آموزش ساخت گل با کاغذ رنگی و مقوا با روش های ساده و آسان

2

ساخت گل های مصنوعی در منزل با وسایل ساده و در دسترس برای همه ما جذاب است و تمایل داریم با ایده های متنوع در این زمینه آشنا شویم. گلسازی با مقوا و کاغذ رنگی های یکی از این ایده های جذاب است که به دلیل فراوانی و ارزان بودن مواد اولیه و همچنین راحتی کار طرفداران زیادی دارد و این نوع گل های کاغذی ساخته شده با روش های ساده و آسان را می توان برای تزیینات مختلف مورد استفاده قرار داد که در ادامه با ایده های مختلف ساخت و تزیین آن ها آشنا خواهید شد.

آموزش مرحله به مرحله ساخت گل با کاغذ رنگی

برای شروع آموزش ساختن گل رز با مقوا و کاغذ را ارائه می دهیم، این نوع گل را می توان در ابعاد مختلف ساخت و برای تزیینات مختلف مورد استفاده قرار داد. برای شروع مطابق تصویر زیر الگوی گلبرگ ها را بکشید و اقدام به برش آنها نمایید. بعد از اینکه گلبرگ ها را به تعداد دلخواه برش زدید، انها را از قسمت وسط یک برش کوچک بزنید و سپس اقدام به ساخت گل نمایید.

گلسازی جدید با کاغذ

حال لبه های گلبرگ ها را برگردانید و به آنها فرم دهید. سپس آنها را به یکدیگر بچسبانید. از این روش در ساخت گل با کاغذ کشی نیز استفاده می نماییم.

ساخت گل های کاغذی

گلبرگ ها را در چند دسته پنج یا شش تایی به صورت دایره ایی کنار هم بچسبانید و سپس روی هم قرار دهید.

ساخت گل با کاغذ رنگی

حال برای گل رز خود پرچم یا مرکز گل قرار دهید و به این صورت زیبایی بیشتری به گل خود ببخشید.

ساخت گل با مقوا

تصاویر زیر مراحل ساخت گل با کاغذ رنگی با طرحی دیگر را نشان می دهد که تا حد زیادی شبیه به گل بالا می باشد. با این تفاوت که گلبرگ ها دارای هلال در قسمت بالا می باشند.

مراحل گلسازی با کاغذ

همانند آموزش قبلی گلبرگ ها را بعد از برش زدن کنار یکدیگر بچسبانید و به این صورت گل زیبایی بسازید.

ساخت گل های کاغذی

توجه داشته باشید که این مدل گل کاغذی نیاز به تعداد گلبرگ های بیشتری دارد و دارای طرح زیبایی می باشد.

ساخت گل های زیبا

گل دیگری که قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت است، به این صورت که از دو ردیف گلبرگ تشکیل می شود. گلبرگ را مطابق تصویر زیر برش بزنید و فرم دهید.

ساخت گل کاغذی

حال گلبرگ ها را کنار هم قرار داده و با استفاده از چسب به یکدیگر متصل کنید.

ساختن گل با کاغذ

قسمت وسط گل را به دلخواه تهیه کنید و به آن بچسبانید.

آموزش ساخت گل کاغذی

این گل می تواند زیبایی بخش تزیینات مختلف شما عزیزان باشد و برای مناسبت های مختلف از آن استفاده نمایید.

گل های کاغذی زیبا

مدل گل های کاغذی زیبا و تزیینی

حال که با نحوه گلسازی با کاغذهای رنگی و مقوا آشنا شدید، به معرفی مدل های زیبای گل های کاغذی که برای تزیینات مختلف تهیه شده اند می پردازیم که با استفاده از روش های بالا و همچنین ایده گرفتن از تصاویر زیر می توانید گل های متنوع و بسیار زیبایی بسازید و از آنها برای تزیینات مختلف استفاده نمایید.

ساخت گل های کاغذی ساخت گل با کاغذ رنگی آموزش ساخت گل با کاغذ تزیین دیوار با کاغذ رنگی آموزش ساخت گل با کاغذ ساختن گل با مقوا و کاغذ رنگی

با جذاب ترین ایده ها برای ساخت گل با کاغذ رنگی و مقوای فابریانو آشنا شدید، حال می توانید با استفاده از این ایده ها زیباترین گل ها را بسازید، همچنین می توانید با کلیک بر روی گلسازی و مشاهده دیگر آموزش ها در این زمینه اقدام به ساخت دیگر مدل ها گل با مواد اولیه و وسایل ساده دیگر نمایید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید