طرز تهیه دسر کاسترد خوشمزه و مجلسی با روشی آسان

0

دسر کاسترد یکی از دسرهای بسیار خوشمزه و عالی است که می توانید برای مهمانی ها و مجالس تهیه کرده و نوش جان نمایید، این دسر با پودر کاسترد، شیر و ژلاتین تهیه می شود و می تواند انتخاب مناسبی برای عصرانه نیز باشد. در ادامه طرز تهیه دسر کاسترد قالبی را مشاهده می نمایید که این دستور می تواند راهنمای مناسبی برای شما عزیزان در جهت تهیه این دسر باشد.

طرز تهیه دسر کاسترد

اگر مهمانی یا دورهمی پیش رو دارید و قصدتان این است که در این مهمانی هنر خود را به نمایش بگذارید پیشنهاد می کنیم کیک، دسر یا شیرینی خوشمزه ایی بپزید و با آن از مهمان ها پذیرایی نمایید. اگر قصد تهیه کیک را دارید که کیک چای، کیک لیمو یا پرتقال می تواند انتخاب مناسبی برای این روزها باشد، همچنین اگر به دنبال شیرینی خاصی می گردید می توانید قرابیه ترکی را تجربه نمایید. البته شما عزیزان می توانید با یک دسر فوق العاده از مهمان ها پذیرایی کنید، به طور مثال دسر عربی یا دسر مگنولیا که قبلا معرفی نمودیم می تواند انتخاب ایده آلی باشد. البته قصد داریم در ادامه طرز تهیه دسر کاسترد را نیز معرفی کنیم که مطمئنا  این دستور نیز مورد توجه شما واقع خواهد شد.

مواد لازم :

  • شیر سرد : دو لیوان
  • پودر کاسترد :  دو قاشق غذاخوری
  • پودر ژلاتین : یک قاشق غذاخوری
  • شکر : دو قاشق غذاخوری
  • وانیل : نوک قاشق

(پودر کاسترد را می توانید از  فروشگاه ها، هایپر مارکت ها و لوازم قنادی ها تهیه کنید)

طرز تهیه دسر کاسترد قالبی :

پودر کاسترد، پودر ژلاتین و شکر را مخلوط کرده و شیر سرد را کم کم به آن اضافه نمایید و روی حرارت قرار دهید و مدام هم بزنید تا غلیظ شود و بجوشد. سپس وانیل را نیز اضافه کنید و از روی حرارت برداشته و صبر کنید تا کمی خنک شود، سپس مخلوط به دست آمده را داخل قالب که از قبل چرب نموده اید بریزید و در یخچال قرار دهید. بعد از گذشت ۷ تا ۸ ساعت دسر شما آماده است، قالب را برگردانید و دسر را به دلخواه تزیین نمایید.

دسر کاسترد قالبی

برای تزیین دسر کاسترد می توانید از تصاویر زیر ایده بگیرید و به این صورت دسر مجلسی زیبا و شیکی داشته باشید.

دسر کاسترد خوشمزهطرز تهیه دسر با پودر کاستردکاسترد با پودر ژلاتینروش تهیه دسر کاسترد

با روش تهیه دسر کاسترد آشنا شدید و ملاحظه نمودید که این دسر به راحتی تهیه می گردد و می تواند انتخاب مناسبی برای مهمانی های شما باشد. البته می توانید قبل از هر اقدامی بر روی طرز تهیه دسر کلیک نمایید و با دیگر دستورات امتحان شده عالی که قبلا ارائه داده ایم نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید