نقاشی روی شال و روسری با طرح های زیبا و بسیار شیک

0

هنر نقاشی روی پارچه گستردگی زیادی دارد و شامل انواع نقاشی روی شال و روسری، نقاشی روی مانتو، لباس های زنانه و دخترانه و…. می باشد که اغلب با رنگ اکرلیک انجام می گیرد و افراد هنرمند و خلاق سعی می کنند با استفاده از این هنر، زیبایی خاص و جذابی به پارچه های ساده ببخشند. حال اگر شما نیز به این هنر علاقه مندید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نموده و از بهترین و جدیدترین مدل ها در این زمینه دیدن نمایید.

مدل های نقاشی روی شال و روسری با رنگ اکرلیک

نقاشی های انجام شده روی پارچه ذوق و سلیقه نقاش را نشان می دهد و می تواند زیبایی ویژه ایی به پارچه و لباس های ساده ببخشد. همانطور که می دانید این سبک نقاشی شامل انواع نقاشی روی چرم، روی پارچه های نخی، کتان، مخمل و… می باشد که هر یک به شیوه خاص خود انجام می گیرند. اما آنچه که ما امروز قصد معرفی آن را داریم مدل های نقاشی روی شال و روسری می باشد که در اغلب موارد با نقاشی روی مانتو یا لباس ست می گردد. با این حال انتخاب مدل نقاشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

نقاشی روی لباس زنانه

همانطور که می دانید برای نقاشی و رنگ آمیزی روی پارچه بهتر است از رنگ های اکرلیک استفاده نمایید و طرح را با استفاده از کاربن یا شابلون روی پارچه منتقل نمایید و سپس اقدام به رنگ آمیزی نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های نقاشی بر روی روسری و شال می باشند که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

مدل نقاشی روی پارچه طراحی و نقاشی روی شال مدل نقاشی روی پارچه نقاشی روی روسری آموزش نقاشی روی پارچه مدل نقاشی روی شالنقاشی روی پارچهطراحی روی شال زنانهمدل نقاشی روی روسری

توجه داشته باشید که نقاشی گل یکی از بهترین نقاشی ها بر روی شال و روسری می باشد، تصاویر زیر نمونه هایی از طرح گل بر رو روسری و شال های ساده می باشد که می توانید برای انجام نقاشی از آنها ایده بگیرید.

نقاشی روی شال نقاشی بر روی شال نقاشی گل روی شال   نقاشی روی پارچه نقاشی کردن روی شال نقاشی روی لباس دخترانه

عکس هایی که مشاهده نمودید تنها بخشی از مدل های نقاشی روی روسری و شال بودند، در صورتی که تمایل دارید از دیگر مدل ها دیدن نموده و همچنین با آموزش های مرتبط با اینگونه نقاشی ها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم بر روی نقاشی روی پارچه کلیک نموده و از دیگر مطالب ما در این زمینه دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید