با جدیدترین و شیک ترین رنگ موها برای زمستان ۹۷ آشنا شوید

0

انتخاب جدیدترین رنگ مو برای همه بانوان بسیار مهم است و ترجیح می دهند زیباترین و شیک ترین رنگ مو را انتخاب کنند. همانطور که می دانید رنگ موهای زنانه دائم در حال تغییر هستند و با توجه به فصل افراد رنگ موی متفاوتی را انتخاب می نمایند. حال نیز با شروع فصل زمستان بانوان درب تدارک انتخاب رنگ مویی زیبا و خاص مناسب با این فصل هستند. اگر شما نیز قصد داریم با انواع رنگ مو زمستان ۹۷ آشنا شوید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با به روزترین رنگ موهای زنانه آشنا شوید.

انواع رنگ موی زمستان ۹۷ زنانه و دخترانه

ما در مطالب قبلی مجله هنر در خانه به معرفی انواع مدل مو زیر شال، مدل موهای بسته و باز، مدل موی فر و همینطور رنگ موهای پاییزه و تابستانه پرداختیم. در این مطلب نیز بنا به درخواست شما عزیزان، انواع رنگ موهای زمستانه را معرفی کنیم که مطمئنا برای شما دوستان علاقه مند به مد نیز جذاب خواهد بود.

رنگ مو چند رنگ جدید
هایلایت مو در قسمت قاب صورت یکی از جدیدترین رنگ موها برای زمستان ۹۷ می باشد که زیبایی خاصی به چهره می بخشد.

رنگ موی زمستان 97 هایلات موی جلو صورت

موهایی با رنگ های گرم یکی از ایده آل ترین رنگ موها برای فصل زمستان می باشد. از جمله محبوب ترین رنگ موهای گرم می توان به رنگ دارچینی، شرابی، فندقی و…. اشاره نمود که با ترکیب زیبایی از رنگ قرمز می توانند زیبایی بخش موهای شما باشند.

رنگ مو جدید قهوه ای رنگ مو شرابی رنگ موی جدید قهوه ای رنگ موی دو رنگ

رنگ موهای قهوه ای نیز می توانند انتخاب مناسبی برای فصل زمستان باشند که اغلب مورد توجه دختران و بانوان جوان قرار می گیرد.

رنگ موی دارچینی

جدیدترین رنگ موی زمستان را می توان “مولتی تن” است، این رنگ مو که ترکیبی از چند تن رنگ می باشد جذابیت خاصی به موها می بخشد، عکس های زیر نمونه های زیبایی از این رنگ مو می باشند که می توانید با توجه به رنگ پوست و به دلخواه بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

هایلایت پایین موها رنگ موی جدید زمستانی رنگ موی دو رنگ جدید رنگ مو زمستان 97

امیدواریم از تماشای این رنگ موهای زیبا و شیک زمستانی لذت برده باشید و رنگ موی دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نموده باشید. شما عزیزان همچنین می توانید با کلیک بر روی مدل مو مجله هنر در خانه از دیگر رنگ مو ها و مدل موهای جدید و شیک ۲۰۱۸ دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید