آموزش نقاشی با مدادرنگی در منزل

13

آموزش نقاشی از اون دسته آموزش هاییه که توی همه سنین طرفدارهای زیادی داره، نقاشی با مداد رنگی جزء سبک هائیه که همه هنرمندها اونو کار کردن و میتونه شروع خوبی برای یادگیری نقاشی های دیگه باشه. امروز با آموزش نقاشی با مداد رنگی در خدمت شما دوستهای خوبم هستم. این آموزش ساده و راحت رو میتونین خیلی زود یاد بگیرین و توی خونه انجامش بدین. همراهم باشید.

آموزش نقاشی ساده ولی زیبا:

همینطور که گفتم امروز با آموزش نقاشی همراهتون هستم و سعی میکنی کشیدن یه نقاشی خیلی راحت و زیبا رو بهتون یاد بدم. اولین قدم برای شروع نقاشی  مشخص کردن طرح اصلیه که من در اینجا از طرح گل رز استفاده کردم. طرح رو به صورت کمرنگ با مداد روی کاغذ مورد نظرتون بکشید.

آموزش نقاشی

زیر سازی با رنگ زرد انجام بدین، رنگ زرد قناری را به کل طرح گل رز می زنیم.

آموزش نقاشی

با پارچه ای کتانی که به صورت گلوله ای پیچیده شده است روی کل رنگ زرد می کشیم. با این کار، رنگ زرد حالت یکنواختی به خود می گیرد و محو می شود.

آموزش نقاشی

تو این مرحله از آموزش نقاشی با یک پاک کن ، برخی از رنگ های زرد زیر سازی را برای برجسته کردن گلبرگ پاک می کنیم(به عبارتی کمرنگ می کنیم که گویا نور به آن قسمت خورده است). من هر گلبرگ را به طور جداگانه رنگ می زنم زیرا رنگ ها و مقدارهای هر برگ با برگ دیگری متفاوت است و نقاشی ما جذاب تر میشه.

آموزش نقاشی

برای رنگ کردن لایه ها، از رنگ قرمز  استفاده می کنیم، اینطوری سایه زدن رو هم انجام میدیم.

آموزش نقاشی
کار کردن روی لایه ها را ادامه می دهیم، رنگ قرمز را به گلبرگ ها اضافه می کنیم.

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی

در آموزش نقاشی امروز ما آخرین مرحله تکمیل لایه هاس، کاری کنید که رنگ  صورتی در تمام برگ ها نشان داده شود.

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی

پس زمینه را با رنگ خاکستری، سبز تیره و سبز سیبی رنگ می کنیم. در نهایت  کل نقاشی را چک کنید و جاهایی که لازم است را دوباره رنگ بزنید.

آموزش نقاشی

آموزش نقاشی

خب دوستهای خوبم آموزش نقاشی ما به پایان رسید، حالا میتونید نقاشی رو قاب بگیرید و از اون نهایت استفاده رو ببرید. امیدوارم از این آموزش خوشتون اومده باشه. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱۳ دیدگاه

  1. ممممممممممحححححححححححدددددددددددثثثثثثثثثثثثههههههههههههه در

    سسسسسسسسسسسسسسسسخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتهههههههههههههههههههههههههههههههه حوصله می خاد که ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ندارم

یک نظر دهید