مدل روسری ۹۸ جدید برای بانوان شیک پوش و به روز

0

با نزدیک شدن به عید نوروز، همه بانوان ایرانی به دنبال جدیدترین و زیباترین مدل شال و روسری هستند تا مثل همیشه شیک پوش و به روز باشند. انتخاب مدل جدید روسری و شال تا حدودی سخت است اما با مشاهده مدل های متنوع و جدید این کار برای شما راحت تر خواهد شد، بر این اساس ما مجموعه ایی از عکس های انواع مدل روسری ۹۸ جدید و بسیار زیبا را گردآوری نموده و در این مطلب ارائه می دهیم که مطمئنا تماشای این مدل های زیبا برای شما عزیزان نیز جذاب خواهد بود. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

عکس های انواع مدل روسری ۹۸ زیبا و شیک

انتخاب انواع روسری باید بر اساس رنگ پوست و فرم صورت باشد، اما نکته دیگر به هنگام خرید روسری که باید به آن توجه داشته باشید، تناسب جنس روسری با فصلی است که قصد دارید، آن را بپوشید و برای فصول مختلف سال، از روسری های متناسب با آن فصل استفاده کنید، مثلا در فصل بهار و تابستان قاعدتا باید روسری های نازک و با جنس نخی، حریر و یا ابریشمی بپوشید. البته می توانید، مدل روسری یا شال ساتن را نیز انتخاب کنید.

طراحی شیک روسری 98

علاوه بر این موارد نحوه ست کردن روسری با مدل مانتو یا رنگ آن، ست کردن روسری یا شال با تونیک و شومیز و…. نیز از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است. برای شیک پوش تر شدن می توانید از انواع روسری های طرح دار متناسب با لباس تان استفاده نمایید. البته می توانید اقدام به تهیه روسری های ساده نمایید و سپس با استفاده از هنر نقاشی روی شال یا روسری آن را مطابق با مدل لباس هایتان رنگ آمیزی و نقاشی کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های روسری ۹۸ می باشند که می توانید مدل دلخواه را از بین آنها انتخاب نموده و اقدام به تهیه آن نمایید.

مدل روسری 98مدل روسری جدید ۹۸

مدل روسری 98روسری قواره بزرگ دخترانه

طراحی جدید و زیبا روسری 98مدل روسری شیک ۹۸

روسری با طرح زیبا 98مدل روسری جدید و زیبای دخترانه

طراحی فوق العاده روسری 98عکس روسری شیک دخترانه

طراحی متفاوت روسری 98مدل روسری ساتن جدید و شیک

جدیدترین مدل روسری های 98روسری طرح دار دخترانه

روسری با طرح جدید برای نوروز 98روسری زیبای دخترانه

روسری با طرح شیک 98  روسری زیبا و جدید دخترانه ۹۸

مدل روسری 98مدل روسری جذاب ۹۸

روسری با طرح های زیبا 98مدل روسری جدید و شیک ۹۸

روسری با طرح های جالب 98عکس روسری جدید سال ۹۸

انواع روسری 98مدل روسری شیک و جذاب ۹۸

 مدل روسری های جدید 98روسری طرح دار دخترانه ۹۸

روسری با طرح های خاص 98مدل روسری زیبا زنانه

مدل روسری 98مدل روسری جالب و شیک دخترانه

 مدل های زیبای روسری 98  مدل روسری سنتی دخترانه

متفاوت ترین مدل روسری های 98مدل روسری زنانه جدید ۹۸

روسری با طرح ساده 98روسری کوتاه دخترانه ساتن

 زیباترین مدل روسری های 98  روسری جدید و شیک سال ۹۸

حال که با عکس های انواع مدل روسری ۹۸ آشنا شدید می توانید به دلخواه بهترین و شیک ترین انتخاب را داشته باشید، همچنین می توانید با مراجعه به بخش مد و زیبایی مجله هنر در خانه از دیگر مدل های جدید و به روز دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید