تزیین وسایل عید قربان برای عروس و داماد با ایده های خلاقانه و جدید

0

عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، یکی از رسوم زیبا و جذاب در این عید بردن عیدی برای تازه عروس است که جذابیت خاص خود را دارد و تزیینات مخصوص به خود را دارد. حال برای تزیین وسایل عید قربان برای عروس ایده های متفاوتی وجود دارد و هر فرد سعی می کند بهترین تزیینات را داشته باشد، با این حال مشاهده تزیینات انجام شده می تواند کمک کند تا از روش های خاص و متفاوتی استفاده نموده و تجربه های جدیدی کسب کنید.

مدل های تزیین وسایل عید قربان برای تازه عروس با طرح های زیبا

عید قربان، عید غدیر، عید فطر و عید نوروز از رایج ترین اعیادی است که در آن خانواده داماد برای تازه عروس ها عیدی می برند. البته نوع وسایلی که به عنوان عیدی یا هدیه برای عروس خانم برده می شود بستگی به آداب و رسوم هر منطقه دارد و متفاوت است. البته هر عید نیز عیدی مخصوص به خود را دارد، به طور مثال برخی برای عید غدیر اقدام به تزیین سکه یا پول می نمایند و آن را در کنار مواد غذایی و لباس هایی که برای عیدی تهیه کرده اند قرار می دهند، یا برای عیدی که در عید نوروز می برند هفت سین و سبزه نیز قرار می دهند. برای عید قربان نیز اغلب سعی می شود تزییناتی به شکل گوسفند که سمبل این عید است انجام گیرد. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین عیدی عروس برای عید قربان می باشد که می توانید برای انجام تزیینات زیبا و خلاقانه خود از آنها ایده بگیرید.

تزیین وسایل عید قربان تزیین عیدی عید قربان تزیین وسایل عیدی عروس تزیین آجیل برای عیدی عروس تزیین وسایل عیدی تزیین وسایل عید قربان برای عروس

یکی از خوردنی هایی که برای عید قربان به همراه هدایا برای عروس خانم برده می شود، کیک است که آن را به شکل گوسفند تزیین می کنند و طرح ها و تزیینات زیبایی نیز دارد.

مدل کیک عید قربان تزیین کیک به شکل گوسفند کیک برای عید قربان تزیین کیک به شکل گوسفند تزیینات عید قربان تزیینات عید قربان

شیرینی های مخصوص عید قربان نیز می توانند انتخاب مناسبی برای عیدی عروس خانم ها باشند که به زیبایی تزیین شده اند.

تزیین شیرینی عید قربانتزیین زیبای وسایل عید قربان

علاوه بر موارد ذکر شده می توان به راحتی میوه و دیگر خوراکی های مخصوص عید قربان را که با توجه به رسومات هر منطقه به عنوان عیدی برای عروس برده می شود به شکل گوسفند و یا با طرح های مشابه آن که با این عید بزرگ مرتبط است تزیین نمود و به این شکل تازه عروس را سورپرایز کرد.

تزیین عیدی برای عروستزیینات عید قربانمیوه آرایی عید قربان

همانطور که مشاهده نمودید از ایده های خاص و متفاوتی می توان برای تزیین وسایل عید قربان عروس خانم ها استفاده نمود که هر یک جذابیت خاص خود را دارند و انتخاب مناسبی برای خانواده داماد می باشند که با ایده گرفتن از آنها بهترین و زیباترین تزیینات را برای عروس خانم انجام دهند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید