تزیین اتاق نوزاد دختر و پسر با وسایل ساده و ایده های جدید

0

تهیه سیسمونی و چیدن آن در اتاق یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی برای هر پدر و مادری است،که سعی می کنند به بهترین شکل انجام گیرد. مطمئنا بعد از خرید  وسایل مربوط به نوزاد، مسئله ایی که ذهن والدین را به خود مشغول می کند چگونگی چیدن و تزیین کردن وسایل و اتاق است. همانطور که می دانید تزیین اتاق نوزاد و داشتن چیدمانی زیبا باعث می شود وسایل نوزاد جلوه خاص تری داشته باشند و مطمئنا نوع تزیینات نشان دهنده سلیقه و توجه والدین است، پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید.

تزیین شیک اتاق نوزاد دختر

ایده های زیبا و ارزان برای تزیین اتاق نوزاد

تزیین اتاق نوزاد با دیگر بخش های منزل کاملا متفاوت است، مطمئنا شما برای تزیین آشپزخانه، اتاق پذیرایی و دیگر بخش های خانه از سلیقه شخصی خود استفاده می نمایید، اما برای تزیین کردن اتاق یا فضایی که مربوط به نوزادان و کودکان است علاوه بر سلایق خود، باید به علایق فرزندتان نیز توجه کنید و از تزییناتی استفاده کنید که علاوه بر اینکه برای کودک جذاب و دوست داشتنی باشد، از لحاظ ایمنی نیز خطری برای سلامت کودک به وجود نیاورد. پس باید پا را فراتر از خلاقیت در تزیین خانه گذاشت و با توجه بیشتری اتاق نوزاد را تزیین و دیزاین کرد.

تزیین سیسمونی نوزادتزیین وسایل اتاق نوزادنقاشی روی دیوار اتاق نوزاد

یکی از بهترین ایده ها برای زیبایی بخشیدن به اتاق نوزادتان، تزیین دیوار است، بدین منظور می توانید از هنر نقاشی روی دیوار استفاده کنید و طرح های دلخواه را کشیده و رنگ آمیزی کنید. البته اگر استعداد خوبی در نقاشی ندارید می توانید از برچسب های آماده در بازار استفاده کنید و بعد از انتخاب طرح های دلخواه آنها را خریداری کرده و به راحتی دیوارهای اتاق خواب نوزاد را با آنها تزیین کنید. علاوه بر دیوارها از این ایده می توانید برای تزیین درب اتاق نوزاد نیز استفاده نمایید.

تزیین دیوار اتاق کودک تزیین دیوار اتاق نوزاد تزیین دیوار با عکس برای کودکان تزیین دیوار اتاق نوزاد دختر تزیین وسایل نوزادتزیین اتاق صورتیتزیین وسایل برای اتاق نوزادتزیین دیوار اتاق نوزاد

از عروسک های نوزاد و سایر اسباب بازی ها برای تزیین کردن دیوارهای اتاق نوزاد استفاده کنید. همچنین می توانید آنها را از سقف یا قسمت های مختلف اتاق آویزان کنید و به این شکل زیبایی اتاق را چندین برابر کنید.

تزیین اتاق دخترانهتزیین گهواره نوزادتزیین کمد وسایل برای نوزادتزیین کردن اتاق برای نوزادتزیین اتاق کودک دختر

چیدمان اتاق و نحوه و مکان قرار دادن وسایل نیز نقش مهمی در زیبایی اتاق کودک دارد، سعی کنید بهترین مکان را برای تختخواب، کمد، گهواره و… انتخاب کنید و آنها را طبق استاندارها در محل مناسب بگذارید. تصاویر زیر بهترین چیدمان و دکوراسیون اتاق نوزادان را نشان می دهد که می توانید برای اتاق کودکتان از این تصاویر الگوبرداری نمایید.

تزیین اتاق نوزاددیزاین اتاق نوزادتزیین وسایل نوزادتزیین وسایل نوزادتزیین سیسمونی پسرانه

تناسب رنگ ها با یکدیگر و همچنین استفاده از رنگ های شاد و جذاب نیز می توانند نقش مهمی در دیزاین اتاق برای نوزاد داشته باشند، بدین منظور بهتر است قبل از خرید وسایل، تصمیم درستی در رابطه با رنگ وسایل بگیرید و سعی کنید با توجه به هارمونی رنگ ها فضایی دلنشین در اتاق ایجاد نمایید.

تزیین سیسمونی سبزتزیین اتاق با وسایل سادهتزیین سیسمونی برای نوزادتزیینات اتاق کودکتزیین اتاق با عروسک برای نوزادتزیین سیسمونی دخترانه جدیدچیدمان اتاق نوزاد دخترانه

همانطور که مشاهده نمودید با ساده ترین راهکارها می توان زیبایی بیشتری به اتاق کودک بخشید، حال اگر می خواهید با صرف هزینه کم و به راحتی دیگر بخش های منزل از جمله اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و… را تزیین کنید و صاحب بهترین چیدمان در این زمینه شوید پیشنهاد می کنیم حتما از بخش تزیین منزل مجله هنر در خانه دیدن نمایید و با ایده های خلاقانه و جدید در این زمینه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید