مانتو پاییزه ۹۸ و جدیدترین مدل های مانتو برای بانوان مشکل پسند

0

مانتوهای پاییزی یکی از مهمترین پوشش ها برای بانوان محسوب می گردد که استایل آنها را در فصل پاییز تعیین می کند. این سبک مانتوها، مدل های متنوع و زیبایی دارند که اغلب بانوان با سلیقه به دلخواه و متناسب با نیاز و تمایل شخصی سعی می کنند بهترین انتخاب را داشته باشند. با این حال برای کمک به انتخاب بهتر این عزیزان مجموعه ایی از جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو پاییزه ۹۸ را گردآوری نموده ایم که قصد داریم در این مطلب معرفی نماییم، با این امید که این مجموعه عکس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید مدل مانتو ایده آل را از بین آنها انتخاب نمایید.

مانتو جدید پاییزه

۳۰ مدل مانتو پاییزه ۹۸ جدید و شیک

مانتو های پاییزه که در سال ۹۸ توسط طراحان مد برای بانوان شیک پوش معرفی شده اند، شامل انواع مانتو مخمل، مانتو های کتان بلند و جلو باز، مانتو جین، مانتوهای بافت و… می باشند که همین تنوع بالا باعث شده است انتخاب تا حدودی سخت شود. پس بهتر است ابتدا جنس پارچه مانتو را انتخاب کرده و سپس از بین مدل های دوخته شده بهترین انتخاب را داشته باشید. به این نکته توجه کنید که اغلب مانتو های پاییزه باید این قابلیت را داشته باشند که با بوت یا کفش های اسپرت، شلوار جین و شلوارهای ضخیم و انواع مختلف شال گرم ست شوند ازا ین رو باید در انتخاب آنها همه این موارد را مدنظر بگیرید تا بتوانید مانتو دلخواه و مناسبی را تهیه نمایید.

مانتو پاییزه جین مانتو پاییزه مخملمانتو مجلسی پاییزهمانتو پاییزه 98 مانتو جدید پاییزیمانتو پاییزه 98    مانتو پاییزی جدیدمانتو پاییزه 98مانتو لی پاییزهمدل مانتو پاییزه

مدل مانتوهای دخترانه پاییزی

اغلب دختران نوجوان و جوان ترجیح می دهند از استایل های اسپرت برای فصل پاییز استفاده نمایند، از این رو مانتوهای جین و کتان، مانتو های اسپرت، انواع مانتو کتی و… می توانند انتخاب مناسبی برای فصل پاییز این عزیزان باشند . اگر به دنبال مدل مانتو فانتزی دخترانه برای فصل پاییز هستید مدل های زیر می توانند به شما برای داشتن انتخابی بهتر کمک کنند.

مانتو پاییزه 98مانتو پاییزی جدیدمانتو مخمل جدیدمانتو پاییزی جدیدمدل مانتو جدیدمانتو جین پاییزهمدل مانتو زنانه شیکمانتو مخمل 98

مدل بارانی ۹۸

یکی از انتخاب های عالی برای فصل پاییز انواع مختلف بارانی دخترانه و زنانه است که دارای تنوع بالایی در رنگ و مدل هستند و مطمئنا می توانند انتخاب خوبی برای این فصل باشند. تصاویر زیر نمونه های از این سبک بارانی های پاییزه را نشان می دهند که می توانید آنها را به راحتی جایگزین مانتوهای پاییزی نمایید.

مدل بارانی 98 مدل مانتو 98 مدل مانتو مخمل 98مدل بارانی 98 مذل بارانی پاییزه 98 مانتو کتان پاییزهمدل مانتو پاییزی جدید

همانگونه که ملاحظه نمودید مانتوهای پاییزه ۹۸ تنوع بسیار بالایی دارند که ما توانستیم تنها تعدادی از آنها را در این مطلب معرفی نماییم، حال می توانید برای آشنایی با دیگر مدل ها، به بخش مدل مانتو مجله هنر در خانه مراجعه کنید و از دیگر طرح و مدل های مانتو دیدن کرده و بهترین ها را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید