آموزش دوخت پاپوش دخترانه شیک و زیبا با روشی ساده

1

بسیاری از مادران علاقمندند تا لباس ها و یا حتی پاپوش نوزاد و یا کودک دلبندشان، هنر و ساخته دست خودشان باشد، از این رو این بخش از هنر در خانه را به آموزش دوخت پاپوش دخترانه با روشی ساده اختصاص داده ایم، که امیدواریم تا پایان با ما همراه شوید و به راحتی بتوانید، پاپوشی شیک و زیبا بسازید.

دوخت پاپوش جدید دخترانه

دوخت پاپوش دخترانه

برای دوخت پاپوش دخترانه  به ۲ نوع پارچه طرح دار و ساده، لایه چسب، چسب برای بند پاپوش (کفش) نیاز دارید. می توانید از پارچه با جنس های مختلف استفاده کنید، پارچه های نمدی می توانند پاپوش نمدی زیبایی در اختیار شما قرار دهند، پارچه های نخی و مخمل نیز می توانند انتخاب مناسبی برای پاپوش های کودکانه باشند.

برای شروع کار باید همانند تصویر الگو را بر روی هر دو پارچه و لایه چسب پیاده کنید و با قیچی ، الگو ترسیم شده  را برش بزنید. دقت داشته باشید، الگو باید تقریبا ۱/۵ الی ۲ برابر کفش فرزندتان باشد.

الگوی پاپوش نوزاد

نکته: الگو مستطیلی شکل را باید تنها روی پارچه طرح دار ترسیم کنید (این الگو مربوط به بند کفش می باشد).

دوخت کفش پارچه ای دخترانه

هر یک از لایه چسب های برش خورده را روی پارچه طرح دار قرار دهید و اتو بکشید.

دوخت پاپوش برای نوزاد دختر

آنگاه همانند تصویر، پارچه مستطیلی شکل که برای قسمت بند پاپوش می باشد را تا بزنید و دو لبه آن را بدوزید و سپس از لبه باز، پارچه را به سمت رو برگردانید.

مراحل دوختن پاپوش دخترانه

سپس باید روی قسمت رویی پاپوش و همچنین بند پاپوش، چسب را بدوزید.

دوخت پاپوش با پارچه های طرح دار

در ادامه دوخت پاپوش دخترانه باید، همانطور که در تصویر می بینید، پشت پارچه طرح دار و پشت پارچه ساده نارنجی رنگ (که لایه داخلی پاپوش می باشد) را بدوزید.

نحوه دوخت پاپوش نوزاد

حال با کمک سوزن ته گرد، کف پاپوش را به قسمت روی کفش متصل کنید و کوک بزنید. سپس، سوزن ها را بیرون بیاورید و برای محکم شدن آن، یک مرتبه با چرخ، دور دوزی کنید.

دوخت پاپوش دخترانه

 پاپوش دخترانه زیبا و جدید

بعد باید لایه داخلی را به صورت برعکس درون پاپوش بگذارید، سپس دور تا دور آن را بدوزید، البته به اندازه یک بند انگشت از دهانه پاپوش را نباید بدوزید.

پاپوش دخترانه شیک و خاص

در مرحله آخر پاپوش دوخته شده را برگردانید و بند پاپوش را در محل مورد نظر قرار دهید و دوخت بزنید. در این مرحله می توانید از ایده های تزیین کفش استفاده نموده و سطح پاپوش را به بهترین شکل تزیین کنید و زیبایی بیشتری به آن ببخشید.

 پاپوش دخترانه ساده

 پاپوش دخترانه ساده و زیبا

در ادامه روش دیگری برای دوخت پاپوش دخترانه زیبا و مجلسی را مشاهده می نمایید که این مدل نیز می تواند برای کودکان دختر و یا نوزادان مفید و کاربردی باشد.

دوخت کفش پارچه ای دخترانهآموزش تصویری پاپوش دخترانه

دوخت پاپوش شیک دخترانه            پاپوش مجلسی برای نوزاد دختر

از این که با آموزش دوخت پاپوش دخترانه تا پایان با ما همراه بودید، سپاسگزاریم و امیدورایم با رعایت مراحل دوخت، پاپوشی زیبا برای کودک یا نوزاد خود بدوزید. ضمن این که می توانید، با کلیک بر روی دوخت کیف و کفش با آموزش انواع کیف و کفش آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید