ساخت عروسک کچه ای دخترانه، جدیدترین و پرطرفدارترین مدل عروسک

0

یادگیری ساخت عروسک های جدید و خاص برای همه جذاب است و اغلب تمایل داریم زیباترین و متنوع ترین عروسک ها را در منزل بسازیم. عروسک های کچه ایی نیز یکی از این مدل های عروسک می باشند که به تازگی طرفداران زیادی یافته اند. ساخت عروسک کچه ای بسیار آسان است که در این مطلب به آموزش مرحله به مرحله آن همراه شما عزیزان هستیم. پس تا پایان همراه ما باشید و از تماشای این آموزش زیبا لذت ببرید.

انواع مختلف عروسک روسی، عروسک خمیری و عروسک های نمدی از جمله جذاب ترین و جدیدترین مدل های عروسک هستند که این روزها بازار داغی دارند و افراد هنرمند و باسلیقه سعی در ساخت آنها دارند. عروسک سازی با نمد های فشرده یا همان عروسک با کچه و الیاف نمد ب روز ترین مدل عروسک است، که ماد ر این مطلب قصد آموزش آن را داریم.

برای ساخت عروسک دختر کچه ای نیاز به چند رنگ کچه یا همان الیاف نمد، سوزن کچه دوزی و کمی خلاقیت دارید تا بتوانید عروسک های زیبایی بسازید. عروسکی که در ادامه مشاهده می فرمایید یکی از ساده ترین مدل های عروسک کچه ای است که افراد مبتدی و تازه کار می توانند اقدام به ساختن آن نمایند. برای شروع از کچه سفید استفاده کرده و آن را فشرده کرده و سر عروسک را بسازید. (برای فشرده کردن می توانید کمی آب به کچه بزنید) سپس مطابق تصویر زیر دست های عروسک را بسازید. توجه داشته باشید که مهمترین بخش ساخت عروسک کچه ای سوزن زدن به آن است که باید با حوصله انجام شود و به این صورت کچه به خوبی فشرده شده و فرم بگیرد.

ساخت عروسک با نمد فشرده

حال اقدام به ساختن تن و بدن عروسک نمایید، برای این کار بهتر است از همان کچه سفید رنگ استفاده نمایید و آن را پف دهید تا ایست بهتری داشته باشد.

عروسک سازی نمدیساخت عروسک کچه

برای لباس عروسک از کچه ایی با رنگ متفاوت استفاده کنید و آن را مطابق عکس های زیر فرم دهید تا لباس عروسک تکمیل شود.

عروسک های کچه ایعروسک سازی با نمد

حال به سراغ کچه مشکی یا رنگ تیره بروید و با آن موهای عروسک را بسازید، البته می توانید برای این کار از کاموا مشکی استفاده نمایید. در تمامی مراحل استفاده از سوزن بسیار مهم است و باعث فرم گرفتن و همچنین استقامت بیشتر عروسک می شود.

عروسک سازی با کچه

حال عروسک را به دلخواه و با وسایل ساده ایی که در دسترس دارید تزیین کنید و زیبایی بیشتری به آن ببخشید.

سخت عروسک دختر با کچه

امیدواریم از ساخت این عروسک زیبا لذت برده باشید، حال از شما عزیزان دعوت می نماییم با مراجعه به بخش عروسک سازی مجله هنر در خانه از دیگر آموزش های مرحله به مرحله برای ساخت انواع عروسک جدید و زیبا دیدن نموده و با استفاده از این آموزش ها بهترین ها را بسازید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید