نوروز امسال از این روش های جالب رنگ آمیزی تخم مرغ استفاده کنید

0

رنگ آمیزی تخم مرغ یکی از ایده های جالب و قابل توجه برای تزیین سفره هفت سین است که اغلب در روزهای آخر سال انجام می گیرد. برای رنگ کردن تخم مرغ های سفره هفت سین روش های متفاوتی وجود دارد که هر یک نتیجه مختلفی دارد. حال اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که به ترجیح می دهید امسال روشی خاص و منحصر به فرد را تجربه نموده و تزیین تخم مرغ هایی زیبایی برای سفره هفت سین داشته باشید، این مطلب از مجله هنر در خانه را از دست ندهید و تا پایان ما را همراهی نمایید.

ایده های خلاقانه برای تزیین و رنگ آمیزی تخم مرغ هفت سین

تخم مرغ های رنگی جلوه خاصی به چیدمان سفره هفت سین می دهند، از این رو اغلب افراد سعی می کنند با ایده های خلاقانه و جدید به رنگ آمیزی تخم مرغ بپردازند. اگر شما نیز قصد تزیین سفره هفت سین با تخم مرغ های زیبا و جذاب را دارید در ادامه با سبک های متفاوت و روش های ساده و آسان برای رنگ کردن انواع تخم مرغ هفت سین آشنا خواهید شد.

رنگ کردن تخم مرغ

یکی از این روش ها استفاده از ماژیک و گواش می باشد که با استفاده از آنها می توانید طرح های دلخواه را روی تخم مرغ ها کشیده و در انتها با اسپری براق کننده، زیبایی بیشتری به آنها ببخشید و سپس بر روی سفره هفت سین قرار دهید.

آموزش رنگ آمیزی تخم مرغتخم مرغ رنگیسبد تخم مرغ رنگی 98تزیین هفت سین جدید 98

لاک ناخن نیز می تواند انتخاب مناسبی برای رنگ کردن تخم مرغ های سفره هفت سین باشد. از لاک های رنگارنگ و زیبا برای رنگ زدن تخم مرغ ها استفاده نمایید و طرح های ساده و شیکی رو آنها بکشید. طرح های ابر و بادی بهترین انتخاب برای اینکار می باشند.

رنگ کردن تخم مرغ با لاکتزیین سفره هفت سینتزیین تخم مرغ برای هفت سینتزیین تخم مرغ هفت سین

می توانید سطح تخم مرغ ها را با گواش رنگ زده و بعد از خشک شدن طرح های دلخواه را روی آن ایجاد کنید.

رنگ آمیزی تخم مرغ هفت سینچیدمان هفت سین 98نقاشی روی تخم مرغتخم مرغ رنگی هفت سین 98

نمونه های زیر بخشی از ایده های ساده و شیک برای رنگ کردن تخم مرغ های هفت سین می باشند که با ایده گرفتن از آنها می توانید بهترین و زیباترین تخم مرغ ها را در چیدمان سفره هفت سین داشته باشید.

تخم مرغ های هفت سین تزیین هفت سین سال 98 سفره هفت سین 98 چیدمان هفت سین 98 تخم مرغ هفت سین 98

حال که با بهترین روش های رنگ آمیزی تخم مرغ آشنا شدید، می توانید بر روی هفت سین کلیک نموده و از دیگر ایده ها و تزیینات برای چیدمان سفره هفت سین دیدن نموده و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید