دکوری های دست ساز و شیک منزل که تاکنون ندیده اید

0

استفاده از وسایل دکوری و تزیینی نقش مهمی در دیزاین و دکوراسیون منزل دارند و اغلب افراد سعی می کنند زیباترین و خاص ترن دکوری ها را برای منزل خریداری کنند، اما امروزه به دلیل گران شدن وسایل تزیینی و همچنین میل به تنوع و تغییر های مکرر، باعث شده است افراد هنرمند و با ذوق خود اقدام به ساخت دکوری های زیبا نموده و به این شکل با کمترین هزینه زیبایی منزل را چندین برابر نمایند. دکوری های دست ساز تنوع بسیار بالایی دارند و شما به راحتی می توانید با توجه به دکور داخلی منزل تان بهترین انتخاب را داشته باشید تنها کافیست با هنر دست دیگران در این زمینه آشنا شوید که ما در ادامه این مطلب نمونه هایی از این هنرهای دستی را معرفی می نماییم.

مدل دکوری های دست ساز شیک و خاص برای تزیین منزل

برای تزیین کردن بخش های مختلف منزل از جمله تزیین میز خاطره و میز های دیگر می توان از دکوری های زیبا و خاص که آنها را در منزل ساخته اید استفاده نمایید و ساخت این نوع دکوری ها همچون ساخت کاردستی تنها نیاز به کمی خلاقیت و ابتکار دارد تا بتوانید وسایل ساده و بی مصرف را تبدیل به زیباترین و جذاب ترین دکوری ها نمایید. برای این کار می توانید از هنر دیگران نیز ایده بگیرید. بدین منظور نمونه های زیبایی از دکوری های دست ساز زیبا و خاص را گردآوری نموده ایم که در ادامه آنها را معرفی می نماییم.

دکوری های دست سازساخت گلدان های دکوری

عکس دکوری جدیددکوری های جدید و ساده

دکوری های زیباساخت دکوری جدید

دکوری های جدیددکوری های جدید و زیبا

دکوری های سادهدکوری های شیک

مدل دکوری دست سازساخت گلدان دکوری

ساخت دکوری های زیبادکوری های فانتزی

مدل دکوریساخت دکوری با وسایل دور ریختنی

ساخت دکوری جدیددکوری های ساده و زیبا

وسایل دست سازدکوری های ساده و شیک

ساخت دکوری با وسایل دور ریختنیساخت دکوری با وسایل ساده

دکوری های زیباساخت دکوری های جدید

دکوری های دست سازدکوری ساده و زیبا

ساخت دکوری چوبیدکوری های چوبی

دکوری های زیبا و شیکساخت دکوری جدید

ساخت دکوری با وسایل دور ریختنیدکوری های ساده و بسیار زیبا

ساخت دکوری با چوبساخت دکوری با چوب

دکوری با وسایل سادهسخت وسایل تزیینی با چوب

همانطور که مشاهده نمودید به راحتی می توان وسایل دور ریختنی و ساده ایی که در منزل دارید را تبدیل به دکوری های متنوع نمایید و از داشتن آنها برای تزیین بخش های مختلف منزل استفاده نمایید. همچنین می توانید در بخش لوازم دکوری مجله ما از دیگر ایده ها و همچنین آموزش های متنوع برای ساخت وسایل گوناگون دیدن نمایید و به این شکل با کمترین هزینه صاحب زیباترین وسایل دکوری و تزیینی شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید