طرز تهیه پاستا پنه ساده و سریع با طعم عالی و خاص رستورانی

0

پاستا یکی از غذاهای فست فودی بسیار خوشمزه است که طرفداران بیشماری دارد، این غذا بسیار راحت و سریع نیز تهیه می شود و غذای محبوبی برای مهمانی ها محسوب می گردد. پختن پاستا بسیار راحت است، البته افراد با سلایق غذایی متفاوت آن را با مواد اولیه و روش های مختلفی می پزند که هر یک طعم ویژه خود را دارند. حال ما قصد داریم رایج ترین دستور طرز تهیه پاستا پنه را معرفی نماییم که این دستور در عین ساده و راحت بود طعم واقعی و خوشمزه پاستا را نشان می دهد و می تواند دستور پخت ایده آل همه علاقه مندان به پاستا باشد.

پخت پاستا با شیر

برای همه ما پیش آمده است که از تهیه خورشت، پلو، غذای های سنتی و تکراری خسته شده باشیم و به دنبال غذایی ساده و جدید بگردیم که علاوه بر متفاوت بودن، طعم خاص وبی نظیری نیز داشته باشد، البته گاهی نیز پیش می آید که به دلیل کمبود وقت به سراغ انواع غذای فوری با سیب زمینی، مرغ، قارچ و… می رویم و سعی می کنیم در کمترین زمان غذای خوشمزه ایی بپزیم. حال اگر شما نیز این دو دغدغه را دارید با ما همراه ما باشید و از پیشنهاد ویژه ما نهایت استفاده را ببرید. پاستا غذای جدید و خاصی است که سریع نیز آماده می شود و انتخاب مناسبی برای افراد با سلایق غذایی مختلف می باشد. در ادامه طرز تهیه پاستا ساده اما بسیار خوشمزه را ارائه می دهیم.

پاستا با شیرطرز تهیه پاستا

مواد لازم :

پاستا یا ماکارونی فرمی دلخواه : نصف بسته

سینه مرغ : یک عدد

قارچ : ۳۰۰ گرم

شیر : دو لیوان

خامه : دو قاشق غذاخوری

کره : مقداری کمی برای تفت دادن

ادویه های دلخواه (نمک، فلفل، آویشن)

طرز تهیه پاستا آلفردو با شیر

برای پخت پاستا، ابتدا ماکارونی دلخواه را با کمی نمک در آب جوش بجوشانید تا کاملا نرم شود، (به زمان درج شده روی بسته توجه کنید) سپس آن را آبکش کرده و روی آن آب سرد بگیرید و کنار بگذارید.

طرز پخت پاستا روش تهیه پاستا

حال مقدار کمی کره درون ماهیتابه بریزید و سینه مرغ خرد شده و قارچ ها را با آن تفت دهید. ادویه های دلخواه را به آن اضافه کنید سپس پاستاهای آبکش شده را نیز اضافه کنید. در این مرحله شیر و خامه را نیز اضافه کرده و بعد از هم زدن حرارت را خاموش کنید و پاستا را به صورت گرم داخل ظرف بکشید و تزیین نمایید و سرو کنید.

طرز تهیه پاستا پنه

البته توجه داشته باشید که بعضی از افراد این غذا را با سس بشامل می پزند که طعم تقریبا مشابهی با روش ذکر شده در بالا دارد. در ضمن می توانید برای تزیین روی آن از جعفری خرد شده استفاده نمایید که طعم خوبی هم به این غذا می بخشد.

طرز پخت پاستا

ضمن اینکه امیدواریم با این دستور پاستا خوشمزه ایی بپزید و از خوردن آن لذت ببرید، از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم حتما از دیگر دستورات امتحان شده و عالی مجله ما در بخش آشپزی دیدن نموده و با بهترین و متنوع ترین مجموعه آموزش های آشپزی فوق العاده آشنا شوید.طرز تهیه پاستا

اشتراک گذاری

یک نظر دهید