ماسک شیر برای لک صورت و معرفی موثرترین ماسک ها با شیر

0

استفاده از ماسک شیر را می توان معجزه ایی بر روی پوست صورت دانست که جوانی و شفافیت زیادی به وست می بخشد و استفاده مداوم از آن نقش مثبتی در زیبایی چهره فرد دارد. این ماسک می تواند به عنوان یک پاک کننده قوی پوست به کار رود و با خروج مواد داخل منافذ پوست از ایجاد جوش های سر سیاه و… جلوگیری کند و به این صورت طراوت و تازگی را به پوست هدیه کند. در ادامه بیشتر با خواص انواع ماسک صورت با شیر آشنا خواهید شد.

ماسک صورت برای لک

با معجزه های استفاده از ماسک شیر بر روی پوست صورت آشنا شوید

ماسک شیر از ماسک های موثر در از بین بردن لک می باشد و می توان آن را نوعی ماسک برای لک صورت نامید که استفاده راحتی نیز دارد. بدین منظور می توان پنبه تمیز یا لیفی را به شیر آغشته نمود و صورت را به شکل دورانی با آن تمیز کرد این کار علاوه بر اینکه باعث لایه برداری پوست و پاک کنندگی آن می شود، نقش مثبتی در از بین بردن لک های صورت دارد. شیر علاوه بر این موارد می تواند به عنوان ماسک صورت برای پوست چرب نیز مورد استفاده قرار بگیرد و با کمک آن چربی اضافه پوست را بگیرید و زیبایی و جذابیت بیشتری به پوست صورت ببخشید.

ماسک برای لک صورت

ماسک صورت شیر و نشاسته :

این ماسک نقش مثبتی در جوان سازی پوست و شفافیت آن دارد، به منظور تهیه این ماسک دو قاشق غذاخوری شیر را با یک قاشق نشاسته مخلوط کرده و روی پوست صورت بزنید و بعد از خشک شدن، صورت را بشویید.

ماسک شیر و نشاسته

ماسک صورت با شیر و عسل :

مقدار مساوی عسل و شیر را با هم مخلوط کرده و به صورت دورانی حدود ۲ دقیقه صورت را با آن ماساژ دهید به گونه ایی که ماسک همه سطح پوست را بپوشاند. سپس ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد صورت را با آب ولرم بشویید. این ماسک کمک می کند پوستی نرم و شفاف داشته باشید و همچنین سطح پوست را از همه آلودگی ها پاک می کند که این امر نقش مثبتی در سلامت پوست و زیبایی شما خواهد داشت.

ماسک عسل و شیر

ماسک زردچوبه و شیر :

ماسک زردچوبه و شیر می تواند به عنوان ماسکی موثر و زیبایی بخش قبل از آرایش مورد استفاده قرار بگیرد. بدین منظور مقدار مساوی زردچوبه و شیر را مخلوط کنید و خمیر بدست آمده را روی پوست صورت قرار دهید و بعد از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید.

ماسک زردچوبه و شیر

حال که با انواع ماسک شیر آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم همین حالا دست به کار شده و متناسب با نوع پوست صورتتان یکی از این ماسک ها را تهیه کرده و از این طریق زیبایی بیشتری به پوست صورتتان بخشید. همچنین می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت از دیگر ماسک های دست ساز و امتحان شده ما دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید