مدل مانتو جین دخترانه دانشجویی با طرح های اسپرت و خاص

0

مانتوهای زیبای جین یکی از جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو برای دختران جوان و به روز هستند که تنوع بالایی در طرح و مدل دارند، این مانتوها از پارچه لی با رنگ های مختلف دوخته شده اند و با توجه به ضخامت پارچه در تمامی فصول سال می توان از آنها استفاده نمود. این روزها با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید اغلب دانشجویان و دانش آموزان به دنبال مدل مانتویی جدید و خاص هستند تا شیک پوش تر از قبل باشند، ما به این دسته از عزیزان انواع مدل مانتو جین را پیشنهاد می کنیم که مطمئنا مدل های متنوع آن مورد پسند قرار می گیرد.

مانتو بلند جین

۳۰ مدل مانتو جین جدید و شیک دخترانه و زنانه

مانتوهای دوخته شده از پارچه جین تنوع بالایی دارند، به این صورت که ممکن است در یک مزون یا فروشگاه شاهد مدل مانتو فانتزی جین باشید که برای دختران نوجوان مناسب هستند و در فروشگاهی دیگر مانتویی تقریبا رسمی با اداری را ببینید که از پارچه جین دوخته شده است، همچنین مطمئنا تاکنون بارها شاهد انواع مدل مانتو دخترانه کوتاه و یا بلند جین بوده اید که البته هر یک زیبایی خاص خود را دارند و برای سلایق مختلف تهیه شده اند. پس نگران نباشید، تنها کافیست این نوع پارچه را برای مانتو جدید خود انتخاب کنید، بعد از آن می توانید به سراغ مدل های متنوع بروید و هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی تهیه کنید.

مدل مانتو جین جدیدمانتو جدید با پارچه لی

مدل مانتو جلوباز جینمانتو اسپرت دخترانه

مانتو کوتاه جینمدل مانتو کوتاه جدید و شیک

مانتو جین جدید و شیکمانتو ساده و زیبای لی

مدل مانتو اسپرت جینمانتو لی جدید دخترانه

مدل مانتو کوتاه جینمدل مانتو جدید و شیک لی

مانتو کلاه دار جینمانتو کلاه دار با پارچه لی  مانتو لی جدید و شیکمانتو جدید دخترانه با پارچه جین

مانتو دخترانه جدید و شیکمدل مانتو کوتاه جدید دخترانه

مدل مانتو جین دخترانهعکس مانتو لی جدید و شیک

مانتو اسپرت لیمانتو لی زنانه جدید

تصاویر زیر شامل انواع مانتو کوتاه، مانتو کتی، مانتوهای اسپرت و… از جنس پارچه جین می باشند که می توانید مانتو ایده آل خود را از بین آنها انتخاب کنید.

مانتو جلو بسته جین  مانتو کوتاه لی مانتو کوتاه جین مانتو اسپرت جین مانتو جین اسپرت مدل مانتو لی کوتاه عکس مانتو جین زنانه مانتو کتی جین مانتو کتی جین مدل مانتو دانشجویی جین

شاید کمی دور از ذهن باشد اما با پارچه های جین می توان مانتوهای مجلسی زیبایی نیز دوخت که البته در مکان های مختلف کاربردهای متفاوتی دارند، در ادامه بخشی از جدیدترین مدل های مانتو بلند و مانتو مجلسی لی را معرفی می کنیم که از جمله محبوب ترین مدل های مانتو به حساب می آیند.

مدل مانتو بلند جین مانتو دخترانه لیمدل مانتو لی جلوبازمدل مانتو جین مانتو مجلسی جین مانتو بلند مجلسی

مانتوهای لی و جین می توانند بهترین انتخاب برای فصل پاییز و شروع سال تحصیلی برای بانوان شیک پوش باشند، اما در صورتی که در انتخاب این مدل مانتوها دودل هستید و هنوز موفق به انتخاب نشده اید، پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل های مانتو جدید و به روز در بخش مدل مانتو دیدن نموده و بعد از آشنایی با زیباترین و جدیدترین مدل ها با پارچه های متنوع، بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید