از انواع مدل پرده پانچ برای شیک تر شدن منزل در نوروز ۹۸ دیدن کنید

0

انتخاب مدل پرده مناسب و زیبا نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل دارد و باعث زیبایی و جذابیت بیشتر می شود، همانطور که می دانید هر یک از مدل های پرده بعد از مدتی قدیمی می شوند و صاحب خانه مجبور است اقدام به خرید پرده جدید نماید. اما ما امروز پیشنهاد خاصی داریم که با استفاده از آن می توانید پرده ایی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، قدیمی و تکراری نیز نمی شود و می تواند زینت بخش منزل شما باشد. در ادامه با انواع مدل پرده پانچ که از جمله جدیدترین مدل های پرده می باشد.

مدل پرده پانچ جدید و شیک با طرح های زیبا

انواع مدل پرده پانچ اغلب با پارچه های ساده دوخته می شود و به راحتی نیز نصب می گردد از این رو به شدت مورد استقبال واقع شده است و اغلب افراد سعی می کنند از مدل های متنوع آن به عنوان مدل پرده اتاق خواب و اتاق پذیرایی و حتی آشپزخانه استفاده می کنند. اگر اهل دوخت پرده ساده هستید و تمایل دارید در مدت زمان کوتاه و با کمترین دردسر پرده ایی شیک و خاص برای منزل تهیه کنید، ما پرده های پانچ را پیشنهاد می کنیم که می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای منزل شما باشند.

پرده مدل پانچ

انواع مختلف پرده پانچ را می توان با پارچه های مخمل، کتان، حریر، تور و… دوخت و به این صورت صاحب زیباترین مدل پرده شد. تصاویر زیر نمونه هایی از پرده های پانچ زیبا و خاص را نشان می دهند که می توانید مدل دلخواه را از بین آنها انتخاب نمایید.

مدل پرده پانچ پرده های پانچ مدل جدید پرده پانچ عکس پرده پانچ پرده پانچ جدید مدل پرده 98 پرده برای اتاق خواب مدل پرده پانچ جدید پرده اتاق خواب جدید

توجه داشته باشید که پرده های پانچ اغلب برای دکوراسیون های مدرن و امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و نمی توانند انتخاب مناسبی برای اتاق پذیرایی های سلطنتی باشند. این پرده های ساده از جمله زیباترین انتخاب ها برای خانه های ایرانی می باشند.

پرده برای اتاق خواب پرده اتاق پذیرایی پانچ مدل پرده 98 مدل پرده جدید 98 پرده اتاق خواب جدید پانچ مدل پرده پذیرایی 98 پرده برای اتاق خواب پرده پانچ ساده پرده پانچ تک رنگ

همانطور که مشاهده نمودید انواع مدل پرده پانچ تنوع بالایی در جنس و طرح پارچه دارند و می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشند. اما اگر هنوز در انتخاب مدل پرده دچار شک و سردرگمی هستید پیشنهاد می کنیم به بخش دوخت پرده مجله هنر در خانه مراجعه کنید و از دیگر مدل های پرده و همچنین آموزش های مفید برای دوختن پرده های مختلف دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید