تزیین مرغ شکم پر مجلسی و زیبا در دیس با انواع خوراکی های ساده

2

مرغ شکم پر از غذاهای محبوب و دوست داشتنی ایرانی است که اغلب برای مهمان ها و مجالس طبخ می گردد که البته در هر یک از مناطق کشور روش خاصی برای پختن و طعم دار کردن آن وجود دارد. آنچه که در این میان مشترک است این می باشد که اغلب آشپزهای با ذوق و سلیقه سعی می کنند بعد از قرار دادن مرغ در دیس آن را به بهترین شکل با مواد خوراکی در دسترس تزیین کنند که این امر نشان از هنر و سلیقه فرد دارد، حال اینکه مطمئنا در نحوه تزیین مرغ شکم پر نیز تفاوت های بسیاری وجود دارد و هر فرد سعی می کند با خلاقیت و ابتکار خود بهترین دیزاین را داشته باشد.

برای انجام تزیین سفره غذا به بهترین شکل باید از تزیین کردن زیبای اجزا سفره غافل نشد و با خلاقیت و ابتکار به تزیین سالاد، تزیین ماست، تزیین سبزی خوردن، تزیین غذاهای مختلف و… پرداخت. برای نتیجه گیری بهتر، باید با تزیینات مختلف و ایده های جدید در این زمینه آشنا شد. مرغ یکی از غذاهای رایج در سفره های ایرانی است که در این مطلب به ارائه ایده هایی برای تزیین کردن آن می پردازیم.

تزیین مرغ شکم پر برای مهمانی و مجلس

برای تزیین کردن مرغ شکم پر در دیس می تواند از انواع سبزیجات، سیب زمینی، هویج، لیمو، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی و… استفاده نمایید و به این شکل زیبایی بیشتری به غذای خود ببخشید.

تزیین مرغ شکم پرتزیین کردن مرغتزیین دیس مرغ تزیین مرغ برای مهمانی تزیین جدید مرغتزیین غذای ایرانیتزیین مرغ مجلسی شیکدیزاین مرغ مجلسیتزیین پلو و مرغ مجلسی

دورچین هایی که برای دیس مرغ استفاده می شود اغلب حاوی سبزیجات  و میوه های تازه هستند، اما با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از مواد غذایی پخته شده و حتی موادی که با آن داخل شکم مرغ را پر کرده اید، اطراف آن را نیز تزیین کنید که انتخاب هر یک از این موارد کاملا سلیقه ایی است.

تزیین مخرغ درستهتزیین مرغ فریزر عروستزیین مرغ با ایده جدیدمرغ شکم پر مجلسیتزیین کردن مرغ برای مهمانیتزیین مرغ درستهتزیین مرغ شیک و زیباتزیین مرغ شکم پرتزیین کردن مرغ جلسیتزیین مرغ شکم پر

تزیین غذا هنری زیبا و در عین حال سلیقه ای است که هر فردی می تواند آن را به دلخواه انجام دهد و سفره ای زیبا و ایده آل بچیند. با این حال شما دوستان علاقه مند می توانید تزیینات مختلف را مشاهده نموده و با ایده گرفتن از آنها سفره ایی خاص بچینید. به این منظور پیشنهاد می کنیم حتما در بخش سفره آرایی مجله هنر در خانه از دیگر تزیینات دیدن نمایید و با جدیدترین و زبباترین مدل های تزیین انواع غذا، دسر، کیک و… آشنا شوید.

 

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید