جدیدترین دکوری های فانتزی که زیبایی خاصی به منزل شما می بخشند

0

تزیین فضای داخلی منزل از دغدغه های همیشگی و اصلی اغلب افراد به ویژه خانم های خانه دار است، همواره به دنبال استفاده از دکوری های زیبا و اشیای تزیینی برای دکوراسیون منزل می باشند. از این رو در این بخش از هنر در خانه را به معرفی انواع دکوری های فانتزی و شیک اختصاص داده ایم، که می توانید نظاره گر آن ها باشید. پس تا پایان همراه ما بوده و از این مدل های زیبا دیدن نمایید.

دکوری های ساده فانتزی

مدل دکوری های فانتزی و خاص برای تزیین منزل

استفاده از وسایل تزیینی و یا دکوری ها از انواع خلاقیت در تزیین خانه می باشد. با در نظر گرفتن نوع چیدمان منزل و بسته به طراحی و سبک دکوراسیون داخلی می توان، از انواع دکوری ها استفاده کرد. بنابراین با ایجاد این تغییرات به ظاهر کوچک، اما شیک و مدرن، محیط  منزلتان را شکیل تر و زیباتر نمایید و از زندگی کردن لذت بیشتری ببرید. برخی از این دکوری ها دست ساز می باشند و با خلاقیت و ابتکار افراد مختلف ساخته شده اند این نوع دکوری ها، می توانند شامل ایده هایی برای دکوپاژ روی شیشه یا چوب، ساخت مجسمه های چوبی یا گچی، ساخت آباژور یا چراغ خواب، ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی و … باشند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند.

دکوری های فانتزی

شما عزیزان هر نوع دکوری با هر جنسی را می توانید برای تزیین خانه مورد استفاده قرار دهید. اما استفاده از دکوری های فانتزی ایده جالب و انتخابی مناسب می باشد، که در ادامه شما را به تماشای این مجموعه زیبا دعوت می کنیم.

دکوری های فانتزیدکوری دیواری فانتزی زیبا

دکوری های شیک فانتزیمجسمه پلی استر فانتزی

دکوری های خاص فانتزیگلدان مدرن و شیک فانتزی

دکوری های قشنگ فانتزی  تابلو لوکس فانتزی

دکوری های مدرن فانتزیمجسمه های فانتزی لوکس و جدید

دکوری های جدید و زیبا فانتزی  آویز نمدی فانتزی جدید

دکوری های شیک و جدید فانتزیانواع باکس گل فانتزی شیک و جذاب

دکوری فانتزی پلی استریدکوری فانتزی بامزه و خنده دار

مدل دکوری فانتزی دوچرخه فانتزی زیبا برای دکوری

انواع مختلف وسایلی که به دکوری دیواری معروفند و یا وسایلی که به عنوان دکوری بر روی میز یا سطوح مختلف قرار می گیرند انتخاب مناسبی برای زیبایی بخشیدن به فضای منزل می باشند و می توانند دکوراسیون فانتزی زیبایی ایجاد نمایند. تصاویر زیر نمونه هایی از این سبک دکوراسیون هستند که فضایی فانتزی ایجاد می نمایند.

مدل زیبا دکوری فانتزیساعت دیواری ساده فانتزی

اشیا تزیینی فانتزیمجسمه های بامزه فانتزی از جنس پلی استر

مدل خاص دکوری فانتزیطراحی دکوری گرگ با گوبلنمدل بامزه دکوری فانتزیدکوری زیبای گلدان

مدل شیک دکوری فانتزیجاقاشقی جذاب با طرح قو

دکوری های فانتزیمجسمه با طرح رمانتیک و فانتزی

مدل دکوری لوکس و فانتزیمدل دکوری ساعت فانتزی

مجسمه زیبای فانتزیمدل مجسمه جالب فانتزی

جدیدترین دکوری فانتزیکالسکه فانتزی زیبا به شکل قلب

اشیا فانتزی لوکسمجسمه موز شیک و فانتزی

ضمن سپاس از همراهیتان، همانطور که در بالا با انواع دکوری های فانتزی آشنا شدید، برای مشاهده مدل دکوری دست ساز چوبی، مدل دکوری دیواری اتاق پذیرایی و … می توانید، به قسمت هنرهای دستی در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید