مدل کلاه بافتنی نوزاد دختر و پسر با طرح های جدید و بسیار زیبا

0

کلاه های بافتنی یکی از مهم ترین پوشش های فصل پاییز و زمستان برای نوزادان و کودکان می باشد، این نوع کلاه ها به خاطر ضخامتی و بافتی که دارند سر کودک را به خوبی گرم نموده و از بروز بیماری هایی چون سرماخوردگی جلوگیری می کند. از این رو اغلب والدین قبل از سرد شدن هوا در تدارک خرید و یا بافت کلاه هستند. علاوه بر کارایی کلاه های بافتنی جدید و زیبا بودن آن ها نیز مهم است، از این رو قصد داریم مجموعه ایی از تصاویر انواع مدل کلاه بافتنی نوزاد و کودکان خردسال را در این مطلب معرفی نماییم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز مفید خواهند بود. پس تا پایان همراه ما باشید.

کلاه بافتنی جدید

۲۳ مدل کلاه بافتنی نوزاد با میل و قلاب

مدل شال گردن و کلاه های بافتنی از جمله بافتنی های ساده و زیبا هستند که اغلب کسانی که به بافتنی علاقه دارند و یا قادر به انجام بافتنی هستند مطمئنا تجربه بافت کلاه و شال را نیز دارند. جالب است بدانید شال و کلاه را می توان به صورت بافتنی دو میل، بافتنی با قلاب و .. بافت. کلاه و شال بافتنی اغلب به صورت ست بافته می شوند البته مدل های شال گردن تا حد زیادی ساده هستند و به راحتی آنها را می توان با مدل کلاه انتخابی ست نمود.

ست کلاه مادر و نوزادکلاه بافتنی نوزایدکلاه بافتنی نوزاد

کلاه بافتنی نوزاد دختر :

کلاه های بافتنی که برای نوزاد دختر بافته می شوند اغلب با گل بافتنی یا طرح های فانتزی و جذاب تزیین می گردند، انتخاب رنگ این نوع کلاه ها کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید از کاموا مورد علاقه و دلخواه خود استفاده نمایید اما رنگ هایی چون صورتی، سفید، قرمز، لیمویی و… طرفداران بیشتری دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های کلاه بافتنی  دخترانه می باشند که می توانید مدل کلاه ایده آل خود را از بین آنها انتخاب نموده و سپس اقدام به بافت نمایید.

مدل کلاه بافتنی نوزادکلاه بافتنی نوزادیمدل کلاه بافتنی نوزادکلاه های بافتنی نوزادیکلاه بافتنی نوزادیکلاه بافتنی دخترانهمدل کلاه بافتنی نوزاد

 کلاه بافتنی نوزاد پسر :

کلاه های بافتنی پسرانه اغلب ساده تر می باشند و با کامواهایی با رنگ های خنثی و سرد بافته می شوند. اگر قصد بافت کلاه بافتنی برای نوزاد پسر را دارید می توانید یکی از مدل های زیر را انتخاب نمایید و با اطمینان از جدید و خاص بودن مدل کلاه، اقدام به بافتن نمایید.

کلاه بافتنی پسرانهکلاه بافتنی کودکمدل کلاه بافتنی پسرانهکلاه بافتنی سادهکلاه بافت نوزادآموزش بافت کلاهمدل کلاه بافتنی جدیدکلاه بافتنی نوزادیمدل کلاه بافتنی جدیدبافت کلاه با دو میل

ضمن اینکه امیدواریم از مشاهده این مدل های کلاه بافتنی لذت برده و توانسته باشید مدل کلاه دلخواه را برای نوزادتان انتخاب نمایید، از همه شما علاقه مندان به هنر بافتنی دعوت می نماییم به بخش بافتنی مجله هنر در خانه مراجعه کرده و با زیباترین و جدیدترین مدل های بافتنی و همچنین آموزش های مفید و کاربردی در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید