آموزش ساخت جعبه سورپرایز چند لایه زیبا برای هدیه به مخاطب خاص

0

یکی از عادت های زیبا و دوست داشتنی هدیه دادن می باشد، که قرار دادن هدیه در انواع جعبه های کادو تزیینی می تواند بر جذابیت این کار اضافه کند. جعبه های هدیه تنوع زیادی دارند و همچنین با کمی خلاقیت می توان برای سورپرایز کردن دیگران انواع جعبه های کادویی زیبا و جذاب بسازید و تزیین نمایید. از این رو در، این بخش از هنر در خانه را به ساخت جعبه سورپرایز اختصاص داده ایم که امیدواریم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.

جعبه های کادویی سورپرایز از جمله جدیدترین و زیباترین مدل های جعبه کادویی فانتزی محسوب می گردند که به راحتی نیز در منزل ساخته می شوند، تنها کافیست با آموزش ساخت جعبه کادو که در ادامه ارائه می دهیم کاملا آشنا شده و مطابق آن اقدام به ساختن جعبه کادوهای زیبای سورپرایز چند لایه نمایید.

ساخت جعبه سورپرایز با روشی ساده و زیبا

وسایل مورد نیاز برای ساخت جعبه سوپرایز عبارتند از:

  • جعبه کوچک
  • کاغذ رنگی
  • پانج دایره ای بزرگ یا پرگار(برای کشیدن دایره)
  • برچسب حروف
  • کاغذ سفید چسبی یا کاغذ سفید ساده
  • قیچی
  • پانچ
  • چسب نواری
  • نخ کلفت

ساخت جعبه سورپرایز

در ابتدا باید همانند تصویر از کاغذ سفید، دو نوار هم اندازه برش بزنید و بر روی هر کدام جمله مدنظر خود را بنویسید. سپس کاغذ رنگی متفاوت با رنگ جعبه انتخاب نمایید(در اینجا از کاغذ رنگی صورتی استفاده کرده ایم) و بعد دو نوار هم اندازه، البته با عرضی بیشتر از عرض نوارهای کاغذ سفید ببرید.

اکنون باید نوارهای صورتی را روی نوار کاغذ سفید بچسبانید، بعد نوارها را مطابق تصویر در وسط(نیمه ی عرض) هر دو سمت جعبه بچسبانید.

مدل های جالب جعبه سورپرایز

در مرحله بعدی ساخت جعبه سورپرایز باید ۱۶ دایره هم اندازه از کاغذهای رنگی ببرید، قطر این دایره ها باید ۳/۴ عرض جعبه انتخاب شده باشند، تا به راحتی دایره ها درون جعبه قرار بگیرند. سپس از کاغذ سفید نیز ۱۶ دایره برش بزنید و همانند تصویر، حروف مورد نظر خود را بنویسید. البته قطر این دایره ها باید کمی کمتر از قطر دایره های کاغذ رنگی باشد.

در ادامه باید دایره های کوچک را در مرکز دایره های بزرگ بچسبانید و دو طرف دایره های بزرگ را پانج بزنید.

مدل های شیک جعبه سورپرایز

آنگاه نخ کلفت را از درون سوراخ های ایجاد شده عبور دهید، البته باید به ترتیب قرار گرفتن حروف، علامت تعجب و قلب ها نیز دقت داشته باشید.

در نهایت یک سر نخ را با به وسیله چسب نواری به قسمت داخلی یک سمت جعبه بچسبانید و سر دیگر نخ را نیز به همین شکل به سمت دیگر جعبه متصل کنید.

مدل های شیک جعبه کادویی

ساخت جعبه سورپرایز

مدل های متفاوت جعبه کادوییمراحل درست کردن جعبه سورپرایز

در ادامه ساخت جعبه سورپرایز می توانید، مدل های دیگری از این مدل جعبه کادویی های بسیار زیبا و جذاب را مشاهده نموده و از آنها ایده برداری نمایید.

وسایل لازم برای ساختن جعبه سورپرایز

نحوه درست کردن جعبه کادو جادویی

ساخت جعبه های کادو سورپرایز

روش درست کردن جعبه سورپرایز

ساخت جعبه سورپرایز

جعبه سورپرایز زیبا

همانطور که مشاهده نمودید به راحتی و با کمی وسایل ساده می توان جعبه هدیه های زیبا و جذابی ساخت، شما عزیزان همچنین می توانید با کلیک بر روی جعبه هدیه مجله هنر در خانه از دیگر آموزش ها و مدل های متنوع و زیبا در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید