تزیین دیس برنج با زرشک و زعفران با ایده های مجلسی و ساده

1

برنج را می توان غذای اصلی همه ما ایرانی ها در مهمانی ها و مجالس دانست که اغلب سعی می کنیم با ذوق و سلیقه خود آن را تزیین نماییم. همانطور که می دانید برای تزیین پلو باید ابتدا آن را داخل دیس یا ظرف مناسب کشید و سپس روی آن را با مواد دلخواه از جمله زرشک، زعفران، خلال پسته، رنگ خوراکی و… تزیین نمود. برای این کار مشاهده تزیینات متنوع و زیبا و ایده های خلاقانه و خاص در زمینه تزیین دیس برنج می تواند راهنمای موثری برای ما باشد تا با ایده گرفتن از آنها بهترین تزیینات را داشته باشیم.

مدل های تزیین دیس برنج شیک و زیبا برای مهمانی :

خلاقیت و ابتکار نقش مهمی در تزیین غذا و سفره آرایی دارد، از این رو اغلب افراد هنرمند و با سلیقه سعی می کنند با ایده های خاص و روش های خلاقانه تزیینات زیبایی انجام دهند. همانطور که می دانید در اغلب مواقع تزیین پلو با زعفران و زرشک انجام می شود و این روش از سال های قدیم و توسط مادربزرگ ها یکی از بهترین و رایج ترین ایده ها در این زمینه است. حال افراد سعی کرده اند این نوع تزیینات را با سبکی جدیدتر و خاص تر انجام دهند.

تزیین زیبای دیس برنج تزیین پلو و مرغ تزیین شیک برنج تزیین برنج با زعفران و زرشک دیزاین برنج تزیین ساده دیس برنج تزیین برنج مجلسی تزیین دیس پلو

عکس های زیر نمونه هایی از دیس برنج تزیین شده را نشان می دهند که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند الگویی برای شما عزیزان در زمینه تزیینات غذا و سفره آرایی باشند. توجه داشته باشید که در هر یک از این تزیین برنج و تزیینات دیس سعی شده است که با از ایده ایی نو استفاده شود و تزیین خاص و زیبایی ارائه گردد که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

تزیین شیک برنج تزیین شیک پلو تزیین دیس لوبیا پلو تزیین دیس برنج تزیین پلو در دیس تزیین پلو برای مجلس تزیین دیس برنج تزیین دیس برنج تزیین دیس پلو تزیین دیس برای برنج قالبی تزیین دیس برنج شیک تزیین دیس برنج با زرشک

همانطور که ملاحظه نمودید هر یک از روش های بالا انتخاب مناسبی برای تزیین غذا محسوب می شوند که البته انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است، اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب مدل تزیین و دیزاین دلخواه خود نشده اید، پیشنهاد می کنیم در بخش تزیین برنج با دیگر مدل ها و ایده های جدید و متنوع برای انجام تزیینات مختلف آشنا شده و از آنها نیز ایده بگیرید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید