیه در روز عشق آشنا می کنیم.

ماگ حرارتی ( لیوان سحر آمیز)

یکی از هدایای بی نظیر و زیبا ماگ حرارتی یا در واقع لیوان سحر آمیز می باشد که با ریختن آب جوش درون آن و جذب حرارت عکسی که بر روی لیوان طراحی شده و قابل دیدن نیست با حرارت لیوان به طور شگفت انگیزی نمایان می شود و جلوه زیبایی به لیوان می دهد. شما می توانید با سفارش دادن این لیوان و چاپ کردن عکس دونفره ای از خودتان بر روی لیوان مورد نظر روزی عاشقانه و رمانتیک داشته باشید. صرف یک لیوان چای داغ همراه با شکلات مخصوص ولنتاین در یک شب زمستانی سرد در کنار عشقتان مطمئنا ایده ای بی نظیر و خاطره انگیز خواهد بود.

پیشنهاد های زیبا و ناب برای ولنتاین

ماگ حرارتی عاشقانه ایده ای جذاب برای ولنتاین

انواع خلاقیت جالب و زیبا برای ولنتاین

گل رز زیبا و جاودان

گل در واقع هدیه ای زیبا و جذاب است، اگر می خواهید هدیه ای ماندگار و شکیل داشته باشید گل رز جاودان گزینه مناسب و جالب می باشد شما می توانید به گل فروشی بروید و گل رز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. گل رز جاودان در واقع درون یک باکس یا حباب شیشه ای زیبا قرار دارد که قابلیت نگه داری برای زمانی طولانی را دارد و پژمرده نمی شود این گل ها در واقع سال های زیادی بدون نیاز به آب به شکلی با طراوت و شاداب باقی می مانند پس با هدیه دادن این گل جاودان در واقع عشق بی حد و مرز و همیشگی خود را به او نشان می دهید.

انواع ایده های جدید به مناسبت روز عشق ایده زیبا گل رز جاودان به مناسبت ولنتاین

انواع هدیه خلاقانه برای ولنتاین

لامپ مخصوص ولنتاین

وسایلی که برای ساخت این لامپ نیاز دارید یک تکه چوب و سیم مفتول می باشد. برای درست کردن آن ابتدا یک لامپ ساده و معمولی را خالی کنید و به شکلی زیبا تزیین نمایید. نکته جالب این سازه ساخت دو قلب کوچک داخل لامپ با استفاده از مفتول قرمز است که باید به جای سیم پیچ درون لامپ با دقت آن را قرار دهید. این مفتول قلبی در داخل یک تکه چوب در زیر لامپ قرار گرفته می شود و شما می توانید یک پیام عاشقانه و رمانتیک با استفاده از سوزن بر روی چوب بچسبانید. این کاردستی خلاقانه و زیبا را می توانید در کنار تخت خواب قرار دهید و از آن برای نوشتن و یا خواندن استفاده نمایید.

انواع ایده جذاب و شیک برای روز عشق

ساخت یک شمع  زیبا با حروف اول نام هایتان و طرح های عاشقانه

برای درست کردن این شمع نیاز به وسایل زیادی ندارید و با استفاده از یک شمع ساده، خودکار مخصوص تذهیب و کاتر می توانید آن را بسازید. ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی شمع با خودکار بکشید و با استفاده از کاتر آن را کنده کاری نمایید سپس جاهای حکاکی شده را با خودکار مخصوص پر کنید تا با استفاده از رنگ طلایی جلوه زیبایی به آن بدهید. به این ترتیب یک شمع زیبا با حروف اول اسمتان در داخل یک قلب دارید که علاوه بر گرما و روشنایی که دارد نشان دهنده عشق و صمیمیت بین شما می باشد.

ایده های جدید و خاص برای ولنتاین

تی شرت ست دو نفره

عکس یکی از مواردی است که ماندگار و خاطره انگیز است پس چه بهتر برای روز ولنتاین لباسی طراحی کنید که عکس مخاطبتان بر روی آن حک شده باشد تا به این ترتیب میزان عشق خود را به او نشان دهید برای این کار می توانید دو تیشرت از عکس های یکدیگر که بر روی آن چاپ شده است را سفارش دهید. این ایده جذاب برای ولنتاین پیشنهادی خاص و شگفت انگیز است که قطعا خاطره ای زیبا را ذهن عشقتان ثبت خواهد کرد.

انواع خلاقیت برای روز ولنتاین

کارت تبریک ولنتاین

شما می توانید از این ایده نیز برای ولنتاین استفاده کنید و کارت تبریک هایی با متن عاشقانه و با محتوایی که نشان دهنده اظهار عشق و علاقه شما به او می باشد به او هدیه دهید و هم چنین از جملاتی مثل دوستت دارم در متن آن استفاده کنید تا به نحوی به او بفهمانید تنها بهانه ای که برای زندگی دارید وجود او در کنارتان می باشد.

انواع ایده جذاب برای روز عشق

کارت تبریک زیبا و رمانتیک ایده ای جذاب برای ولنتاین

انواع سورپرایز به مناسبت ولنتاین

     کارت تبریک شیک و زیبا برای ولنتاین

ایده های عاشقانه و زیبا برای روز عشق

ایده هایی که با آن آشنا شدید نمونه هایی از انواع مختلف و خلاقانه برای ولنتاین بود که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد و با الگو برداری از هر یک از این ایده ها روز ولنتاین زیبا و خاطره انگیزی را برای عشقتان فراهم کنید و به زیباترین شکل ممکن عشق و علاقه خود را به او ابراز نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید