مدل های کوسن پولکی جدید و شیک برای مبل راحتی و سلطنتی

0

در تغییرات دکوراسیون منزل، از جمله وسایلی تزیینی قدیمی که می توان با کمترین هزینه تغییر داد و نونوار کرد، کوسن می باشد. بنابراین با تعویض کاور کوسن می توانید، مدل های مختلف کوسن را با انواع مبلمان، تخت، تابلوها و دکوری های تزیینی ست نمایید. از این رو در این بخش از هنر در خانه انواع مدل های کوسن پولکی را به اشتراک گذاشته ایم، که پیشنهاد می کنیم، تا پایان با ما همراه شوید.

کوسن پولکی

دوخت روبالشی یا دوخت کوسن با پارچه پولکی در رنگ های مختلف همانند مدل های کوسن گره ای یا کوسن های فانتزی از جدیدترین ایده ها برای تزیین مبل سلطنتی، مبل راحتی و یا تختخواب می باشد. به همین منظور مدل های زیبا و بسیار شیک از کوسن پولکی و نحوه چیدمان و ست کردن آن ها با دیگر وسایل تزیینی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید و با الگوبرداری از مدل های ارائه شده، زیباترین مدل کوسن مبل را انتخاب کرده و اقدام به تهیه و یا تزیین کوسن نمایید.

کوسن با طرح پولکی زیباکوسن با کاور پولکی زیبا

کوسن با پارچه پولکی همچون کوسن نمدی یا کوسن مخمل زیبایی خاص خود را دارد و البته به خاطر داشتن درخشش و جذابیت بیشتر نیز مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه تصاویری از این مدل کوسن ها و همچنین دکورهای زیبا و شیک با این مدل کوسن ها را ملاحظه می فرمایید که الگویی برای شیک تر شدن منزل شما می باشند.

کوسن جالب با طرح پولکینحوه ست کردن کوسن با اشیا تزیینی

کوسن متفاوت با طرح پولکیروبالشتی با طرح اسب پولکی

کوسن جذاب با طرح پولکیمدل کوسن با کاور پولکی

کوسن با کاور پولکی زیباکاور پولکی فانتزی برای کوسن

روبالشتی با طرح پولکیروبالشتی زیبا با طرح های پولکی

کوسن با کاور پولکی برای مبل سلطنتی   مدل کوسن گرد و پولکی برای مبل سلطنتی و راحتیکوسن با کاور پولکی زیبا و شیکست زیبای کوسن با کاور پولکی با دکوری های فانتزی

روبالشتی پولکی زیبادوخت کوسن با پارچه پولکی در رنگ های مختلف

کوسن پولکیمدل زیبای کوسن با کاور پولکی

انواع کاور کوسن کوسن جدید پولکی

انواع روبالشتی پولکیمدل های زیبا و شیک کوسن با پارچه پولکی

روبالشتی پولکی با طرح ستارهکوسن با طرح جدید و ستاره های پولکی

روبالشتی پولکی شیکروبالشتی های پولکی زیبا

کوسن با شکل روباهطرح جدید کوسن با کاور پولکی

روبالشتی پولکی متفاوت   کوسن مبلی زیبا با پارچه پولکی

روبالشتی طرحدار پولکی  کوسن جدید و شیک پولکی

کوسن پولکیمدل کوسن با پارچه پولکی

کوسن پولکیکوسن تخت با روکش پولکی

کوسن با کاور پولکی متفاوتمدل کوسن تختخواب جدید

کوسن هایی که مشاهده نمودید از جمله جدیدترین و شیک ترین مدل های کوسن می باشند که می توانید با تهیه آنها زیبایی بیشتری به فضای منزل ببخشید، البته توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید با کمی پارچه و استفاده از هنر و خلاقیت خود اقدام به دوخت کوسن های زیبا نموده و از این طریق با کمترین هزینه صاحب کوسن های دلخواه شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید