مدل پالتو زنانه شیک و جدید ایرانی با دوخت منحصر به فرد و خاص

0

پالتوهای زنانه و دخترانه را می توان ضروری ترین پوشاک برای فصل پاییز و خصوصا زمستان دانست که علاوه بر اینکه پوشش مناسبی در مواجهه با سرما می باشند، برای داشتن یک استایل شیک و خاص زمستانه نیز انتخاب فوق العاده ایی محسوب می گردند از این رو در انتخاب گزینه مناسب علاوه بر جنس و کیفیت باید به زیبایی و به روز بودن پالتو نیز توجه نمود. بر این اساس و بنا به خواست شما همراهان مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل پالتو زنانه جدید و زیبا را گردآوری نموده ایم که مطمئنا مورد توجه همه بانوان شیک پوش ایرانی قرار خواهند گرفت.

مدل جدید پالتو زنانه

۳۰ مدل پالتو زنانه ایرانی خاص و شیک

انتخاب مدل مانتو و پالتو مناسب برای فصول مختلف سال و نحوه ست کردن آنها با دیگر پوشاک و همچنین کیف و کفش اهمیت زیادی در تیپ و استایل افراد دارد، اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که ترجیح می دهید در تمامی فصول سال شیک پوش باشید باید این نکته را مدنظر داشته باشید که پوشش شما علاوه بر اینکه بهتر است جدید و به روز باشد، باید زیبا و مناسب با اندام شما باشد، به طور مثال کسانی که قد کوتاهی دارند و تا حدودی تپل هستند نباید به سراغ انواع مدل پالتو بلند بروند، و یا افراد بسیار لاغر با پالتو یا مانتو های مشکی لاغرتر دیده می شوند، پس بهتر است به سراغ رنگ های روشن تر بروند. پالتوهای زنانه از نظر طرح و مدل شباهت زیادی با انواع مدل مانتو پاییزه و بارانی های مختلف دارند که در ادامه نمونه های زیبایی از ان را مشاهده می نمایید.

مدل پالتو زنانه جدید عکس پالتو زنانه مدل بارانی زنانه مدل پالتو یقه خز زنانه مدل پالتو 98 پالتو زنانه شیک و زیبا پالتو زنانه جدید و زیبا پالتوهای زنانه جدید

مدل های جدید پالتو های زنانه، انواع مانتو مخمل و جین، کاپشن های کوتاه و بلند و مانتو های زمستانی ضخیم انتخاب های مناسبی برای فصل پاییز و زمستان محسوب می گردند که انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید با توجه به نیازتان و همچنین منطقه ایی که در آن زندگی می کنید بهترین انتخاب را داشته باشید، اما اگر قصد خرید پالتو را دارید مطمئنا تصاویر زیر می توانند به عنوان الگو مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

پالتو چرم زنانهپالتو جدید و ساده

مدل پالتو جدید و زیباپالتوهای کوتاه زنانه

مدل پالتو اسپرت زنانهمدل پالتو فوتر کوتاه

عکس پالتو جدیدعکس پالتو جدید و زیبای زنانه

پالتو زنانه فوترمدل جدید پالتو دخترانه اسپرت

  پالتوهای زنانه خارجیپالتوهای خاص و جدید ترک

پالتو یقه خز زنانهپالتو زیبا و شیک زنانه پالتو خز جدید و شیکمدل پالتو یقه خز

پالتوی دخترانه جدیدپالتو بلند زنانه

مدل پالتو جلوباز جدیدمدل پالتو جدید با رنگ روشن

مدل پالتو بلند زنانهمدل کاپشن زنانه جدید

پالتوهای دخترانه جدیدکاپشن بلند زنانه

مدل پالتو بلند زنانهمدل پالتو کلوش جدید و شیک

مدل یقه پالتو زنانهپالتو مدل کتی جدید

عکس پالتو دخترانه جدیدپالتو فوتر ساده و زیبا

مدل پالتو زنانه جدیدمدل پالتو جدید و زیبای دخترانه

پالتو خاکستری جدید و زیبا

مدل پالتو جدید زنانهمدل کاپشن جدید دخترانه

مدل پالتو زمستانی جدیدعکس پالتو جدید دخترانه و زنانه

کاپشن زنانه جدید و شیکپالتو زنانه داخل کرک

مدل پالتو جدید زنانهمدل پالتو بلند برای شیک پوشان

عکس هایی که مشاهده نمودید تنها تعدادی از مدل های پالتو زنانه جدید می باشند که می توانید از آنها به عنوان ایده استفاده کنید. اما در صورتی که می خواهید، با دیگر مدل ها و جدیدترین مانتو پالتو های امسال آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما از بخش مدل مانتو مجله ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید