مدل کیف مدرسه دخترانه و پسرانه جدید و شیک سال ۹۸

0

یکی از دغدغه های این روزهای والدین انتخاب مدل کیف مدرسه ای مناسب برای کودکان است، مطمئنا همه کسانی که قصد خرید کیف برای دانش آموزان را دارند، به چند معیار مختلف توجه می کنند که مهم ترین آنها قیمت کیف، جنس و کیفیت آن، طرح، رنگ، مدل و… می باشد. با ورود به مغازه های فروش کیف، در وهله اول با قیمت کیف ها و کیفیت آنها آشنا خواهید شد اما آنچه که بعد از این موارد ذهن شما را درگیر می کند مدل و طرح کیف است که مطمئنا توقع دارید علاوه بر زیبایی و جذابیت، به اندازه کافی به روز و جدید نیز باشد. برای نتیجه گیری بهتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با جدیدترین مدل های کیف دخترانه و پسرانه آشنا شوید.

۲۳ مدل کیف مدرسه ای جدید با طرح های خاص و زیبا

کیف هایی که اغلب دانش آموزان برای مدرسه انتخاب می کنند دارای تنوع بالایی هستند که پرطرفدارترین آنها، انواع مدل کوله پشتی دخترانه و پسرانه می باشند، البته کیف های دستی و دوشی نیز طرفداران خاص خود را دارند اما بالاترین آمار فروش کیف های مدرسه ایی مربوط به انواع کوله پشتی می باشد که برای سنین مختلف طراحی و دوخته شده اند. انتخاب برای دانش آموزان پسر راحت تر است و اغلب به دنبال طرح های اسپرت با رنگ های خاص هستند و مطمئنا خرید سریع تری دارند، اما دانش آموزان دختر به  این دلیل که سعی می کنند مدل کیف را با رنگ و مدل مانتو فرم مدرسه هماهنگ کنند و اغلب طرح های فانتزی را می پسندند کمی دشوارتر است، اما نگران نباشید مدل هایی که در ادامه مشاهده می فرمایید به شما کمک می کنند بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید مدل کیف و کفش زیبایی برای سال تحصیلی جدید داشته باشید.

مدل کیف مدرسهکیف دستی پسرانه

کیف دستی جدیدمدل کیف جدید و شیک

کیف دخترانه برای مدرسهکیف های دستی دخترانه

مدل کوله پشتی چرممدل کوله پشتی چرم

کوله پشتی دخترانه جدیدکوله پشتی پارچه ای دخترانه

عکس کیف مدرسه ایکیف جدید برای دانش آموزان کیف مدرسه جدید و شیکمدل کیف دستی برای مدرسه

مدل کیف دخترانه دبیرستانیکیف دانشجویی دخترانه

مدل کیف دبیرستانیمدل کیف جدید با طرح فلامینگو

مدل کیف برای پیش دانشگاهیمدل کوله پشتی مدرسه

مدل کیف دوشی دخترانهکیف دوشی دخترانه

کوله پشتی دانشجوییمدل کوله جدید دخترانه

کیف دانشجویی جدیدکوله پشتی اسپرت جدید و شیک

کیف دستی دخترانهمدل کیف پارچه ای بزرگ

مدل کوله دخترانهکیف فانتزی دخترانه

مدل کیف جدید دخترانهمدل کوله پشتی فانتزی جدید

کیف دخترانه مدرسه ایکیف پارچه ای جدید و شیک

مدل کیف دستی دخترانهمدل کیف دانشجویی دوشی

مدل کیف دخترانه جدیدمدل کوله دخترانه جدید و زیبا

مدل کیف مدرسه دخترانهکوله پشتی فانتزی پارچه ای

عکس کیف مدرسه ایمدل کیف پسرانه جدید

مدل کیف دانشجویی دخترانهکیف شیک و زیبا برای مدرسه

مدل کوله پشتی جدیدعکس کیف دبیرستانی دخترانه

همانطور که مشاهده نمودید تنوع کیف های جدید مدرسه ایی بسیار بالا است، از این رو با خیال راحت می توانید کیف دلخواه تان را انتخاب و تهیه نمایید، البته مدل کیف هایی که مشاهده نمودید تنها بخشی از جدیدترین کیف های مدرسه ایی به حساب می آیند، اگر تمایل دارید با دیگر مدل ها آشنا شوید حتما از بخش مدل کیف مجله ما دیدن نموده و از جدیدترین مطالب و عکس های منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید